Reducing Complexity of AI in Open-World Games by Combining Search-based and Reactive Techniques
Název práce v češtině: | Snižování komplexity umělé inteligence ve hrách s otevřeným světem pomocí kombinace reaktivních a prohledávacích technik |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Reducing Complexity of AI in Open-World Games by Combining Search-based and Reactive Techniques |
Klíčová slova: | umělá inteligence, počítačové hry, výběr akce, reaktivní rozhodování, prohledávání |
Klíčová slova anglicky: | artificial intelligence, computer games, action selection, reactive reasoning, search |
Akademický rok vypsání: | 2012/2013 |
Typ práce: | disertační práce |
Jazyk práce: | angličtina |
Ústav: | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
Vedoucí / školitel: | doc. Mgr. Cyril Brom, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 26.09.2012 |
Datum zadání: | 26.09.2012 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 08.11.2012 |
Datum a čas obhajoby: | 26.09.2016 09:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 06.06.2016 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 07.06.2016 |
Datum proběhlé obhajoby: | 26.09.2016 |
Oponenti: | Prof. Frank Dignum |
Mgr. Martin Pilát, Ph.D. | |
Konzultanti: | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
Mgr. Michal Bída, Ph.D. | |