AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PhDr. Veronika Blažková, Ph.D. [41-KPG], Obecná pedagogika [OB23142001, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2015, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Přednášky výborně koncipované. Obsah i požadavky ke splnění předmětu podávány srozumitelně, včas. Na přednášku navazuje cvičení, ve kterém se pracuje s pracovními listy, které jsou sestaveny hravou formou (že by "škola hrou" ?).
Ve cvičeních se většinou rozběhla i diskuse, což mi v jiných hodinách často schází.
Předmět považuji za velmi přínosný a v dobrých rukou.
PhDr. Veronika Blažková, Ph.D. [41-KPG], Obecná pedagogika [OB23142001, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2014, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Výuka srozumitelná a zajímavá. Semináře vedené formou dialogu a pracovních listů. Pedagogika jako vědecký obor prezentována poutavě. Skvělá příprava ze strany paní doktorky.
PhDr. Veronika Blažková, Ph.D. [41-KPG], Životní styly v současné společnosti [OB23142005, praktická cvičení]
Barbora Imrišková, 18.05.2015, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Prednášky pani doktorky Blažkovej hodnotím v prvom ročníku z predmetov oboru Pedagogika ako najlepšie štruktúrované, výborne podané a plné faktických, užitočných informácii k štúdiu aj k všeobecnému rozhľadu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.05.2015, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Předmět bych ráda ohodnotila ve větším stylu, :-) ale slovo "děkuji" v sobě asi zkrátka zahrnuje vše (vynikající strukturu a připravenost přednášek i cvičení, zajímavé a aktuální informace, motivující a pozitivní přístup paní doktorky...) - takže velmi děkuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.05.2015, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Životní styly byly (po Obecné pedagogice se stejnou vyučující) daleko více odlehčené a pohodové, což je samozřejmě dáno i sylabem předmětu. Vyučující vytvářela příjemné klima, během hodin nám byly poskytnuty zajímavé materiály a (stejně jako na Ob. pedagogice) jsme měli možnost pestrých aktivit.
(Co mi chybělo, a dovedlo by zrovna předmět tohoto typu k dokonalosti, byly exkurze. Chápu , že z časových dotací to zřejmě není možné a studenti by měli být dostatečně motivovaní k navštívení různých zařízení, nízkoprahových center atd. z vlastní vůle, ale třeba alespoň pozvat nějakého streetworkera by mohlo být ohromně zajímavé).
Těším se a doufám v další setkání s paní doktorkou Blažkovou!
PhDr. Veronika Blažková, Ph.D. [41-KPG], Obecná pedagogika a kapitoly z dějin výchovy [OKBPV14102, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Po tolika letech po střední škole jsem měl trošku problém s prolínám dějepisné linie s historií pedagogiky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.12.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
skvělý výklad, paní Blažková je člověk na pravém místě
PhDr. Veronika Blažková, Ph.D. [41-KPG], Obecná pedagogika [OKB2314101, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.01.2014, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Výklad byl srozumitelný a poutavý, vyučující poskytla dostatek aktuálních názorných příkladů z praxe. Velmi příjemný, lidský přístup ke studentům.
PhDr. Veronika Blažková, Ph.D. [41-KPG], Životní styly v současné společnosti [OKB2314203, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.06.2015, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
PhDr. Veronika Blažková je typ přísnější, náročné pedagožky, ale je v jádru lidská a má smysl pro humor. Její pojetí předmětů je zajímavé a obvykle se dají nakonec zvládnout.
PhDr. Veronika Blažková, Ph.D. [41-KPG], Souvislá praxe pro pedagogy I [OKN231408, praxe]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.05.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Předmět byl pro mě velkým přínosem pro výuku pg a vo, děkuji za evaluaci.
PhDr. Veronika Blažková, Ph.D. [41-KPG], Aktuální problémy školní pedagogiky [OKO131246, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2013, 3. Ročník, Vychovatelství, bakalářské
Doporučuji, dává připomínky, které mají být v seminární práci.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2015, 3. Ročník, Vychovatelství, bakalářské
Chyba-tento předmět nás vyučovala Mgr. Magdalena Richterová
PhDr. Veronika Blažková, Ph.D. [41-KPG], Nové trendy ve výchově a vzdělávání žáků se zdravotním postižením [ONPP1415, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2013, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Opravdu skvělý a velice přínosný předmět. Děkuji
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2015, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Předmět je prakticky orientovaný, dobře strukturovaný a (konečně) poskytuje studentům vhled do problematiky vzdělávání zdravotně postižených. Obsahy přednášek se zaměřují na zrakové, sluchové, tělesné, mentální postižení i na specifické poruchy učení. Vyučující je příjemná a ke studentům vstřícná. Výstupem je klasifikovaný test založený na přednáškách, na který se dá bez problému připravit. Opraven byl do hodiny. Předmět celkově hodnotím jako zajímavý a přínosný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2017, 3. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Skvělá osobnost vyučující, přenáší svůj klid a vřelost přirozeně do atmosféry semináře, svým očividnym zájmem a velmi vyborou orientací v oboru motivuje a zaujme, celkove byl seminář velmi přínosný , dobre strukturovaný, zároveň velmi dobra komunikace s třídou, která zaručí udržení pozornosti a přitom nenuceně, ale samovolně.
100% vyučujícímu !!
PhDr. Veronika Blažková, Ph.D. [41-KPG], Pedagogicko-psychologická praxe s pedagogickou a psychologickou reflexí [ONPP1424, praxe]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2013, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Příliš dlouhé portfolio, příliš pasivní průběh praxe. Lepší by bylo mít delší praxi oborovou. Nepříšlo mi přínosné sedět opět vzdadu v učebně a jen pozorovat. Z hlediska organizace bylo vše ok.
PhDr. Veronika Blažková, Ph.D. [41-KPG], Souvislá praxe pro pedagogy I [ON23142010, praxe]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Praxe sama o sobě byla zajímavá, ale to hodně záleží na tom, pro jaké zařízení se student rozhodne.
Uvítala bych informace k praxi dříve a podrobnější. Nemohla jsem výchovné poradkyni, u které jsem praxi dělala, poskytnout moc informací, co má na práci vlastně hodnotit, jak má hodnocení vypadat apod. a bylo mi nepříjemné, že "nic nevím".
Bývala bych asi ocenila i podrobnější seznam míst, kde praxi můžeme vykonávat, takhle vlastně až na konci vyplynulo např. výuka kroužku angličtiny- ne, výuka tance v ZUŠ- ano.
Závěrečné prezentace bych striktně omezila časem, protože takhle to měl každý student na 10, ale třeba i 20min a seminář se pak neuvěřitelně protáhl. Ke konci jsem ztrácela pozornost, i když některé prezentace byly zajímavé.
PhDr. Veronika Blažková, Ph.D. [41-KPG], Souvislá praxe pro pedagogy II [ON23142011, praxe]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2013, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
možnost splnit si předmět běhěm semestru- luxus =o))
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.01.2014, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
S výběrem zařízení, kde jsem plnila praxi, jsem neměla problém díky kontaktům. Vím ale, že byli spolužáci, kteří dlouho nemohli nic sehnat. Na jednu stranu se mi líbí, že nám byla ponechána volnost a mohli jsme si zařízení vybrat a sehnat sami, ale myslím si, že by katedra měla zajistit třeba 5 míst v nějakých zařízeních, pro studenty, kteří nemohou nic nic najít.

Měla jsem problém s požadavky, podle kterých nás měli hodnotit vedoucí praxe v daném zařízení. Jsou sice docela podrobně rozepsané, ale hodí se jen k výuce pedagogiky. Když je povaha praxe jiná než samostatná výuka, kritéria se nedají aplikovat a vedoucí praxe pak neví, "co mi tam má napsat". Nejhorší je, že ani já nevím.

Forma závěrečného semináře mi příliš nevyhovovala. Potěšilo mě sice, že měl každý student možnost se vyjádřit (prezentací), ale přestože byl na prezentaci časový limit, někdo ho nedodržel a vyučující diskuzi příliš aktivně nemoderovala, takže se vše protahovalo na úkor ostatních studentů, kteří přišli na řadu až na konci. Mezitím zase polovina studentů odešla, protože měla odprezentováno, a studenti na konci prezentovali třem lidem.
Je nás sice v ročníku málo, ale zvládnout všechny prezentace i s diskuzemi za jedno setkání, které začíná až v 17:30, bylo nesmírně náročné. Myslím, že kdyby byla třeba setkání dvě, byla by to příjemnější forma.

Mrzelo mě, že mi vyučující k portfoliu nedala téměř žádnou zpětnou vazbu. Beru to tak, že se jí asi zpracování líbilo...
PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. [41-KPG], Aktuální problémy školní pedagogiky [OKO131246, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2016, 3. Ročník, Vychovatelství, bakalářské
Seminář hodnotím velice pozitivně, paní magistra je fundovaný odborník, její seminář byl oáza v poušti
PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. [41-KPG], Vybrané výchovné problémy ve školách [ONPP1420, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.06.2015, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Vynikající, velmi konkrétní výuka, zabývající se konkrétními problémy a ne jen teorií. K tomu velmi korektní a zároveň pozitivní přístup vyučující dělá z tohoto předmětu pravděpodobně nejkvalitnější předmět celé pedagogicko-psychologické přípravy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.09.2015, 3. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Jeden z nejpřínosnějších předmětů na této škole, navíc pojatý velmi motivační a leckdy i zábavnou formou (viz historky o mátovém té...) Paní Richterová zodpověděla snad všechny palčivé otázky, které jsem ohledně profese učitele měla - často rozebírala i věci, na které jsme pouze mysleli a které jsme se báli říct nahlas. Děkuji za tento předmět a za řadu tipů do praxe.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK