Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. Mgr. Radek Honzík, Ph.D. [32-KA], Úvod do teorie množin 2 [NMAG439, přednáška]
Pan docent je výborný přednášející, je vidět, že má velký přehled a mluví s nadšením. Často důkazy doplňuje obrázky, které i u kolikrát komplikovaných důkazů pomáhají studentům s intuicí. Ocenil jsem také historická okénka a vysvětlení "bigger picture", takže člověk nikdy nemohl mít pochybnosti, proč se danou věcí vůbec zaobíráme. Přednáška včetně vymýšlení důkazů probíhala interaktivně, studenti se tedy nejen dozvěděli "jak na věc", ale zároveň, kde určité nápady selhávají a obecně odešli nejen se schopností důkaz odrecitoval, ale i s vědomostmi, jak při dokazování přemýšlet a co zkoušet.
Radek Honzík je skvělý a vtipný přednášející, umí dobře upoutat do tématu a má obrovský rozhled. Oceňuji i historická okénka. Určitě doporučuji jeho přednášky.
RNDr. David Chodounský, Ph.D. [32-KA], Úvod do teorie množin [NMAG338, přednáška]
Přednášející látku vysvětluje s nadhledem a je vidět, že jeho hlavním cílem je, aby studenti výkladu porozuměli. Všechny dotazy pečlivě zodpoví a nespěchá na úkor kvality vysvětlování.
Přednášky byli vedeny zajímavě, k většině partií byla vcelku dobrá skripta. Na konci semestru mi přišlo, že už jsme dělali jen něco, aby se neřeklo. Pan doktor moc nepsal na tabuli, ale to nás upozorňoval hned na začátku. Dále mi úplně nevyhovoval styl dokazování vět, kdy byli nejprve studenti dotázáni, jak na to, a poté, co na to někdo přišel, to nebylo většinou nijak moc dovysvětleno. Jinak ale jsem byl velmi spokojený.
RNDr. David Chodounský, Ph.D. [32-KA], Forsing [NMAG575, přednáška]
Přednáška je velmi interaktivní, studenti nadhazují nápady a pokouší se společně s přednášejícím "přijít" na důkaz, což mi přijde skvělé. Obecně je Chodounský skvělý přednášející a na jeho hodiny je radost chodit.
Výborný předmět rozšiřující znalosti z Úvodu do teorie množin 1. Student získal přehled o problémech, které lze v rámci teorie množin řešit a vyzkoušel si například dokazování výsledků nezávislých v ZFC za použití principu diamond. Předmět se skvěle doplňuje s (aspoň jednou za dva roky vypsaným) předmětem Forcing.
Naprosto skvělá přednáška, věnovali jsme se spoustě témat z teorie množin, tedy člověk získal velký přehled, a vše bylo vždy zasazeno do kontextu v matematice a v teorii množin specificky. Výuka probíhala interaktivně, dokazování vět simulovalo, jakým způsobem by člověk přicházel na důkaz, kdyby ho neznal, což bylo nápomocné k pochopení vět.
Připomínka k předmětu, Forsing [NMAG575, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2024, 1. Ročník, Algebra, teorie čísel a matematická logika, doktorské
Hodně se mi líbil styl přednášky, kde jsme často dostávali možnost si na něco přijít sami
Velmi zajímavý předmět. Na začátku jsme byli uvedeni do konceptu forcingu a naslédně většinu přednášek 'forcovali' za použití Martinova axiomu. Přednáška je zaměřená hlavně na praktické použité forcingu než na jeho formální stránky.
Přednáška se zaměřovala především na aplikace forcingu s pomocí Martinova axiomu. Na začátku jsme se učili pochopit forcing hlavně intuitivně a na konci se věnovala hodina i formálnímu zavedení části pojmů. Během přednášek se od nás vyžadovalo se aktivně zapojovat,což pomohlo tématu lépe porozumět.