AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Kateřina Sládková [41-KDDD], Obecné a české dějiny II. [OB23052C1, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2013, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Chtěla bych velmi kladně ohodnotit paní Magistru. Výklad je strukturovaný, dobře srozumitelný, informace jsou dobře zvolené. Výklad poskytuje vše potřebné pro složení zkoušky, ale zároveň motivuje "dozvědět se víc". Dobrý je i váš mluvní projev (což na katedře nebývá vždy zvykem) a distanc od hodnocení historických událostí. Jste velmi dobrá vyučující!
Prezentace jsou dostupné a v dobrém rozsahu, resp. v bodech, ne souvislý text. Vhodně jsou v nich zvolené ilustrace a příklady. Pokud si chce student doplnit chybějící přednášku, poskytnou mu osnovu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2013, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Přednášky paní Sládkové byly opravdu skvělé. Velká škoda, že jsme nestihli i dobu jagellonskou v českých zemích. Času je příliš málo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2013, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Jasný a strukturovaný výklad, uvítala jsem také prezentace z hodin dostupné i v moodlu. Doufám, že i další Obecné dějiny budou takto přínosné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Předmět byl vyložený velmi zajímavě. Zkouška spravedlivá. Jen škoda, že nebylo více času na výklad, jede se velmi rychle.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Navrhuji méně probírání látky bezpečně známé ze střední školy na úkor dalších informací/diskuze, otázek. Oceňuji funkční moodle. Navrhuji také, aby vyučující bojovali za zařazení výuky do pracovní doby, ne do doby odpočinku. Navrhuji vyjasnění počtu povinných knih.
Mgr. Kateřina Sládková [41-KDDD], Vybrané kapitoly z dějin umění [OKNUZ05002, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.05.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Jeden z nejlepších zážitků mého dosavadního studia. Jen více takových předmětů!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2015, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Předmět byl fajn, podívali jsme se do míst, kam by s člověk jen tak nedostal. Povídání bylo zajímavé. Zápočet jsem z důvodu nepotřebnosti kreditů nakonec nedělala, ale asi by nebylo nijak těžké ho získat. Požadavky odpovídaly obsahu předmětu. Vřele doporučuji tento předmět absolvovat, pokud vás aspoň trochu zajímá umění.
Mgr. Kateřina Sládková [41-KDDD], Vybrané kapitoly z dějin umění [ONUZ05V002, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2013, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Rozhodně jeden z mála zajímavých a užitečných předmětů univerzitního základu, což se vyučující podařilo i přes obrovský počet zapsaných studentů. Vzácný případ toho, že není na místě obhajovat nedotaženost některých předmětů UZ počtem studentů. Paní magistra přednášela velmi zajímavě, forma výuky (exkurze) byla zvolena výborně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2015, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Skvělé!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2016, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Zajimavy volitelny predmet vyucovany na velmi vysoke urovni. Prijemnou cestou me obohatil o znalost gotickych pamatek na nasem uzemi. Libi se mi forma exkursi, kdy popisovany objekt mame primo pred sebou. Obdivuji znalosti a prehled vyucujici, ktere dokazala predat srozumitelnym zpusobem a zasadit do kontextu, takze si neodnasim pouze informace, ale i zazitky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2017, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Obsahem předmětu bylo středověké gotické umění. Výuka byla formou 3 exkurzí. Tento způsob výuky, kdy je vše přímo ukazováno na příkladech, je vhodný jak pro studenty z oboru (výtvarná výchovy) tak i pro studenty mimo obor. Byly zajištěny vstupy do Anežského kláštera a chrámu sv. Víta, kde jsme měli možnost navštívit kapli sv. Václava, kam obvykle není možné vstoupit. Byla tolerovaná jedna omluvená absence. K zápočtu byla vyžadovaná minimálně jedna kniha, týkající se vybraného období. Zápočet byl udělen na posledním setkání. Vyučující pomocí dialogu ověřila získané znalosti z vybrané literatury.

Chtěla bych moc poděkovat vyučující. Její výklad byl poutavý a příjemně se poslouchal.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2017, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Vyučující je úžasná a velmi sympatická. Předmět probíhá ve formě exkurzí, což je paráda. Menší nevýhoda - v zimním semestru stát venku v tom mrazu a poslouchat výklad. Jinak se mi výklad moc líbil, bylo to zajímavé a záživné, zkouška probíhala formou diskuze, což je moc fajn, Celkově super předmět.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK