Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Reducing Complexity of AI in Open-World Games by Combining Search-based and Reactive Techniques
Název práce v češtině: Snižování komplexity umělé inteligence ve hrách s otevřeným světem pomocí kombinace reaktivních a prohledávacích technik
Název v anglickém jazyce: Reducing Complexity of AI in Open-World Games by Combining Search-based and Reactive Techniques
Klíčová slova: umělá inteligence, počítačové hry, výběr akce, reaktivní rozhodování, prohledávání
Klíčová slova anglicky: artificial intelligence, computer games, action selection, reactive reasoning, search
Akademický rok vypsání: 2012/2013
Typ práce: disertační práce
Jazyk práce: angličtina
Ústav: Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI)
Vedoucí / školitel: doc. Mgr. Cyril Brom, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 26.09.2012
Datum zadání: 26.09.2012
Datum potvrzení stud. oddělením: 08.11.2012
Datum a čas obhajoby: 26.09.2016 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:06.06.2016
Datum odevzdání tištěné podoby:07.06.2016
Datum proběhlé obhajoby: 26.09.2016
Oponenti: Prof. Frank Dignum
  Mgr. Martin Pilát, Ph.D.
 
 
Konzultanti: Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D.
Mgr. Michal Bída, Ph.D.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK