Multiplatformní síťová implementace hry Risk
Název práce v češtině: | Multiplatformní síťová implementace hry Risk |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Multiplatform network implementation of the Risk game |
Klíčová slova: | multiplatformní GUI, síťová komunikace, herní strategie |
Klíčová slova anglicky: | multiplatform GUI, network communication, game strategy |
Akademický rok vypsání: | 2012/2013 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Středisko informatické sítě a laboratoří (32-SISAL) |
Vedoucí / školitel: | RNDr. Libor Forst |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 31.10.2012 |
Datum zadání: | 07.11.2012 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 23.11.2012 |
Datum a čas obhajoby: | 02.09.2013 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 02.08.2013 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 02.08.2013 |
Datum proběhlé obhajoby: | 02.09.2013 |
Oponenti: | Mgr. Vojtěch Horký, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Cílem práce je vytvořit implementaci deskové hry Risk s následujícími vlastnostmi:
- zvolené uživatelské rozhraní musí být provozovatelné na systémech Windows i UNIX - hru je možné spouštět na samostatném počítači s volbou počtu zúčastněných hráčů - hru je možné provozovat na TCP/IP síti (jeden počítač funguje jako herní server) - program obsahuje implementovanou parametrizovatelnou herní strategii protihráče. |
Seznam odborné literatury |
http://deskovehry.cz/index.php/Risk
on-line dokumentace zvolené platformy GUI Comer, Stevens: Internetworking with TCP/IP, part III Miroslav Maňas: Teorie her a optimální rozhodování |