Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Kritika marketingové komunikace vybraných českých kosmetických značek z hlediska zeleného marketingu a konceptu "greenwashingu" - značky Ryor a Manufaktura
Název práce v češtině: Kritika marketingové komunikace vybraných českých kosmetických značek z hlediska zeleného marketingu a konceptu "greenwashingu" - značky Ryor a Manufaktura
Název v anglickém jazyce: Criticism of marketing communication of Czech selected cosmetic brands in terms of green marketing and concept of ‚greenwashing‘ – brands Ryor and Manufaktura
Klíčová slova: marketing přírodní kosmetiky, greenwashing, zelený marketing, Ryor, Manufaktura
Klíčová slova anglicky: natural cosmetics marketing, greenwashing, greenmarketing, Ryor, Manufaktura
Akademický rok vypsání: 2011/2012
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 25.06.2012
Datum zadání: 22.05.2013
Datum a čas obhajoby: 17.06.2014 00:00
Místo konání obhajoby: FSV Praha 1
Datum odevzdání elektronické podoby:16.05.2014
Datum proběhlé obhajoby: 17.06.2014
Oponenti: doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Předběžná náplň práce
Náplní mojí práce bude zkoumat marketingovou komunikaci dvou českých kosmetických značek, Ryoru a Manufaktury, zejména z hlediska greenwashingu.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The aim of my thesis will be examine the marketing communication of two Czech cosmetic brands, Ryor and Manufaktura, particularly in terms of greenwashing.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK