Multiplatformní síťová implementace hry Risk
| Název práce v češtině: | Multiplatformní síťová implementace hry Risk |
|---|---|
| Název v anglickém jazyce: | Multiplatform network implementation of the Risk game |
| Klíčová slova: | multiplatformní GUI, síťová komunikace, herní strategie |
| Klíčová slova anglicky: | multiplatform GUI, network communication, game strategy |
| Akademický rok vypsání: | 2012/2013 |
| Typ práce: | bakalářská práce |
| Jazyk práce: | čeština |
| Ústav: | Středisko informatické sítě a laboratoří (32-SISAL) |
| Vedoucí / školitel: | RNDr. Libor Forst |
| Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
| Datum přihlášení: | 31.10.2012 |
| Datum zadání: | 07.11.2012 |
| Datum potvrzení stud. oddělením: | 23.11.2012 |
| Datum a čas obhajoby: | 02.09.2013 00:00 |
| Datum odevzdání elektronické podoby: | 02.08.2013 |
| Datum odevzdání tištěné podoby: | 02.08.2013 |
| Datum proběhlé obhajoby: | 02.09.2013 |
| Oponenti: | Mgr. Vojtěch Horký, Ph.D. |
| Zásady pro vypracování |
| Cílem práce je vytvořit implementaci deskové hry Risk s následujícími vlastnostmi:
- zvolené uživatelské rozhraní musí být provozovatelné na systémech Windows i UNIX - hru je možné spouštět na samostatném počítači s volbou počtu zúčastněných hráčů - hru je možné provozovat na TCP/IP síti (jeden počítač funguje jako herní server) - program obsahuje implementovanou parametrizovatelnou herní strategii protihráče. |
| Seznam odborné literatury |
| http://deskovehry.cz/index.php/Risk
on-line dokumentace zvolené platformy GUI Comer, Stevens: Internetworking with TCP/IP, part III Miroslav Maňas: Teorie her a optimální rozhodování |
- zadáno a potvrzeno stud. odd.