AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Matematický proseminář I [NMTM161, proseminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Pan doktor má do jisté míry specifický projev, který nemusí každému vyhovovat, mnohým ale grimasy a komentáře vyučujícího dokáží hodinu zpříjemnit natolik, že po celou její dobu dokáží udržet pozornost. Na můj vkus se na prosemináři postupovalo příliš pomalým tempem, osobně bych za šťastnější považoval probrat více látky a příklady na počítání zadávat na doma. Chápu ale, že počítat doma může každý a proseminář tu je asi od toho, aby se možná problémová témata probírala rovnou se všemi. Pokud nicméně někdo neměl se středoškolskou matematikou žádné problémy, proseminář pro něj nejspíš příliš přínosný nebude.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Vyučující má velice charakteristický způsob výuky, na který si člověk musí zvyknout, svoje hodiny obohacuje o zábavné historky, ale moc nového se toho člověk na prosemináři nenaučí. Oddychový předmět.
RNDr. Jana Hromadová, Ph.D. [32-KDM], Základy planimetrie [NMTM106, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Paní doktorka se vždy snaží co nejvíce vyhovět studentům, což moc oceňuji. Zápočtová práce byla u ní na úrovni úloh probíraných na cvikách, takže když student dává pozor, tak pro něj zápočet nepředstavuje nějakou velkou překážku. U zkoušky byla paní doktorka moc příjemná, na napsání důkazů dala dostatek času a poté jsme byli dozkoušeni, za mě velmi férový přístup. ani předmětu, ani paní doktorce nemám co vyktnout.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Milá, vstřícná, usměvavá.
RNDr. Jana Hromadová, Ph.D. [32-KDM], Základy planimetrie [NMTM106, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Paní doktorka byla úžasná, strašně nápomocná, je schopna se studentovi maximálně přizpůsobit. Její styl výuky mě moc bavil, snažila se vždy o zpestření přednášky o nějaké nové poznatky a důkazy. Hodně pracovala i během přednášek s programem GeoGebra, což považuji za takovou hezkou ukázku programu i v praxi - dobrý vzor pro mě do budoucí učitelské praxe. Přednáška mě s ní nikdy nenudila a naučil jsem se spoustu nového. Téma dokázala navíc velmi dobře vysvětlit, takže mám spoustu nových znalostí, které se později budou hodit do středoškolského prostředí.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Velmi sympatická a lidská přednášející.
RNDr. Jana Hromadová, Ph.D. [32-KDM], Matematický proseminář I [NMTM161, proseminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Paní Hromadová byla sympatická a srozumitelná. Její hodiny měly příjemnou atmosféru, vždy byla kvalitně připravená.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Látka byla srozumitelná, občasné grafické materiály vhodně ilustrativní
RNDr. Jana Hromadová, Ph.D. [32-KDM], Matematický proseminář II [NMTM162, proseminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2023, 2. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Příjemné vystupování, velká ochota pomoci, není nic, na co bych si mohl stěžovat. Oceňuji zápal do tématu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.05.2023, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Vždycky skvěle připravená a umí skvěle vysvětlovat. Nemá problém s výkladem zpomalit a přizpůsobit ho všem dle potřeby. Oceňuji pomalejší tempo i styl vykládání látky
RNDr. Helena Kommová [32-KDM], Metody řešení matematických úloh [NMTM307, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Vyučující působila, že má mezi studenty své oblíbence a neoblíbence (podle toho, jakou měl kdo absenci, jestli chodil pozdě, nebo jestli dělal matematickou olympiádu). Nijak to neovlivňovalo hodnocení u zápočtu, ale trochu to kazilo atmosféru při hodinách.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 3. ročník, Geografie se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Hodiny měly jasně danou strukturu, ale přesto mě moc nebavily. Pravděpodobně to bylo dáno náročností příkladů. Jinak se mi líbila různorodost příkladů a zkušenosti vyučující.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2024, 3. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Vyučující si během prvních pár hodin vytipovala své oblíbence (většinou lidé, co dobře a rychle reagují). Pokud člověk udělal chybu, tak to často ještě několikrát zdůraznila. Pokud se člověk přiznal, že je v úloze ztracený, tak mu sice poradila, ale s komentářem typu, že je to dost špatné a měl by to napravit. Na rozdíl od všech jiných hodin na matzyfu, kde mám pocit, že se do nás snaží dostat, že pokud člověk něčemu nerozumí, tak se má okamžitě zeptat a je to naprosto v pořádku, tak tady (ač se vyučující po každé úloze ptala, kdo úlohu pochopil) není atmosféra na to aby se člověk bez obav zeptal na to čemu nerozumí.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 24.01.2024, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Paní doktorka Kommová klade velký důraz na korektnost postupů a vyjadřování, což je pro budoucí učitele velmi důležité. Doplňuje svůj výklad o zajímavé poznámky a zkušenosti ze své profese.
RNDr. Vlasta Moravcová, Ph.D. [32-KDM], Matematický proseminář I [NMTM161, proseminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2024, 1. ročník, Geografie se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Velké množství hodin odpadlo, zbytek provázel chaos.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Celý semestr narušily časté odpadlé hodiny, což samozřejmě není vůbec v moci vyučující ovlivnit. Posílala nám samostatnou práci s možností konzultace otázek, kterým jsme nerozuměli. Na konci semestru ale zápočtový test (který spousta jiných vyučujících ani nemá jako podmínku k zápočtu) rozhodně neodpovídal kreditovému ohodnocení, které proseminář má.
doc. RNDr. Jarmila Robová, CSc. [32-KDM], Stereometrie [NMTM205, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Paní docentku jsem již hodnotil u přednášky. Na cvikách byla velmi ochotná, snažila se aktivity měnit, aby nás cviko nenudilo. Někdy jsme počítali společně na tabuli, někdy nám rozdala pečlivě připravené pracovní listy - je vidět, že už má paní docentka v tom velkou zkušenost a vše bylo připraveno velmi precizně. Zápočtový test byl poté na úrovni těch příkladů, které jsme dělali na cvikách. Další podmínkou udělení zápočtu byla docházka (což si myslím, že je na MFF UK normální). Paní docentce nemám co vytknout, hodiny s ní mě moc bavili a vřele ji doporučuji.
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Viz hodnocení přednášky.
doc. RNDr. Jarmila Robová, CSc. [32-KDM], Stereometrie [NMTM205, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Paní docentka je opravdu výbornou didaktičkou - každý důkaz se nám snažila opravdu dopodrobna vysvětlit a kladla důraz na to, abychom tématu porozuměli (abychom to poté mohli vysvětlit budoucím žákům) - tohle se mi na předmětu opravdu moc líbilo. Paní docentka má připravené přehledné prezentace, což je taky super. Na každý dotaz dokázala odpovědět, velmi ochotně a precizně. Nemám co vytknout. Zkouška probíhala převážně ústně, paní docentka byla férová a spravedlivá.
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Vynikající přednes, skvělé didaktické poučky, lidský přístup, historky ze života... Nemám co vytknout.
RNDr. Petra Surynková, Ph.D. [32-KDM], Matematický proseminář I [NMTM161, proseminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Pani doktorka bola veľmi príjemná a vždy nachystaná na hodiny. Tým, že proseminár bol večer tak mi prišlo, že neprekážala tak veľmi neživosť publika :D.
RNDr. Martina Škorpilová, Ph.D. [32-KDM], Matematický proseminář II [NMTM162, proseminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Všechna témata byla dostatečně procvičena.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.08.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Paní doktorka Škorpilová je skvělá vyučující. Vyhovoval mi její pozitivní přístup a často také krásné inspirativní příklady k probíraným tématům.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Paní doktorka je opravdu kapacitou v tomhle oboru, během hodin dokázala zodpovědět všechny dotazy a látku velmi dobře vysvětlovala. Příklady svojí náročností odpovídaly pozdějšímu zápočtovému testu. Získat zápočet není úplně jednoduché, vlastně platí stejné podmínky jako u cvičení z lineární algebry (s paní doktorkou). Myslím si, že paní doktorka je schopná toho studentům opravdu hodně dát, ať už výkladem, nebo během individuálních konzultací příkladů na cvičení. Možná trochu těžší předmět (na to, že je volitelný), ale určitě to za to stojí.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Cvičící, která umí skvěle vysvětlit. Věnuje vyučování jistě spoustu času. Je milá a poměrně vstřícná.
Připomínka k předmětu, Základy planimetrie [NMTM106, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Cvičení dokonale navazují na přednášku, vždy se téma probere na přednášce, a pak se procvičí na cvikách. Klade se hodně důraz na to, aby cvičení nepředcházelo přednášce, abychom vždy dokázali teorii použít v praxi, což moc oceňuji. Na každém cvičení jsme dostali sadu příkladů, z nichž některé se stihly vyřešit během hodiny, zbytek byl za dobrovolný domácí úkol (= příprava na zápočet). Cvičení mě upřímně bavilo, hezky jsem si propojil znalosti z přednášek a seznámil jsem se s některými úplně novými úlohami.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Super předmět, i když nemusím geometrii.
Připomínka k předmětu, Základy planimetrie [NMTM106, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Přednáška nabízí vhled do středoškolské planimetrie s pár přidanými tématy. Za mě velmi důležitá přednáška, jelikož přesně tohle budeme jednou v budoucí praxi uplatňovat. Ačkoliv náplň předmětu patřila k těm lehčím, musím uznat, že mě předmět moc bavil. Zopakování látky se někdy hodí a přednáška velmi často doplňovala středoškolskou látku o další důkazy a nové zajímavé souvislosti, takže si student odnesl z každé přednášky určitě něco nového.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Super předmět, nějak jsem nepostřehl předěl mezi opakováním a novou látkou a tak mi dost utekl.
Připomínka k předmětu, Matematický proseminář I [NMTM161, proseminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Skvělé pro doplnění středoškolské látky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Hodiny byly velmi klidné a posluchači přiblížily a připomněly vybrané části z matematiky, které tématicky hraničí mezi střední a vysokou školou. Pokud jste se na střední škole příliš nezabývali tématy, jako třeba komplexními čísli nebo řešením rovnic s parametry, předmět by se vám mohl vyplatit. Samotná látka se průběžně přizpůsobuje potřebám většiny publika.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Matematický proseminár hodnotím ako jednu z najlepších skúseností aké som na MFF UK mal. Jeho nevyhnutnosť hlavne pre jedincov, ktorí nemali rozsiahlejšiu matematicko-akademickú históriu. Som rád, že tento predmet bol na výber. Bol to viacmenej aj oddych popri všetkému, sústrediť sa na ľahšiu matematiku.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Látku jsem si pamatoval že SŠ, takže pro mě seminář sám o sobě nebyl až tak užitečný, ale i tak poskytnul na několik témat pohled odlišný od SŠ, který mi umožnil si u témat vybrat srozumitelnější z několika mě předložených představ
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Opakování učiva ze střední školy, většinově příliš lehké, ale někomu to může pomoci.
Připomínka k předmětu, Matematický proseminář II [NMTM162, proseminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.08.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Za tento předmět jsem velmi vděčný. Zopakoval jsem si mnoho užitečných konceptů ze středoškolské matematiky a hlavně je konečně pochopil pořádně do hloubky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Předmět doplňoval povinnou přednášku pro učitelský obor Základy planimetrie, takže se nám to hodilo jako doplněk k tomu předmětu. V druhé polovině předmětu jsme zopakovali středoškolskou stereometrii, která učitelský obor čeká v nadcházejícím semestru. Za mě je to super možnost, jak si zopakovat tato dvě témata. Na začátku jsme dělali i nějaké důkazy, což celé cvičení dost oživilo a rozšířilo nám to obory do naše budoucí práce. Opravdu doporučuji pro studenty učitelství, je to hezky propojené a určitě to pomůže s přípravou na pozdější zápočtový test (i zkoušku).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2023, 2. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Zopakoval jsme si věci ze střední a dozvěděl se něco nového, jen zápočtový test mi přišel moc obtížný
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.05.2023, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Skvělý předmět pro zopakování středoškolské látky a doplnění geometrických témat o nové poznatky. Hodiny na prosemináři jsem si užil
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
jemně chaotický
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Fajn předmět, který připomněl látku ze střední školy.
Připomínka k předmětu, Stereometrie [NMTM205, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Cvičení kopírovalo přednášku (možná i kvůli tomu, že bylo zařazeno hned po přednášce), moc se mi líbilo, že jsme něco na přednášce nejdříve probrali, a poté jsme to hned procvičili na cvikách - tím jsme si to ještě více vštípili do hlavy. Paní docentka navíc ještě k tomu vždy na začátku cvičení zopakovala teorii z přednášky, takže jsme si to opravdu zapamatovali už ze školy. Na zkoušku se potom z tohoto důvodu učilo jednodušeji. Cvika mě jinak bavila.
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Skvělé navázání na přednášky. Oceňuji, že je cvičení bezprostředně po přednášce. Ideální množství domácích úkolů. Zápočtová písemka rozumně obtížná - oceňuji dostatek času.
Připomínka k předmětu, Stereometrie [NMTM205, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Přednáška navazovala na středoškolské učivo, v některých tématech ho i hodně rozšiřovala - což je určitě potřeba. Paní docentka nás připravuje na dráhu učitele, takže je nutné, abychom vše dokázali dobře vysvětlit a pochopit, proč se to tak vlastně dělá. Přednáška mě moc bavila, předmět byl hodně zajímavý, hlavně z hlediska naší budoucí profese. Přednáška byla koncipována velmi dobře, protože každý týden jsme dělali jedno téma, což se mi moc líbilo a přišlo mi to velmi přehledné.
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Přednáška srozumitelná i bez dodatačné práce doma, což se o mnoha předmětech říci nedá. Zajímavé informace rozšiřující středoškolskou látku.
Připomínka k předmětu, Metody řešení matematických úloh [NMTM307, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Celkem fajn předmět, kde jsme se setkali s různými přístupy k řešení obtížnějších středoškolských úloh, což je asi docela užitečné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 3. ročník, Geografie se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Líbilo se mi, že jsme prošli spoustu středoškolských témat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2024, 3. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Seminář se skládá z řešení dle mého dost těžkých, mnohdy trikových středoškolských úloh. Často mi scházelo vysvětlení, proč by měl být zrovna tento typ úloh pro děti užitečný. Ocenila bych kdyby předmět obsahoval více komentářů k tomu, jak dětem přiblížit postup řešení úlohy i když ho třeba na první pohled nevidí. Z předmětu si odnáším jen spoustu nedořešených úloh, protože jakmile byl někdo rychlejší a úlohu vyřešil, tak se šlo bez většího komentáře ihned na další.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 24.01.2024, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Předmět je koncipován jako přehled většiny středoškolských témat. Nabízí zajímavé příklady k zamyšlení, vedoucí k hlubšímu pochopení středoškolské látky. Předmět mi přijde velmi užitečný.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK