AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Tomáš Klinka, Ph.D. [41-KFJL], Zahraniční pedagogická stáž [OB2306028, kurz]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.09.2015, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Myslím, že stáž jsme si všichni užili. Rapport de stage psát ve trojicích je určitě lepší než sám, hlavně proto, že se naučíme pracovat ve skupinách. Nicméně bych preferovala, abychom si mohli trojici vybrat sami, vím, že v mnoha skupinách pracoval a snažil se práci dodělat pouze jeden člen. To podle mne není správné, když píšeme práci ve skupině a jsme hodnoceni stejně bez ohledu na odvedenou práci. Vím, že záměrem bylo, abychom se naučili pracovat s někým s kým jsme prozatím pracovat nemohli, ale po dlouhém vymáhání slíbeného textu, ho raději napíšu sama, abych už mohla práci odevzdat. Jak jsem již zmínila, vím o několika skupinách, kde pracoval převážně jen jeden člověk, proto bych pro příští rok zvážila vybírání trojic. Jinak stáž i rapport byl přínosný pro náš další rozvoj. Jsem ráda, že nám katedra umožňuje vidět výuku ve Francii.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.05.2016, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Zahraniční pedagogická stáž byla skvělá! Organizace, program... průvodce - pana doktora Klinku si klidně dokážu představit i v této roli. :) Byla to zkrátka příjemná, přátelská a obohacující cesta, moc za ni děkuji.
Mgr. Tomáš Klinka, Ph.D. [41-KFJL], Analýza FJ I [OB2306064, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Myslím, že takto nějak by hodiny výuky jazyka měly vypadat! :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.12.2015, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Hodiny jsou příjemně vedeny, jen mám pocit, že se vlastně reálně na hodině moc nenaučím - ani gramatiku, ani slovíčka, ani není extra prostor pro to, abych mluvila. Každopádně quizlet je super a klidně bych ho až nadužívala a vytvářela sady slovíček u všeho.
Mgr. Tomáš Klinka, Ph.D. [41-KFJL], Analýza FJ II [OB2306065, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.08.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Přínosný předmět, ale očekávala bych nějaký komentář k seminární práci, kterou jsme psali. Přijde mi, že psát cokoliv bez zpětné vazby nemá příliš význam.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2015, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Předmět, který je dobře strukturován (jako velké plus vnímám rozmanité aktivity v podobě diktátů, poslechů i dialogů), dobře veden, dobře připraven. Navíc jsem se dozvěděla i pár věcí týkajících se reálií, stejně tak i aktuálního dění. Děkuji.
Mgr. Tomáš Klinka, Ph.D. [41-KFJL], Analýza FJ III [OB2306071, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Snažím se vždy dostat do paralelky, ve které je méně studentů a tedy více prostoru pro mluvení. Myslím, že do deseti studentů je hodina efektivní a magistr se jí snaží dělat zajímavou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.12.2015, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Chtěla bych vyzdvihnout přátelský a otevřený přístup ke studentům, který je motivující a usnadňuje spolupráci v hodinách. Co se týká výuky, tak v té oceňuji především různorodost aktivit (čtení, poslech, diktát, rozhovor...) i metod. Čemu bych se v hodinách chtěla věnovat více, je gramatika (jako vodítko bych použila učebnici), protože konkrétně tato jazyková disciplína mi v tomto zimním semestru chyběla. Jinak velmi děkuji za tento předmět!
Mgr. Tomáš Klinka, Ph.D. [41-KFJL], Analýza FJ IV [OB2306072, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.05.2016, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Na předmětu "Analýza IV" mě bavila především rozmanitost. Jako velmi užitečné vnímám procvičování psaní diktátů, stejně tak i zlepšování porozumění mluvenému textu prostřednictvím nahrávek. Velice pozitivně vnímám i možnost zkusit si vést hodinu - člověka to nutí mluvit, navíc i popřemýšlet trošku didakticky, což je do budoucna jistě důležité. Co bych možná chtěla navrhnout, to je věnování více pozornosti gramatice (i kdyby jen na několika seminářích, v rámci kapitoly v učebnici) a také - ale to je vlastně spíše a hlavně záležitost studentů - chybí mi aktivnější účast, poněvadž si myslím, že nápad skupinových prací a spolupráce v hodině je vynikající, ovšem na takové činnosti je potřeba víc lidí - a "Analýza IV" je pro toto ideální příležitost, vždyť hodinu nikdy netvoří pouze učitel. Co bych ještě určitě chtěla zmínit, to je otevřenost a přátelská atmosféra, která na seminářích, za jakéhokoliv počtu, panuje. Díky. :)
PhDr. Kateřina Suková Vychopňová, Ph.D. [41-KFJL], Analýza FJ V [OB2306018, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2013, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
+ Dobrá atmosféra v hodinách, přiměřená jazyková úroveň vyžadovaná od studentů, procvičování mluveného projevu.

- Učebnice nebyla několik měsíců k sehnání. Bylo by dobré nahlásit před začátkem semestru hlavním knihkupectvím předpokládanou zvýšenou poptávku. Ocenila bych i zadání domácích prací.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.01.2014, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Hodiny byly bezpochyby přínosné. Ocenila jsem především zpětnou vazbu na úkoly a těším se na další semestr.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK