AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Barbora Müller Dočkalová [41-KAJL], Seminář k souvislé pedagogické praxi I [O01215169, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2014, 5. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Paní magistra přistupuje k praxi jako k součásti vývoje studentů, je sice kritická, ale takovým způsobem, který motivuje, nepodává pouze hodnocení, ale 'feedback' ;-) tím tedy posouvá své studenty k lepším výkonům. V případě nedostatků je schopná poradit, hodnotí objektivně a nezaujatě, 'novýma očima', což je pro studentky určitě přínosné. Děkuji
Mgr. Barbora Müller Dočkalová [41-KAJL], Drama and storytelling [O01301220, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.06.2014, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Velmi oceňuji praktické zaměření předmětu a jeho skvělé provedení. Tento předmět považuji za jeden z vůbec nejpřínosnějších, který jsme dosud měli! Velká škoda, že je mu v našem studijním programu vyhrazen pouhý jeden semestr!Zasloužil by si více prostoru, aspoň dva semestry určitě - teoretické znalosti si vždy můžeme zpětně vyhledat, ale to, co si v seminářích prožijeme, prakticky vyzkoušíme, nikdy zpětně nezískáme...
Mgr. Barbora Müller Dočkalová [41-KAJL], Didaktika II [O01301222, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.06.2014, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Oceňuji, že byl předmět vyváženě zaměřen teoreticky i prakticky. Studenti byli vedeni ke kritickému uvažování nad probíranými tématy, vyučující vytváří velice příjemné a tvůrčí klima. Velká spokojenost!
Mgr. Barbora Müller Dočkalová [41-KAJL], Tvorba a aplikace výukových materiálů [O01301228, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2014, 5. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Praktický, výstižný, potřebný předmět. Paní magistra měla připravený skvělý plán, který přizpůsobovala potřebám, zapojovala všechny studentky do jeho procesu. Pasivní účast v hodině byla téměř nemožná, což mi vyhovovalo, protože jsem si i bez závěrečných prací a dalších úkolů odnesla mnoho poznatků, které jsem schopná použít ve výuce i bez přípravy, když je třeba "teď hned něco vymyslet, aby nebyla nuda" :-)Ale také pomohl s orientací v přípravách na hodiny, což je skvělé, za předmět děkuji!
Mgr. Barbora Müller Dočkalová [41-KAJL], Didaktika III [O01301239, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.01.2013, 6. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
skvělé hodiny
Mgr. Barbora Müller Dočkalová [41-KAJL], Didaktika III [O01301239, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2013, 4. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
vice takovych inspirativnich vyucujich
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2016, 4. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Celý semestr jsem poslouchala nářky kolegyň, že jsou ztracené a látce nerozumí. Kladu si otázku, zda lze informace předat přístupněji, či ne a nejsem si jistá. Problematika je široká, teorie a informací mnoho, možností aplikace do praxe nekonečně. Možná je cesta v kladení nižších cílů a tím vyšší úspěšnosti - zaměřila bych se na stěžejní proces: formulace cíle a výstavba aktivit, které pomáhají žákům k němu dojít, pokud toho na začátku hodiny nebyli schopni. K čemu je mi v tu chvíli pochopení bottom-up a top-down principu, když neumím formulovat cíl? Otázka je, zda mohu konstruovat aktivity bez znalosti procesů, které žáci ke zvládnutí "skill" potřebují, na tuto otázku musí odpovědět erudovanější...
Mgr. Barbora Müller Dočkalová [41-KAJL], Didaktika IV [O01301240, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.08.2013, 4. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Prace vyucujici, ruznorode promyslene hodiny, dobre napady vedou studenty motivacne a zaroven konstruktivisticky k reseni jednotlivych ukolu. Nadseni.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.05.2014, 4. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Tato vyučující je pro mne velmi motivující. Když jsem nastupovala na tuto jazykovou specializaci, nechtěla jsem učit angličtinu, díky této vyučující jsem svůj názor změnila. Ukázala mi, jak lze předmět pojmout jinak, než na co jsme všichni zvyklí, tak aby to bavilo žáky i učitele. Předmět je pro mne velkým přínosem.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.06.2015, 4. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Bylo by dobré, kdybychom ve 4. ročníku už měli nějakou praxi z angličtiny na 1. stupni ZŠ. Třeba aspoň v podobě náslechů.
Mgr. Barbora Müller Dočkalová [41-KAJL], Didaktika V [O01301241, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2014, 5. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Paní magistra je našemu oboru, specializaci AJ jednou z nejpřínosnějších vyučujících. Ví přesně, co je třeba, abychom zvládaly a na čem potřebujeme pracovat. Vyvažuje hodnocení a práci, reflexe probíhají vždy v pěkné atmosféře. Hodiny didaktiky s paní magistrou byly nejlepší hodiny didaktiky, které jsem na celé fakultě absolvovala. Vždy má pečlivě zpracované materiály, někdy bohužel sama malinko tápe v tom, co nám říká, ale to je způsobenou pouze a jedině tím, že neustále načítá novou literaturu a přináší nám nové a nové podklady a podněty. Má přiměřené požadavky, ze kterých by v budoucnu určitě neměla slevovat. Paní magistře děkuji! Doporučuji její semináře všem budoucím studentkám!
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK