Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Tvorba veřejných politik v České republice: případ novely vysokoškolského zákona
Název práce v češtině: Tvorba veřejných politik v České republice: případ novely vysokoškolského zákona
Název v anglickém jazyce: Policy-making in Czech Republic: the case of higher education law novelization
Klíčová slova: Veřejná politika, vysoké školství, praxe v oblasti tvorby veřejných politik, veřejně politická síť, poskytování rad, tvorba veřejných politik
Klíčová slova anglicky: Public policy, higher education, policy work, policy network, policy advice, policy making
Akademický rok vypsání: 2012/2013
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra veřejné a sociální politiky (23-KVSP)
Vedoucí / školitel: PhDr. Vilém Novotný, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 06.06.2013
Datum zadání: 06.06.2013
Datum a čas obhajoby: 24.06.2014 00:00
Místo konání obhajoby: U Kříže 8, Praha 5
Datum odevzdání elektronické podoby:16.05.2014
Datum proběhlé obhajoby: 24.06.2014
Oponenti: Mgr. Martin Nekola, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Předběžná náplň práce
Diplomová práce Tvorba veřejných politik v České republice: případ novely vysokoškolského zákona zkoumá z konstruktivistické perspektivy kvalitativní metodologii proces přípravy novely vysokoškolského zákona v období vlády Petra Nečase s ministrem školstvím Petrem Fialou (2012-2013). Pro zodpovězení otázky jaké byly příčiny výsledné podoby připravené novely vysokoškolského zákona, pracuje text s teoriemi se zastřešujícím konceptem „policy work“ a vysvětluje tak podobu normy prostřednictvím pracovních aktivit, které jednotliví aktéři vykonali. Ukazuje, které z těchto aktivit byly podstatné pro výslednou podobu novely.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Diploma work Policy-making in Czech Republic: the case of higher education law novelization examines process of preparation novelization of higher education norm from constructivist perspective by qualitative methodology In the period of government of Petr Nečas with Petr Fiala as a ministr of education. To answer research question – what was causes of final form of novelization of higher education law the paper works with theories which are characterized by main concept of “policy work” and explains the form of the final novelization through working activities, which involved actors did. The work shows which activities were crucial for the final form.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK