AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Aritmetika a algebra I [NMTM105, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Pan Halas vlastně mezi přednáškou a cvičením nerozlišoval. Prostě když bylo vhodné probírat, probíral, když bylo vhodné nějaký čas věnovat příkladům, učinil tak.
Komentář k Panu Halasovi obecně - viz anketa přednášky.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Aritmetika a algebra I [NMTM105, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Pozitiva pana Halase: vynikající pedagog, intuici za látkou dokáže mistrovsky předat, opravdu si něco z přednášky odnesete, hodiny s ním jsou zábavné.
Negativa: někdy dostanete vlastně jen intuici a skutečně formální znění je jaksi druhořadé - vlastně nevíte, co jste se naučili a co jen ochutnali -, největší negativum je ale naprostá neexistence podkladů k přednášce. Jediné, co dostanete, je "osnova předmětu". Což je něco mezi jmenným seznamem témat, dovysvětlivek a sbírkou početních příkladů... Musíte se proto učit z uvedené literatury - a abyste věděli co z ní je požadováno a co ne, musíte prostě slyšet co bylo a nebylo zmíněno na přednášce k danému tématu...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Hodiny s panem doktorem Halasem byly velmi zábavné, je na něm vidět nadšení pro věc, které je nakažlivé. Vždy velmi ochotně odpovídal na všechny naše dotazy, opravdu chtěl, abychom látce porozuměli a odnesli si toho co nejvíce.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Informační technologie pro učitele [NMTM110, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
LaTeX, jak víme je naprosto skvělý, báječný a dokonalý program na cokoli od bakalářské práce po dopis babičce, to nyní díky skvělému marketingu pana Halase (Mgr., DiS., Ph.D.) všichni víme. Nějaký malý úkolek na TeX, by se ve výuce jistě neztratil.
Co se týče části Pythonu, tak vyučující neměl nejmenší problém jít s úsměvem pomoci se sebevětší banalitou pomoci (mám trochu dojem, že kdyby někdo nevěděl, jak zapnout počítač, tak mu bude také ochotně vypomoženo). Prostě skvěle příjemný přístup.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Matematický proseminář I [NMTM161, proseminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Pan doktor má do jisté míry specifický projev, který nemusí každému vyhovovat, mnohým ale grimasy a komentáře vyučujícího dokáží hodinu zpříjemnit natolik, že po celou její dobu dokáží udržet pozornost. Na můj vkus se na prosemináři postupovalo příliš pomalým tempem, osobně bych za šťastnější považoval probrat více látky a příklady na počítání zadávat na doma. Chápu ale, že počítat doma může každý a proseminář tu je asi od toho, aby se možná problémová témata probírala rovnou se všemi. Pokud nicméně někdo neměl se středoškolskou matematikou žádné problémy, proseminář pro něj nejspíš příliš přínosný nebude.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Vyučující má velice charakteristický způsob výuky, na který si člověk musí zvyknout, svoje hodiny obohacuje o zábavné historky, ale moc nového se toho člověk na prosemináři nenaučí. Oddychový předmět.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Geometrie I [NMTM203, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Pan doktor je velmi dobrý kantor. Výklad má poutavý, někdy prohodí pár vtipů a určitě se nikdo na jeho hodinách nenudí. Na zkoušku chce, aby student uměl úplně všechno, ale na druhou stranu se zkouška skládá opravdu pouze z toho učiva, co je probráno na přednášce. Tento předmět jsem si opravdu díky panu doktorovi hodně oblíbil, ačkoliv patří určitě k náročným. U zkoušky je pak nutné spočítat několik příkladů a přesvědčit pana doktora o svých teoretických znalostech. Líbilo se mi, jak měl pan doktor na některá témata připravené poznámky, takže jsme mohli opravdu celou přednášku pouze poslouchat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2024, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
pan doktor je proste goat, vyborny vyucujici
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Vyučujícímu není co vytknout, jen snad to, že pro svou genialitu a nadšení nechápe nedostatky a trápení "běžných lidí".
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Dějiny matematiky I [NMTM305, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. ročník, Geografie se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Líbilo se mi to, vcelku zajímavé povídání.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Halas! Super zábava.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.01.2024, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Pan doktor Halas má skvělý způsob výkladu, jeho přednášky se velmi dobře poslouchají umí upoutat pozornost posluchačů. Přednášky byly vedeny formou dlouhého souvislého vyprávění a popisu daného tématu. Tento způsob je dle mého pro tento předmět více než vyhovující. Výklad navíc obohacuje o zajímavosti nejen z oblasti matematiky.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Dějiny matematiky II [NMTM306, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 10.08.2023, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Velmi příjemný a přívětivý učitel, je vidět, že ho učení baví a že studentům rozumí. Výklad je takový povídavý, studenti mají pocit, jako by se probírané téma snažil zakomponovat do nějakého příběhu, příjemně se to poslouchá. Mimo hodiny je velmi vstřícný a empatický, a pokud za ním přijde student s nějakým problémem, tak se mu vždy snaží co nejvíc pomoct. Těžko se to popisuje takhle do ankety, prostě jsem z jeho hodin měl vždy velmi příjemný pocit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.07.2023, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Vyučující vždy rád při hodině zodpověděl dotazy a někdy výklad doplňoval i vtipnými poznámkami. Pokud se i po hodině objevila nějaká nejasnost, tak nebyl problém se na vyučujícího obrátit emailem a problém byl vyřešen. U všech byl i velmi férový u zkoušky.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Bakalářský seminář z matematiky I [NMTM331, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 3. ročník, Geografie se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Zaujaly mě informace o reformách učebních osnov v posledních dekádách, s čímž souvisí i to, že jsme se často zapovídali a nedostali jsme se moc daleko. Ale bavilo mě to všechno.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 24.01.2024, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Asi nejlepší předmět pana doktora Halase. Jeho pohledy na probíraná témata a schopnost perfektně vypíchnout to podstatné z látky jsou úžasné.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Algebra [NMTM501, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2024, 2. ročník, Učitelství tělesné výchovy pro střední školy, navazující magisterské
Bavilo mě po celých 5 let pedagogické působení pana učitele, opravdu žije a dýchá pro nás budoucí učitele, je to klenot KDM.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Diplomová práce II [NSZZ502, samostatná práce]
Lukáš Macek, 17.06.2023, 2. Ročník, Učitelství matematiky pro střední školy, navazující magisterské
Vedoucí práce je velmi hodný a ochotný, vždy poradí a nasměruje mě tam, kde je potřeba. Komunikace probíhá prostřednictvím emailů a Zoomu, což mi velmi vyhovuje. Moc si cením vstřícnosti vedoucího a toho, že nemusím do Prahy dojíždět na osobní konzultace.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Řecké matematické texty II [NUMV059, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Pan doktor je opravdu velmi znalý, je vidět, že se o dějiny matematiky opravdu do hloubky zajímá. Texty s námi čte v češtině, sám má před sebou ale text v řečtině, jen to vypovídá o jeho znalostech. Pan doktor vždy na cvičení navodil úžasnou atmosféru, je na něm vidět, že ho učení moc baví. Předmět je opravdu výjimečný, ať už svým obsahem, tak i přístupem pana doktora ke studentům. Opravdu všem doporučuji, je to hezké odreagování se od klasické výuky na MatFyzu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.05.2023, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Výklad byl vždycky zábavně podaný a zajímavý. Moc oceňuji, že jsme si mohli upravit sylabus dle potřeby a podle toho, co koho zajímá.
RNDr. Jana Hromadová, Ph.D. [32-KDM], Geometrie I [NMTM203, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Paní doktorka je opravdu velmi ochotná, látku vysvětluje úplně perfektně. Když jsme něco nevěděli, tak jsme se mohli úplně v klidu doptat. Na začátku cvičení vždy ve zkratce zopakovala přednášku, což nám moc pomohlo, že jsme si danou teorii i zopakovali. Paní doktorka s námi udržovala dokonce až přátelský vztah, což moc oceňuji. Na cvičeních jsem se cítil opravdu dobře. Zápočet byl hodně férový, nemám paní doktorce co vytknout.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2024, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
pani doktorka ma velice lidsky pristup a vyucuje velice dobre
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Nejmilejší vyučující v KDM. Vytknul bych jí snad jen to, že pro svou ochotu není paní doktorka schopna odbýt irelevantní či všetečný dotaz studenta, který je zbylým studentům úplně k ničemu. (Tak jsem to alespoň vnímal já a můj spolusedící...)
doc. RNDr. Jarmila Robová, CSc. [32-KDM], Informační technologie pro učitele [NMTM110, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Bohužel mě přístup paní docentky trochu zklamal, ač geogebra jistě může být při výuce ve škole užitečná, tak jsem o tom úvodní prezentací o historii geogebry ani tím, jak je vyvíjená nyní, přesvědčený nebyl. Ani následující krok po kroku návod na vytvoření každého objektu také nebyl nijak zvlášť zajímavý.
Nebyl ale problém s dotazy, na které byla ochotná s pohotovostí odpovídat, zároveň byla velmi tolerantní, když někdo udělal chybu.
Připomínka k předmětu, Aritmetika a algebra I [NMTM105, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Cvičení a přednášky se vhodně prolínaly, jak bylo zrovna potřeba, striktní dělení se nedodržovalo, což podle mě velmi dobře fungovalo.
Připomínka k předmětu, Aritmetika a algebra I [NMTM105, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Má cenu si předmět zapisovat, pokud nestudujete učitelství? Ne, upřímně asi ne. Pokud máte zájem o probíranou látku, existují určitě předměty, kde je probírána detailněji, tohle je vlastně vždy jen ten základní úvod do tématiky. Tento účel však za mě plní dobře - není příliš dopodrobna ani příliš málo detailně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
První polovina témat je trochu roztroušená po celé matematice, bez nějakého většího propojení. Druhá je však tak krásně a nenápadně propojená skrz Eukleidův algoritmus. Řekl bych, že to i pěkně vystihuje styl a způsob přednášení, který je zprvu trochu chaotický a pak začne krásně dávat smysl. Spojeno s příjemným přístupem, sem tam prohozeným nějakým tím matematickým vtipem, si asi není moc na co stěžovat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Předmět mi pomohl propojit si mnoho témat, která jsem už dříve potkala, ale chyběly mi souvislosti.
Připomínka k předmětu, Informační technologie pro učitele [NMTM110, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Výuka pythonu perfektní, jen je škoda, že nezbylo tolik času na LaTeX. Konec probírané látky v pythonu se mi nezdál tak důležitý, aby bral čas LaTeXu.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.08.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Bylo by šikovné, kdyby studenti deskriptivní geometrie mohli mít seznámení s programováním, než podstoupí programování s obecnou matematikou.
Připomínka k předmětu, Geometrie I [NMTM203, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Cvičení dokonale kopírovalo přednášku, vlastně jsme vždy procvičili to, co jsme udělali na přednášce. Cvičení nám pomohlo látku z přednášky lépe pochopit a díky paní doktorce jsme si to dokázali i lépe představit. Zápočtové testy byly na úrovni příkladů, které se dělají na cvikách normálně. Myslím si, že cvičení nebyla zase tak moc náročná (v porovnání například s MA), ale za to sloužila jako skvělé doplnění přednášky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2024, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
cvika byla skvela k lepsimu pochopeni prednasky
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Než jsem se rozkoukal, předmět mi utekl, ale to je opakující se motiv. Na předmětu bych neměnil nic.
Připomínka k předmětu, Geometrie I [NMTM203, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Přednáška dává analytické geometrii na SŠ didaktické rozměry, což se mi moc líbí. Samozřejmě i do velké míry rozšiřovala středoškolské učivo, což vedlo k hlubšímu pochopení tématu. Sylabus neobsahuje tolik důkazů (jako například u MA), ale za to obsahuje vysoký počet různých odvození atd. (některé z nich se hodí právě při výuce na SŠ). Učivo z části navazuje na lineární algebru, takže doporučuji si ji zopakovat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2024, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
predmet velice prijemny s velkym durazem na porozumeni
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
V předmětu jsem se tak 3. či 4. hodinu ztratil. Pan doktor Halas však dokáže člověka důsledně přesvědčit, že je to chyba studenta, nikoliv vyučujícího či předmětu. Moc jsem oceňoval humor zakomponovaný v přednáškách.
Připomínka k předmětu, Dějiny matematiky I [NMTM305, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. ročník, Geografie se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Zatím asi nedokážu ocenit to, co mi tento předmět dal...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Asi mi dost pomohlo nebrat předmět moc vážně, jinak byl fajn!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.01.2024, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Předmět pro mě byl velmi příjemným zpestřením studia, neboť přednáška probíhala z pochopitelných důvodů odlišně než přednášky z jiných předmětů.
Připomínka k předmětu, Dějiny matematiky II [NMTM306, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 10.08.2023, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Předmět jako takový je výborně připravený, jediná věc, která se mi nelíbila (a která je čistě subjektivní) je důraz na starořeckou matematiku a geometrii, která mě příliš nebaví.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.07.2023, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Bezpochyby zajímavý předmět. Pro učitele matematiky umožňuje vskutku nemalé možnosti zpestření výuky. Předmět bych zařadil mezi méně náročné, ale to mu nijak neubírá na zajímavosti.
Připomínka k předmětu, Bakalářský seminář z matematiky I [NMTM331, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 3. ročník, Geografie se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Vše, co jsme dělali, mi přišlo potřebné. Možná by tento předmět mohl být zařazen každý semestr pro udržení motivace ke studiu a ujasnění znalostí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. Ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Předmět je odpočinkový, opakující ke státnicím, ale trochu tak jako hop sem a hop tam. Za mě bych preferoval více příkladů z jednoho souboru otázek.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 24.01.2024, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
V předmětu se opakuje prakticky cokoliv, o co si studenti řeknou. Přidává nové poznatky a pozorování konceptů z prvního ročníku, díky čemuž moc hezky připravuje k závěrečné státní zkoušce
Připomínka k předmětu, Algebra [NMTM501, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2024, 2. ročník, Učitelství tělesné výchovy pro střední školy, navazující magisterské
Extrémně mě baví systém cvičení skrze úkoly - jak si s tím pan Halas pohrál - je to náročné, ale člověk v tom brzy najde zalíbení.
Připomínka k předmětu, Řecké matematické texty II [NUMV059, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Předmět je koncipován velmi zajímavě, na začátku semestru si vybereme několik textů, které budeme na hodinách číst, a ty poté docela dopodrobna rozebíráme. Myslím si, že je předmět opravdu velmi zajímavý a svým obsahem i nezvyklý. Určitě bych ho doporučil všem, které zajímá náhled do historie budování matematiky. Na zapsání není třeba absolvovat ŘMT I.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.05.2023, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Super odpočinkový a zajímavý seminář, který sice zněl podle názvu obskurně, ale vždycky jsem se na něm rád ukázal. Dozvíte se historické drby a navíc lze znalosti z tohoto předmětu použít i v jiných oblastech matematiky, určitě doporučuju :)
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK