AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PhDr. Jiří Jančík, Ph.D. [41-KFJL], Úvod do studia FJ [OB2306001, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2016, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Hrozně zajímavý a podle mě přínosný předmět nabitý prakticky použitelnými informacemi; je dobře, že takovýhle obecný úvodový předmět existuje. Jediné, co mi trochu vadilo, bylo, že jsme hrozně dlouho nevěděli výsledky testů, nebyl do SISu zapsán úspěch nebo neúspěch, takže jsme se nemohli hlásit na další termíny, což mnohé z nás dost stresovalo, hlavně když už měli třeba všechno hotovo a jenom čekali na tuhle jednu informaci, která pak mohla znamenat, že budou psát ještě jeden test až někdy v únoru...
PhDr. Jiří Jančík, Ph.D. [41-KFJL], Morfologie II [OB2306007, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Přednášky jsou občas zmatené, kvůli zkrácení na 45 minut, během kterých není možné probrat daná témata. Během seminářů je pak prostor na dotazy i na případné vysvětlení nepochopené látky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.12.2015, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Přednášky pana magistra Jančíka byly srozumitelné a jasné, s řadou příkladů a zajímavostí. Chtěla bych také vyzdvihnout přátelský přístup, který tvoří pozitivní atmosféru, dále opravdu vynikající odbornost. Nad čím bych ale, být vyučujícím, rozhodně přemýšlela (pro ušetření času a větší pozornost studentů při hodinách), je zasílání prezentace před přednáškou na email (pro snadnější orientaci během následující přednášky) či vkládání přednášených materiálů do Moodlu, poněvadž v případě, kdy si píši poznámky (a je jich obvykle opravdu dost), zkrátka zároveň nestačím sledovat vyučujícího, natož nad danou látkou pečlivě přemýšlet, přitom bych chtěla. Jinak děkuji i za cvičení, která korespondují s přednáškami a jsou velmi názorná.
PhDr. Jiří Jančík, Ph.D. [41-KFJL], Morfologie II [OB2306007, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.12.2015, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Přednášky pana magistra Jančíka byly srozumitelné a jasné, s řadou příkladů a zajímavostí. Chtěla bych také vyzdvihnout přátelský přístup, který tvoří pozitivní atmosféru, dále opravdu vynikající odbornost. Nad čím bych ale, být vyučujícím, rozhodně přemýšlela (pro ušetření času a větší pozornost studentů při hodinách), je zasílání prezentace před přednáškou na email (pro snadnější orientaci během následující přednášky) či vkládání přednášených materiálů do Moodlu, poněvadž v případě, kdy si píši poznámky (a je jich obvykle opravdu dost), zkrátka zároveň nestačím sledovat vyučujícího, natož nad danou látkou pečlivě přemýšlet, přitom bych chtěla. Jinak děkuji i za cvičení, která korespondují s přednáškami a jsou velmi názorná.
PhDr. Jiří Jančík, Ph.D. [41-KFJL], Cvičení z normativní gramatiky II [OB2306081, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2015, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Nejužitečnější předmět!
PhDr. Jiří Jančík, Ph.D. [41-KFJL], Četba starofrancouzských textů [ON2306035, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2014, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Předmět hodnotím pozitivně zejména proto, že mě historická mluvnice baví a zajímá.

S příchodem povinného předmětu Nejstarší francouzská literatura by však pan magistr Jančík měl zvážit jinou koncepci, která by byla více zaměřena na literární texty (chansons de geste, Roman de la Rose, dvorská poezie atd) než na texty z 9. a 10. století, které odrážejí zrod francouzštiny - čili pokud se má jednat o lingivisticky koncipovaný předmět, měl by se zaměřit na lingvistický rozbor starofrancouzských literárních textů.

Trošku mě mrzelo, že předmět není stručným úvodem do starofrancouzské mluvnice a lexika, ale spíše náhodnou mozaikou vybraných jevů, jejichž původ a význam se vyučující snaží diachronicky vysvětlit.
PhDr. Eva Müllerová, CSc. [41-KFJL], Aplikovaná lingvistika [OB2306094, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.06.2016, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Koncept výuky je velmi pečlivě sestaven s ohledem na jazykovou úroveň dané studijní skupiny a navazuje na předešlé vyučovací předměty. Paní doktorka výuku přizpůsobila požadavkům k souborné zkoušce už od 1. ročníku, tím celé vyučování dostává syntetizující charakter, který bohužel postrádám u jiných předmětů.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK