AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
prof. RNDr. Ondřej Čepek, Ph.D. [32-KTIML], Algoritmy a datové struktury 1 [NTIN060, přednáška]
Šimon Libřický, 07.08.2023, 2. Ročník, Computer Science, bakalářské
Professor Čepek's standout trait was his evident passion for the subject he was teaching. Never did I feel like Professor Čepek was not himself interested in the topic, and his thorough analysis of all the contents were appreciated, if at times a bit streched out (but better to be thorough, given how in depth the exam wanted us to know the material). I came to appreciate the tedious manual tracing of algorithms, as it helped anchor all the previous proofs etc. and give us students time to soak in the material.
prof. RNDr. Ondřej Čepek, Ph.D. [32-KTIML], Algoritmy a datové struktury 2 [NTIN061, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Computer Science, bakalářské
Great teaching, the approach to the syllabus is relatively skewed to proofs, some of which are quite technical, long and kind of boring (also daunting as far as feeling like you have to prepare everything for the exam..), but perhaps this is good :)
Šimon Libřický, 10.02.2024, 2. Ročník, Computer Science, bakalářské
Professor Cepek is well-spoken and prepared as always in every lecture.

I enjoyed listening to every lecture, as Mr Cepek tends to speak in cadence similar to a storyteller guiding you through the proofs at hand without losing focus of the bigger picture of what you're trying to accomplish.

If given the chance I thoroughly recommend taking a course with Professor Cepek.
RNDr. Jan Hric [32-KTIML], Algoritmy a datové struktury 1 [NTIN060, cvičení]
Peter Kochelka, 19.08.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Pán Hric viedol cvičenia pre bioinformatikov, ktorí ak som správne pochopil niektoré z vecí videli prvýkrát. Myslím, že tomu dobre prispôsobil formát hodín, kedy sme riešili úlohy spolu všetci. Keby som to ale bol vedel skôr, tak si zrejme zvolím ťažšie cvičenia. Domáce úlohy opravoval podľa mňa veľmi ústretovo a konštruktívne.
RNDr. Jan Hric [32-KTIML], Algoritmy a datové struktury 2 [NTIN061, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Pán Hric je veľmi odborný a vie odpovedať na otázky vecne a informatívne. Na druhú stranu, výklad látky a kladenie otázok nebolo vždy pochopiteľné, čo sa odzrkadlilo na menšej účasti študentov na cvičeniach. Oceňujem pohodlnú možnosť náhradných úloh na konci semestra, pokiaľ má študent nedostatok bodov.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 2. ročník, Bioinformatika, bakalářské
Pan doktor se snaží zaujmout svým výkladem, ale jsem názoru, že je potřeba na tom ještě zapracovat.

Pan doktor je připraven, ochotný a je vidět, že předmětu velmi dobře rozumí.

Nejvíc bych asi vytkl zadávání domácího úkolu těsně před Vánoci, kdy termín odevzdání je někdy během Vánočních prázdnin. Vánoce jsem trávil v oblasti bez přístupu k internetu a kde není možnost si moc počítač nabít a na mobilu se mi domácí úkol vypracovával opravdu těžko. (předpokládám, že mám také právo být během Vánoc nedostupný, stejně jako je mnoho vyučujících též nedostupných a na e-mail odpovídají po Novém roce - nemyslím teď pana doktora, ale jiné vyučující :) - a připadá mi to v pořádku)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2024, 2. ročník, Bioinformatika, bakalářské
Nejhorší vyučující. Moc nepochopitelné a zmatené cvičení. Nenaučíte se nic. Opravuji DU příliš dlouho a do konce nebudete vědět jestli mate vůbec šanci na započet. Zadání píše tak, že musíte hádat na co on myslí. Hric je jediný vyučující, k kterému nikdo nechce jít. Má volné místa v skupinách i na konci zápisu. Ze skupiny 25 člověk hodí na cvičení pravidelně 5-6 člověk, protože je to opravdu ztráta času.
Mgr. Václav Končický [32-KAM], Algoritmy a datové struktury 2 [NTIN061, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Vašek měl cvičení připravená. Na začátku hodiny jsme si zopakovali, co se vlastně dělo na přednášce a pak se řešily příklady, ke kterým jsme si postupně ukazovali řešení. Ze cvičení jsem měl dobrý pocit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Fajn cvičení
Patrik Vácal, 18.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Na začátku cvičení jsme si pokaždé vyjasnili co se bralo na přednášce, aby to všichni pochopili. Poté nasledovalo samostatné / skupinkové řešení příkladů s případnými hinty. Na konci jsme společně probrali řešení. Příklady byly většinou brané z Průvodce labyrintem algoritmů. Nepředpokládalo se vyřešení všech příkladů, bylo jich spíš více, aby se rychlejší jedinci nenudili.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvika s Vaškem byla velmi dobrá. Jsem rád, že nám dává možnost, zkoušet si řešení příkladů demonstrovat u tabule. Domácí úkoly byly zajímavé, jen škoda, že jich bylo málo a bylo tím pádem těžké získat zápočet dřív, než během zkouškového. Na druhou stranu většinou opravoval úlohy velmi rychle, což je hezký bonus.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 12.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Vašek je výborný a velmi vstřícný cvičící - otevřel kvůli velkému zájmu nás studentů druhou paralelku, za což mu ještě jednou moc děkuji. Na cvika jsem se vždy moc těšil a pochopil jsem díky nim mnohé. Oceňuji důraz na samostatné i skupinové rozmýšlení - ač jsme to jako studenti někdy moc neulehčovali :D Systém domácích úkolů taky fungoval velmi dobře.
Aleš Manuel Papáček, 03.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Na zacatku se lehce zrekapituavala predaska coz jsem velmi ocenil obzvlast kdyz jsem zrovna na prednasce nebyl. Pote zadany ukoly, potom cas na to je vyresit pricemz cvicici chodil a radil, potom se ukazovalo reseni u tabule.
Lehka nevyhoda je ze na ziskani zapoctu je portreba docela hodne ukolu, velka cast byla jeste zadana az na uplnem konci semestru
Mgr. Martin Koreček [32-KAM], Algoritmy a datové struktury 1 [NTIN060, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Na Martinovi je vidieť, že ho predmet skutočne baví, a do predávania informácii dáva veľmi veľa energie. To však niekedy vyústilo v trochu chaotický prednes a nečitateľné čmárance na tabuľu.

Väčšina hodiny potom prebieha ako práca v skupinkách na teoretických úlohách, do ktorej moc nevstupuje. Je veľmi ochotný dať spätnú väzbu, keď sa ho nitko ojedinele spýtra. Niekomu to vyhovuje, ale ja som stratil motiváciu hneď ako som mal matnú predstavu o tom ako problém rieśiť.

Domáce úlohy boli čim ďalej, tým jednoduchšie. Tým, že som na nich mohol spolupracovať s kamrátmi som sa pri nich bavil. Cvičiaci bol tiež ochotný poradiť, keď sme si neboli istí riešením. Najhoršia úloha vśak bola hneď prvá. Algoritmus ako kód v RAMe, nielenže bol nepraktický a mätúci, ale vo zvyšku predmetu sa RAM ani nespomína.

Celkovo sa mi cvičenia páčili, ale budem rád ak na nich Martin ešte popracuje.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvika s Martinem byla super! Oceňuji hlavně jeho obrovské nadšení do algoritmů a datových struktur všech druhů. Komunikace s ním je příjemná. Úkoly opravuje rychle, ale někdy mi přišly možná až moc jednoduché a u zkoušky se to trochu projevilo, že mi šla spíš teorie, než řešit praktické problémy. Částečně je však určitě chyba i na mé straně. Zpětně bych možná ocenil trochu lehčí příklady na cvikách a trochu těžší za domácí úkol (nebo možná místo jednoho příkladu udělat více lehčích různého typu jako domácí úkol). V celku to však bylo skvělé cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.09.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Nemám co vytknout. Cvičení provázel přátelský a vstřícný přístup. Byla skvělá.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.06.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Super cvika, vždy pripravený, super úlohy aj na cvičeniach aj na domáce úlohy. Všetko vždy rád vysvetlil.
Šimon Jůza, 30.05.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvěle vedená cvičení, milý přístup, vždy velmi ochotný odpovídat na otázky a dovysvětlovat nejasnosti z přednášek. Je vidět, že učení a celkově tento obor pana Korečka skutečně baví a o to víc vás předmět zaujme. Díky moc, Martine :)
Mgr. Martin Koreček [32-KAM], Algoritmy a datové struktury 2 [NTIN061, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Martin dokázal své nadšení pro algoritmy (a hlavně těžké problémy) přenést na každého kdo byť jen prošel kolem místnosti, kde zrovna vedl cvika. Nejen to, ale dokázal i s fascinující rychlostí a nadhledem odpovídat na libovolné dotazy a připomínky k přednášce i úkolům. Rozhodně byl předmět ADS2 mnohem příjemnější a zábavnější díky němu.
Janek Hlavatý, 18.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Martin byl na cvičení vždy připravený, zopakoval klíčové části přednášené látky a zadal skupinové úkoly. Domácí úkoly mi přišli přiměřené a cvičení mě na zkoušku perfektně připravilo. Díky <3
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Veľmi dobrý cvičiaci. Cviká boli veľmi zaujímavé, dobre pripravené. Pomáhal najviac ako sa dá a nerobilo mu problém vysvetliť viac podrobnejšie učivo na prednáške. Niektoré domáce boli trochu ťažšie, ale dalo sa dohodnúť na oprave, čo veľmi cením.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Frajer - algoritmy a datové struktury jsou fascinující a Martin vám s nadšením vysvětlí jak a proč. Cvičení jsou formou řešení úloh (samostatně nebo ve skupinkách) a pak přednes vašeho řešení před ostatními za bonusové body, což mě velmi dobře naučilo daným algoritmům rozumět a pracovat s nimi. Domácí úkoly na zápočet jsou někdy těžké a někdy lehké, ale máte k nim nekonečně nápověd, stačí si o ně včas říct.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Martinova cvika byla vždy dobře připravená. Škála obtížnosti úloh na cvičení byla podle mě dostatečně rozmanitá, a tak si v nich každý našel to, co zrovna potřeboval. Také velmi cením Martinovu ochotu a vřelý přístup.

Minulý rok si prý někdo v anketě stěžoval, že domácí úkoly od Martina jsou moc jednoduché, a tak se je rozhodl ztížit... oh boy. Některé domácí úkoly byly složité opravdu dost, ale naštěstí bylo možné si k nim psát o nápovědy téměř do nekonečna. Opravování úloh Martinovi někdy docela trvalo, na žádosti o nápovědy ale vždy odpovídal velmi pohotově.

Také se rozhodně nezapřelo Martinovo nadšení do NP problémů. Tato cvika se občas spíš podobala druhé značně rozšířené přednášce. U této konkrétní kapitoly tak dost často nezbývalo moc času na samotné řešení úloh.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Vyučující je do algoritmů zapálený a je vidět, že ho to baví. Nicméně nejspíš kvůli množství informací, které nám chtěl předat, se občas do vysvětlování zamotal a pak celý výklad byl zmatený.

Na druhou stranu je vstřícný a rád vysvětlí látku znovu. Na emaily reaguje rychle.

Úkoly mi přišli až moc těžké, kolikrát i s nápovědou jsem nevěděl, jak daný problém řešit.

Ocenil bych více příkladů řešených společně/na tabuli.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Martin všechno hezky vysvětlí, domácí úkoly nejsou problém. Doporučuju
Marek Sádovský, 02.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičiaci je super, cvičenia s ním sú zaujímavé. Po poslednom feedbacku čo mal sa úlohy zľahčili čo je škoda.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Úlohy jsou často zajímavé, kolísá jejich obtížnost.
V hodinách o úlohách diskutujeme, ale občas konverzace neplyne.
Domácí úkoly se dají s trochou času vyřešit.
Jsou zadávané jen na webu, takže je člověk snadno přehlédne.
Oceňuji dodatečnou přednášku o Fourierově transformaci.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 03.01.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Super cvičení. Lidský přístup, rychlá komunikace, no prostě všechno co by mělo správně cvičení mít. Možná byly trochu těžší domácí úlohy. Na druhou stranu na zkoušku dobře připravily.
RNDr. Petr Kučera, Ph.D. [32-KTIML], Algoritmy a datové struktury 1 [NTIN060, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Férovosť pri domácich úlohách a možnosť si to aj opraviť ak v niečom bola chyba. Vyučujúci vedel látku ktorá sa preberala, ale občas na cvičeniach bolo ticho, lebo sa niečo spýtal a nikto nevedel odpovedať, ale stále čakal vyučujúci na odpoveď.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Na cvičení jsem nechodil, protože pro mě byla příliš pomalá a nezáživná, ale jen jsem plnil domácí úkoly, které jsou tak akorát obtížné a bavily mě - člověk se trochu zapotí a použije probíranou látku, ale nestráví nad tím zbytečně dlouhé hodiny.
Petr Tvrdek, 23.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Super cvičení - řešili jsme hodně úloh a dalších hodně bylo i za domácí úkol, což perfektně připravilo na zkoušku a ukázalo použití a úpravy algoritmů z přednášek k řešení různých problémů.
RNDr. Petr Kučera, Ph.D. [32-KTIML], Algoritmy a datové struktury 2 [NTIN061, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Computer Science, bakalářské
Fair homework grading, good explanations and understanding of the material. Highly recommended
Šimon Libřický, 10.02.2024, 2. Ročník, Computer Science, bakalářské
I found Mr Kucera to be a good tutorial teacher - very knowledgeable in the field and helpful in aiding understanding.

It may have been given my parallels very small size, but it sometimes felt almost like a second lecture as most of it was Mr Kucera at the board answering questions, so it might have helped to insist more on people coming up to the board to answer, but I am aware this is not everyone's cup of tea.

One massive plus that I must commend Mr Kucera for is how he organised homework deadlines and how quick he was with grading the homeworks. There was no late-semester stress about getting the zápočet.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičící mi vlastně ve všem vyhovoval. Na cvičení nechodilo tolik lidí, což se dá brát i jako výhoda, úlohy na cvičení byly přínosné.
RNDr. Petr Kučera, Ph.D. [32-KTIML], Základy složitosti a vyčíslitelnosti [NTIN090, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Computer Science - Artificial Intelligence, navazující magisterské
I wish he could have explained practical 5 relating to reduction of vertex cover to similar problems a little slower and in more details. Appart from that, it was well explained.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Informatika - Umělá inteligence, navazující magisterské
Cvičení byla velice dobře vedená a nemám co vytknout. Domácí úkoly byly akorát těžké, kde si procvičíte látku ze cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2024, 1. Ročník, Computer Science - Artificial Intelligence, navazující magisterské
I accidentally used the following feedback in the course feedback section, so I copied the same below.

Professor Kučera is remarkably easy-going and forthright. Initially, he introduces us to the problems at hand, followed by a discussion of solving techniques without revealing the answers outright. Subsequently, we delve into the questions, creating a well-balanced communication flow within the class. The dynamics are skillfully managed, avoiding dominance either from the teacher or the students. Professor Kučera actively encourages us to generate answers, gently guiding discussions and handling incorrect trains of thought with a thoughtful approach, investigating them further to provide proper clarification.

Moreover, when faced with moments where students may not immediately know the answers, Professor Kučera patiently allows us ample time before offering hints, fostering a supportive and conducive learning environment. Additionally, his commitment to student understanding extends beyond the class hours. He graciously stayed after class to address my doubts, no matter how small, offering further clarification. Overall, his teaching style is not only effective but also inspiring.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. ročník, Informatika - Jazykové technologie a počítačová lingvistika, navazující magisterské
Výborné vedení cvičení. Cvičící píše na tabuli a studenti reagují na jeho dotazy. Díky cvičením jsem neměl problémy s úkoly.
RNDr. Petr Kučera, Ph.D. [32-KTIML], Základy složitosti a vyčíslitelnosti [NTIN090, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Computer Science - Artificial Intelligence, navazující magisterské
Never unavailable. Always helpful. Always answering emails and questions from the students. Always patient with the students. Prof. Kučera manages to make teaching seem like less than complex than NP.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Informatika - Umělá inteligence, navazující magisterské
Samotná přednáška mě úplně nebavila, protože často se v přednášce vyskytovaly segmenty, které se probírali již na bakaláři.

Ale k přednášce existují i nahrávky a tím pádem možnost zrychlit či přeskočit určité méně záživné pasáže jako známé definice.

Naopak velice oceňuji názornost důkazů, kde se ukazují příklady, ale má to i negativum, že důkazy jsou celkem dlouhé a když dokončíte důkaz, tak si občas říkáte, cože jsme to chtěli dokázat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 4. ročník, Informatika, bakalářské
Pan dr. Kučera přednáší pěkně. Někdy je to ale trochu hodně monotónní až uspávající. Na druhou stranu musím ocenit studijní materiály.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2024, 2. Ročník, Učitelství matematiky pro střední školy, navazující magisterské
Přednášky pana doktora Kučery byly celkově v pořádku. Během přednášek se pravidelně vracel k již probraným záležitostem pro připomenutí, což mi velice pomohlo se lépe zorientovat v učivu a celkově o daných záležitostech mluvil dosti zajímavě. Akorát jeho výklad působí (na můj vkus) občas dost monotónně. Určitě nebude na škodu, pokud toto přednášející do budoucna zlepší. :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2024, 1. ročník, Informatika - Diskrétní modely a algoritmy, navazující magisterské
Vše v pořádku, oceňuji extrémně dobré materiály pro samostudium.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2024, 1. Ročník, Computer Science - Artificial Intelligence, navazující magisterské
Professor Kučera is remarkably easy-going and forthright. Initially, he introduces us to the problems at hand, followed by a quick discussion of solving techniques without revealing the answers outright. Subsequently, we delve into the questions, creating a well-balanced communication flow within the class. The dynamics are skillfully managed, avoiding dominance either from the teacher or the students. Moreover, when faced with moments where students may not immediately know the answers, Professor Kučera patiently allows us ample time before offering hints.

Professor Kučera actively encourages us to generate answers, gently guiding discussions and handling incorrect trains of thought with a thoughtful approach, investigating them further to provide proper clarification instead of simply shunning them as wrong.

Additionally, Professor Kučera's commitment to student understanding extends beyond the class hours. He graciously stayed after class to address my doubts, even if they were small, offering further clarification. Overall, his teaching style is not only effective but also inspiring.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. ročník, Informatika - Jazykové technologie a počítačová lingvistika, navazující magisterské
Asi nejlepší materiály, jaké jsem kdy viděl. Slajdy jsou úžasné a doplňují je klasická skripta.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2024, 1. ročník, Informatika - Softwarové a datové inženýrství, navazující magisterské
Připravený přednášející, dobrý výklad a velmi dobře zpracované prezentace, ze kterých se dalo skvěle připravit na zkoušku, skripta jsem ani nepotřeboval otevřít. U zkoušky se snaží dovést studenta ke správnému řešení, což je také dobrý přístup.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2024, 2. ročník, Informatika - Umělá inteligence, navazující magisterské
Skvěle vedená přednáška. Velmi precizní, vše dopředu a skvěle připraveno. Dr. Kučera odvedl skvělou práci!!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.01.2024, 1. ročník, Informatika - Umělá inteligence, navazující magisterské
Na přednáškách bylo vidět, že doktora Kučeru téma baví a zajímá. Přišlo mi, že vše podával pochopitelným způsobem a dával prostor na dotazy.

Byl jsem trošku zklamaný ze zkoušky, kde pan Kučera působil otráveně. Většinou u zkoušejících vídávám větší nadšení a milost při zkoušce. Přísnost by mi nevadila, ale v tomto případě šlo spíš o znechucení. Ale třeba to byl ojedinělý případ.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2024, 1. ročník, Computer Science - Language Technologies and Computational Linguistics, navazující magisterské
In general, it's well-explained through the presentations, but sometimes it's difficult to follow the demonstration because you are lost in the new terms and the lecturer barely points out which information is important. Considering the common length of presentation slides (50-90 slides), the whole material is very scattered and lacks some organization into compact and informative tables/lists. Once, I managed to find the same information from the lectures on a similar academic course presentation from Brno University available online and it was way more convenient to go through. However, the amount of slides is justified by the depth of material coverage - it's very informative and detailed.
Bc. Kateřina Lembke [32-KTIML], Algoritmy a datové struktury 1 [NTIN060, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cviceni s Kackou jsem si uzil. Je velmi vstricna a chapava. Nekdy cviceni mela pomalejsi rozjezd a travili jsme dost casu na jednodussich vecech a na ta slozitejsi pak nezbylo tolik casu. Kladla duraz na zapojeni vsech. Velmi se mi libil system testu a domacich ukolu (kazdou hodinu test na predem zname tema pro osvezeni prednasky a serie domacich ukolu rozlicne obtiznosti).
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.08.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Milá cvičiaca. Na každé cvičenie sme mali vždy niečo nové a zaujímavé. Obťažnosť domácich úloh boli adekvátne k prednáškam a veľmi dobre pripravili na skúšku. Mini písomky boli tiež veľmi dobre spracované, nič náročné, veľmi dobre zopakovali minulé učivo. Cvičiaca rada pomohla. Veľmi rád som chodil na cviká.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.06.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Příjemná cvičící, ve všem vyšla vstříc, hezky vysvětlila látku, ale také studenty nechala nad problémy přemýšlet a spolupracovat.
Mgr. Vladan Majerech, Dr. [32-KTIML], Algoritmy a datové struktury 1 [NTIN060, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.09.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Vladan Majerech je skvělý učitel, má vlastní zajímavé způsoby vysvětlení spousty věcí, které vám dají na ADS jiný vhled. Úvodní hodina vás může trochu vylekat, ale není to tak zlé, jak to vypadá. Nicméně doporučuji toto cvičení jen lidem, co se už trochu v tématu vyznají.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.07.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Vladanovo cvičení je fakt specifický. Znalosti z přednášky si moc neprocvičíte, ale dozvíte se mnoho nového. Na cvičení se počítá s tím, že už velkou část obsahu přednášek znáte, domácí úkoly tomu odpovídají. Důkaz kuchařkové věty z předposlední přednášky byl za domácí úkol po prvním cvičení, vymyslení logaritmického násobení čísel z téže přednášky na druhém. Každopádně i pro člověka (mě), který opravdu většinu obsahu přednášek nezná je to zvládnutelné (byť asi prvních pár úkolů budete hodně tápat), ke konci semestru už je to trochu klidnější a získat minimmum na zápočet je docela zvládnutelné. KSPákům doporučuji.

Každopádně přednášky, které na cvičení probíhají, jsou fakt zajímavé, byť často je pro nezkušeného trochu obtížné udržet krok.
Vít Kološ, 19.07.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení s doktorem Majerechem je podle mě vhodné spíše pro pokročilé (či alespoň dostatečně odhodlané) studenty. Byť jsem se často nechytal, nepřestával jsem žasnout nad nadšením a zápalem cvičícího pro různé matematické či informatické koncepty.
Mgr. Vladan Majerech, Dr. [32-KTIML], Algoritmy a datové struktury 2 [NTIN061, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení pana Majerecha rozhodně není cvičením v tradičním slova smyslu a rozhodně se daleko více blíží přednášce z nějakého úplně jiného předmětu. Pokud máte problém s pochopením tématu přednášky, toto cvičení vám rozhodně nepomůže, spíše naopak. Na druhou stranu, pokud máte dostatečnou mozkovou kapacitu na to, abyste se naladili na stejnou vlnu jako pan Majerech, zažijete neskutečně přínosnou přednášku od nekonečně inteligentního a nadšeného přednášejícího, o tématech, která často s přednáškou z ADS souvisí jen okrajově. Často také umí ukázat některé z témat přednášky z úplně jiného pohledu, takže se zdají i nejnetriviálnější koncepty zcela intuitivní, opět pouze v případě, že sdílíte Majerechovo IQ rovné max. povolené rychlosti na německé dálnici.

Já osobně jsem se v tématu probíraném na cvičení často ztrácel, ale v těch pár případech, kdy jsem se chytil, to bylo velmi přínosné. Obtížnost získání zápočtu je naopak velmi přiměřená.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení spiš pro pokročilé.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.01.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cviko bolo občas neprehľadné, ocenil by som vytlačené alebo premietane/ online dostupné zadania úloh. Inak ale vidno ze tomu pan profesor naozaj rozumie a páčilo sa mi že cviko bolo trochu advanced
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2024, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Férový zápočet. Častý feedback.
Mgr. Vladan Majerech, Dr. [32-KTIML], Základy složitosti a vyčíslitelnosti [NTIN090, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2024, 1. ročník, Informatika - Softwarové a datové inženýrství, navazující magisterské
Cvičení bylo poměrně pokročilé. Trochu jsem se ztrácel v tom, co se po nás vlastně chce, většinou se však vše vysvětlilo a ukázalo. Úlohy na zápočet byly přiměřeně obtížné a cvičící opravoval úkoly rychle, zápočet nebyl problém získat. Za trochu nešťastné považuji upozorňování na to, že bychom podle cvičícího "neprošli u státnic", když jsme něco nevěděli. To zmiňuji hlavně proto, že mi to přijde demotivující. Navíc tento předmět (alespoň pro mě) není státnicový, to považuji za velké plus.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.01.2024, 1. ročník, Informatika - Umělá inteligence, navazující magisterské
Doktor Majerech skvěle rozumí tématu, o tom nebylo pochyb. Bohužel nebyl moc připravený na hodiny. Většinou začínal otázkou "co jste dělali na přednášce?", což by mi nevadilo. Přijde mi to jako dobrá nabuzovací otázka, aby člověk fakt na ty přednášky chodil a dával pozor. Jenže by bylo dobré pro jistotu odpověď vědět. Taky se stávalo, že jsme řekli, co se dělalo na přednášce, a cvičící si toho zrovna k tématu moc nepamatoval/prišlo mu to nezajímavé, takže jsme dělali něco jiného.

Dr. Majerech může působit přísněji, když někoho "donutí" u tabule vyřešit problém, o kterém nemá páru, jak se řeší, ale přijde mi, že ve výsledku je to užitečné a vede to k aktivnějšímu přístupu.

Oprava úkolů byla férová a poměrně rychlá. Když jsem měl něco špatně, cvičící to jasně a stručně popsal.

Ke konci semestru už nás přímo na cvičení chodilo jen pár, což mi přijde jako škoda. Myslím si, že to bylo dané právě nepřipraveností cvičícího a tím, že jsme se moc nedrželi přednášek.
Mgr. Martin Mareš, Ph.D. [32-KAM], Algoritmy a datové struktury 1 [NTIN060, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Výborně připravené a zábavné přednášky.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Pán Mareš znova preukázal, že sa predmetu rozumie skrz na skrz, a že má najlepší prejav, aký by si človek v prvom ročníku mohol priať. Skúška má stále rovnaký formát, ale oproti Diskŕetnej matematike je ťažšia v tom, že kaźdý algoritmus vyžaduje dôkaz správnosti a asymptotickej zloźitosti. Medvěd je však stále rovnaký ústretový, takže s tým nebol vôbec žiadny problém.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Skvelý.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Nejlepší přednášející
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 14.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Na vyučujícím nejvíce oceňuji jeho pohodovost. Jeho přednášky jsou zajímavé, zkouška u něj pak příjemná.
Petr Hrdina, 14.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvělý přednášející, díky kterému látku dobře pochopíte. Oceňuji nahrávky přednášek. Zkouška příjemná.
Jiří Kruchina, 13.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Velmi srozumitelná a záživná přednáška, oceňuji vypisování všeho důležitého přehledně na tabuli.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Pan Mareš je prostě třída. Přednášky jsou zábavné, dobře strukturované a hlavně naučí, celkově se jedná o jeden z nejlépe vedených předmětů. Kdykoliv se na cokoliv můžete zeptat a dotaz bude zodpovězen.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
MArtin Mareš je patří k lepším přednášejícím, ale není to ani úplná špička. Nemůžu mu nic vytknout, přednášky byly přínosné, ale přece jenom v N1 se jeho aura tak nějak rozplyne.
Petr Tvrdek, 07.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Nejlepší přednášející :) A formát zkoušky se mi také velmi líbí - je to takové přátelské a opravdu podle mě spravedlivé. :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Pan Mareš přednášel skvěle, jako v minulém semestru. Výborně se poslouchá, nahrává přednášku, má přehledné zápisky, dává otázky do publika, nechává prostor na dotazy. Nemá to chybu!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.09.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Medvěd nezklame, jedna z nejzábavnějších přednášek.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
zaujme, skvele vysvetli, ochota a vstricnost
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.09.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Vynikající po všech ohledech - výklad jedinečně poutavý, sympatický a tempem i složitostí adekvátní.
Aleš Manuel Papáček, 01.09.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
SUPER!
Peter Kochelka, 19.08.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Materiály k prednáškam sú skvelé, takisto oceňujem spôsob akým pán Mareš píše na tabuľu - v každý moment som mal pocit, že všetko čo hovorí je aj napísané, bez toho, že by písaním zdržoval výklad. To bolo super aj pri spätnom pozeraní prednášok - mohol som podľa toho čo je na tabuli ľahko navigovať medzi témami.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.08.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Prednášajúci je vynikajúci. Prednášky boli jak rozprávka, na ktorú sa tešíte každý týždeň. Jeden z najlepších prednášajúcich.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.07.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
O Medvědovi asi není třeba mnoho psát, jeho ADS jsou obzvlášť kvalitní, moc pěkný, barevný a dobře představitelný obrázky nebo dikce vyprávění pohádek jsou samozřejmostí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.06.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Je to nejlepší přednášející!!
Šimon Jůza, 29.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Výborný učitel, skvělý a zábavný přednes, nadšení z předmětu a z toho předávat informace lidem, které to zajímá, z učitele přímo srší. Jako zkoušející tak akorát přísný - je třeba vyřešit všechno, podle množství rad u jednotlivých úkolů se odvíjí finální známka, což je skvělé. Za mě jeden z nejlepších učitelů, které jsem měl šanci poznat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Moc příjemný přednášející, přednášky byly vždy něco, na co se v průběhu týdne těšit.
Maria Filtsova, 06.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Pan Mareš je naprosto vynikající pedagog, jeden z nejlepších na celém Matfyzu. Zvolila bych si ho u jakéhokoliv předmětu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.05.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Veľmi príjemný a sympatický vyučujúci, jeho prednášky sú zaujímavé a veľmi pekne vysvetlené. Oceňujem hlavne možnosť spätne si prednášku pozrieť z nahrávok.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.05.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Super vedené přednášky, připravenost, atmosféra. Doporučil bych každému, protože je schopen vysvětlit věci fakt od základů a málokdo něco nepochopil
Mgr. Martin Mareš, Ph.D. [32-KAM], Algoritmy a datové struktury 2 [NTIN061, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Medvěd dovedl i ty nejkomplikovanější z problémů rozložit do série přednášek, které sloužily jako stavební bloky pro težší pojmy a principy. Jeho sympatická osobnost a velmi příjemný přístup ke studentům byla jen třešnička na dortu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášky dobře vedené a srozumitelné. Oceňuji záznamy které byly dosti užitečné. Také oceňuji že bylo dost času na zkoušku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Fajn přednášky
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášející přednášku vede skvěle, dobře vysvětluje témata, vše se dá z výkladu dobře pochopit, jeho nadšení je až nakažlivé.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
MJ je výborný přednášející a ADSka jsou jeho výstavní kousek. Přednáší s přehledem a jistotou, výborně pracuje s tabulí, bravurně a jasně používá matematické notace a obrázků. Je na něm vidět neskrývaná radost z tématu.
Jakub Seidl, 18.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Velmi živá a nadšená prezentace jako vždy, byla to asi moje nejoblíbenější přednáška.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Prednášky sa mi veľmi páčili, rád som na ne chodil. Učivo bolo prednesené zaujímavo, na otázky boli adekvátne zodpovedané. Tiež mi vyhovuje fungovanie skúšky (človek má veľa času na vyriešenie úloh).
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Vynikajúci prednášajúci. Veľmi príjemný výklad, veľmi rád som chodil na prednášky alebo pozeral ich online.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Pan Mareš je skvělý přednášející. Je velmi vstřícný v tom, kolik dává prostoru na otázky, což velmi oceňuji, jelikož se pak nebojím se zeptat. Také občas položí i nějakou záludnou otázku do publika, kterých by klidně mohlo být i více, jelikož člověk u nich hezky zpozorní.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Výtečný přednášející. Zábavný, přátelský, snaží se studentům pomáhat. Zkouška byla také snadná, jen trvala trochu moc dlouho.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Nejlepší přednášející - srozumitelný výklad složité látky a také férová zkouška
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Super studijní materiály i přednes
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 12.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášky byly pro mne jeden z highlightů celého semestru, jak už bývá u MJ zvykem. Není co vytknout :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2024, 2. Ročník, Bioinformatika, bakalářské
Přednášky Mareše jsou vždy výborní.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvělý přednášející :)
Aleš Manuel Papáček, 03.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Velmi vstricny pristup, moznost dohledat si vsechny veci v pruvodci, nahravky prednasek.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 01.02.2024, 2. ročník, Bioinformatika, bakalářské
Perfektný prednášajúci, doslova nemám čo vytknúť. Vtipný, všetko vie zrozumiteľne vysvetliť a zodpovedá všetky otázky. Skúška je tiež pohoda, ak človek chodí na prednášky a cviká
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.01.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Obrovské plus sú záznam a stream z každej hodiny (dokonca aj z minulých rokov) plus skvelé skriptá, ktoré pokrývajú prednášku, cvika a ešte aj čosi navyše.
Takisto forma písania na tabuľu, kedy písanie nezdrzuje výklad, ale zároveň v ľubovoľný moment je vždy na tabuli napísané všetko čo pán profesor zatiaľ povedal a teda je možné pochopiť myšlienku aj keď vás niečo rozptýli.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Výklad je zajímavý a plynulý.
Přednášky používají dobré analogie, problémy jsou předváděny na snadno pochopitelných situacích.
Zápis na tabuli je stručný, přehledný a čitelný, používá vhodné obrázky.
Jen z fotky tabule se dá mnoho naučit.
Přednášející srozumitelně odpovídá na veškeré dotazy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Přednášky jsou fajn, především je super, že přednášející dělá záznamy i živé přenosy. Jinak moc doporučuji domluvit si zkoušku na procházce, je to minimálně velmi zajímavá zkušenost. Co se týče přednášejícího: milý, naučí, na ledasčem se dá domluvit.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 05.01.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Látka je vysvětlena srozumitelně, adekvátně rychle, s občasnýma vtípkama a vždy se nahrává.
Bc. Josef Matějka [32-KAM], Algoritmy a datové struktury 2 [NTIN061, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Řešení zajímavých algoritmických úkolů i na cvičení i v úkolech. Dobře jsme zopako probíraná témata.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Josef je příjemný, kamarádský a lidský cvičící. Hodiny s ním byly velmi dobře vedené, volnější, pracovali jsme ve skupinkách. Odevzdané úkoly opravuje rozumně rychle a když se mu něco nezdá nebo je řešení špatně, dává rady, které opravdu pomohou s řešením problému. Při troše snahy tak není složité získat zápočet.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičiaci mal všetko pripravené, vedel odpovedať na všetky otázky. Zadania domácich úloh boli zaujímavé a boli ohodnotené načas.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2024, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Fajn cvičící se vstřícným přístupem navíc relativně rychle reaguje na odevzdané úkoly a dotazy.
Jestli bych si měl mermomocí rýpnout, tak by možná neuškodilo, kdyby na cvičeních vystupoval trochu rozhodněji. Párkrát se mi zdálo, že nějaký student měl přehnanou potřebu něco řešit/vysvětlovat a nebyl přerušen když možná měl být.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 01.02.2024, 2. ročník, Bioinformatika, bakalářské
Cvičenia fajn, úlohy tiež. Niekedy chýba presnosť zadania a je nutné sa dopýtať na detaily. Občas som mal problém po cvičiacom prečítať z tabule.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 31.01.2024, 2. ročník, Bioinformatika, bakalářské
Pan Matějka byl velmi vstřícný vůči studentům, choval se s úctou a respektem, rychle opravoval domácí úkoly a velmi jsem ocenil možnost tykání.
Petr Tvrdek, 22.01.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Super, moc fajn cvičení, udělala se spousta úloh a pak se ukázala jejich řešení. :)
Maria Filtsova, 04.01.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Moc přátelský a nápomocný cvičící. Většina cvičení probíhá jako spolupráce se spolužáky na zadaných úlohách s následovným předvedením řešení. Vždy dává dost příležitostí získat body k zápočtu a dá se bez obav soustředit na skutečné pochopení materiálu, hodnotí se aktivita.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 02.01.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Rychlá zpětná vazba + možnost opravy.
Mgr. Kristýna Pantůčková [32-KTIML], Algoritmy a datové struktury 1 [NTIN060, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Na cvičeních je vždy zadána sada úloh, kterou studenti sami nebo ve skupinách řeší. Když někdo něco vyřeší, může řešení prezentovat u tabule, a získat tak body k zápočtu. Krom toho je zadáno několik sad domácích úloh, na které je dost času.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 14.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení s pí. Pantůčkovou nejsou zajímavá - jen dostanete příklady, které následně celou hodinu sami počítáte. Na konci hodiny se pak přihlásí pár dobrovolníků, kteří odprezentují svá řešení za bidy k zápočtu. Cvičení jsou proto často zvláštní a ne příliš zajímavá. Pro aktivní studenty je však velmi jednoduché získat zápočet (zatímco úkoly jsou mnohem těžší).
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 01.09.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Vyucujici vypadala ze neni uplne nadsena z toho ze toto cviceni ma. Nejdrive kazdy sam resi priklady a v poslednich 20 minutach studenti u tabule prezentuji sve reseni. Ziskani zapoctu je velmi jednoduche
RNDr. Jiří Švancara, Ph.D. [32-KTIML], Algoritmy a datové struktury 1 [NTIN060, cvičení]
Petr Hrdina, 14.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Na cvičeních jsme hlavně společně řešili úlohy využívající látku z přednášky. Cvičení byly dobře vedené, nikdy jsem se nenudil a cvičení mi pomáhalo pochopit látku přednášky a představit si její praktické použití. Pana Švancaru mohu jedině doporučit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Výborný cvičící, já mu nemohu nic vytknout. Cvičení byla zábavná a užitečná, zápočet také nebyl tak těžký.
Jiří Kruchina, 04.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení velice dobře připraví na řešení všemožných typů příkladů k probíraným tématům. Nejpřínosnější pak byla jedna z posledních hodin, kde se procházela správná řešení v semestru nevyřešených a složitějších úloh. Za domácí úkoly pak není problém získat dostatečný počet bodů pro zápočet.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.07.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvělý cvičící, cvičení patřilo k mým nejoblíbenějším.
Maria Filtsova, 06.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Hravá a interaktivní cvičení, je moc vstřícný a rád odpoví na veškeré otázky. Líbí se mi, že je bodová motivace pracovat v hodině samostatně a zároveň se všechno v hodině vyřeší a vysvětlí.
Mgr. Pavel Veselý, Ph.D. [32-IUUK], Algoritmy a datové struktury 2 [NTIN061, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Hodnotenie úloh bolo velmi férové.
Vysvetlil vynikajúco to, čo sme sa učili, a aj algoritmy ktoré sa použili na riešenie úloh počas hodiny.
Niektoré úlohy mi prišli až moc zložité (ale to je asi môj problem)
Jiří Kruchina, 18.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Dobře připravená cvičení s řešením příkladů ve skupinách; prošlo se mnoho různých typů příkladů ke každému tématu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Skvělý cvičící. Cvičení byla zábavná a velice názorná. Těšil(a) jsem se na ně, ačkoli v pátek odpoledne mi to už úplně nemyslí a bolívá mě hlava. Každé téma jsme měli možnost řádně procvičit. Jen škoda, že těch cvičení nebylo o fous víc (minimálně to první mi připadalo jako ztráta času).
Připomínka k předmětu, Algoritmy a datové struktury 1 [NTIN060, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Předmět byl zajímavý, provázanost s přednáškami trochu vázla kvůli velmi nepravidelnému systému přednášek (svátky a náhradní hodiny za ty odpadlé), ale náš cvičící si s tím dokázal celkem slušně poradit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení z algoritmů a datových struktur byla užitečným doplněním teoretické části tohoto předmětu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.09.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvělá provázanost s přednáškami, atmosféra na cvičeních a příprava na zkoušku přes příklady a domácí úkoly. Dobrá organizace.
Peter Kochelka, 19.08.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičenia som mal pocit, že u všetkých vyučujúcich boli veľmi náročné a veľakrát to teda skončilo v podstate pri vzorových riešeniach namiesto samostatného riešenia. Aj toho ale bolo za mňa dostatok a myslím, že predmet naplnil očakávania.
Petr Tvrdek, 23.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Užitečné cvičení. :)
Maria Filtsova, 06.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Trochu chybí vzorová řešení k samostudiu a procvičování, jako například sbírky úloh u diskrétní matematiky a lineární algebry.
Šimon Jůza, 30.05.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvělá cvičení, která opravdu připravují na zkoušku. Tématově jdou cvičení dle přednášek, tudíž jsem se vždy dozvěděl teorii a následně ji na cvičení aplikoval. Myslím, že se opravdu vyplatí prezenčně chodit. Zvlášť když máte cvičího, který je do předmětu tak zapálený jako např. Martin Koreček.
Připomínka k předmětu, Algoritmy a datové struktury 1 [NTIN060, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Predmet je základným kameňom každého informatika, a v tomto ohľade bol výborne prevedený. Veľká časť predmetu, ktorá sa zaoberá grafmi, na seba prirodzene nadväzuje, od jednoduchých konceptov po komplikovanejšie. Zvyšok je skôr kolekcia metód pri vytváraní nového algoritmu.

Jedine prvá prednáška mi prišla od veci. Dôraz bol na výpočetný model RAM, ktorého fungovanie vraj uľahčí neskoršiu metodiku, avšak po tejto prednáške už viac nebol spomínaný.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Učivo predmetu je dobre štrukturované, ale niektoré algoritmy sa opakovali z minulého semestru z predmetu Algoritmizace.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 14.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Předmět se mi moc líbil, protože jsme byli nucení přemýšlet nad algoritmy z jiného pohledu, zlepšovat jejich efektivitu apod. A upřímně řečeno, přesně na věci z tohoto předmětu mají tendenci ptát se zaměstnavatelé u pohovorů. ;)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Zajímavý a užitečný předmět, jen škoda, že se tolik překrýval s Algoritmizací z předchozího semestru (určitě by šlo oba předměty vyladit tak, aby se v každém z nich probíralo něco jiného).
Petr Tvrdek, 07.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Opravdu velmi povedená přednáška. Hodně jsem se toho naučil :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Velmi zajímavý a užitečný předmět. Akorát bylo dost poznat, že nám chybělo kvůli svátkům hodně přednášek a myslím, že jsem na to trochu doplatil u zkoušky. Do příště by bylo dobré, trochu lépe tuto situaci vyřešit, ale chápu, že to není jednoduchý problém.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
zajimavy a velmi potrebny predmet
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.09.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Nemám co vytknout, předmět je prostě skvělý.
Peter Kochelka, 19.08.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Skoro celý úvod sme prebrali už v zime na algoritmizácii. Inak fajn.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.08.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Predmet je takým spojeným Diskrétnej Matematiky a Algoritmizace.
Šimon Libřický, 07.08.2023, 2. Ročník, Computer Science, bakalářské
I felt the course as a whole had good continuity, with consistent build up of concepts as the semester progressed. I enjoyed the variety of things that were taught (at least given the scope of the course).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.07.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Pokud jste KSPáci, spousta témat pro vás nejspíš bude povědomá, ale nikdy nebyla přednáška, ze které bych si neodnesl nic nového, jde se podstatně víc do hloubky, než co máte šanci už znát a od tak druhé přednášky pro mě byla většina učiva nová.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.06.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Užitečný předmět
Šimon Jůza, 29.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Zajímavý vhled s návazností na předmět Algoritmizace. Nutno podotknout, že jsem tento předmět pochopil mnohem lépe než původní Algoritmizaci. Celková koncepce mi přišla lepší a záživnější. Je však asi pravda, že bez předchozích znalostí z Algoritmizace bych možná měl problém si představit i praktickou implementaci (zde se již předpokládá, že věci zvládnete naprogramovat sami).
Maria Filtsova, 06.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Přijdou mi témata předmětu mírně nepropojená, ale nevím, jak to zlepšit, chtělo by to větší přehled.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.05.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Osobně bych řekl, že pro informatika to byl nejpřínosnější předmět prvního ročníku
Připomínka k předmětu, Algoritmy a datové struktury 2 [NTIN061, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Na cvičení jsou vždy zajímavé úlohy které opakují témata z přednášky.
Patrik Vácal, 18.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
ADS 2 naučí fakt hodně. Záznamy z přednášek má Mareš na webu, každopádně jediné co stačí k učení je kniha Průvodce Labyrintem algoritmů.
Zkouška je zaměřená především na pochopení a schopnost využití algoritmů na nějaký algoritmický příklad. Pokud si náhodou něco nepamatujete, je na zkoušce spouta času to vymyslet.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Nechodil jsem na úplně standardní cvičení, ale nemám formátu cvičení cvičení co vytknout. Zápočet za průběžně zadávané úkoly není nepřiměřeně obtížné získat a úkoly obvykle dobře donutí k pochopení tématu přednášky.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Na cvičeniach sme sa hrali s algoritmami predstavenými na prednáške, upravovali sme ich na riešenie iných problémov, to sa mi dosť páčilo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení byla fajn. Oceňuji, že na domácí úkoly jsme používali sovu, ta funguje hezky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Computer Science, bakalářské
The questions at tutorials help consolidate knowledge from lectures which is sometimes abstract; the examples shed light well on the intuitive function of the studied algorithms
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Málo jsme se věnovali praktickému využití. Vymýšlení algoritmů mi nepřipadá tak podstatné, důležité je dle mého spíše umět si vybrat z již naprogramovaných algoritmů a správně ho použít. Tomu by se mělo věnovat více prostoru. Výjimkou bylo třeba využití SAT pro řešení dalších algoritmů - toto téma je však velmi nepřístupné pro studenty, kteří si letos nezapsali logiku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 2. ročník, Bioinformatika, bakalářské
Předmět plynule navazoval na přednášky.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 12.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Problémy na cvičeních byly zajímavé a rozhodně důležitou součástí celého předmětu.
Šimon Libřický, 10.02.2024, 2. Ročník, Computer Science, bakalářské
I found ADS 2 practicals to be fairly useful - they largely consisted of recapping and expanding on what had been taught in the lectures. Most tutorials consisted of some problems in a similar vein to those in the lecture, with a focus on understanding the concepts of the proofs.

Some students might really appreciate the amount of recapping from the lectures (I'd say around 30 minutes each tutorial was recap) while others might find it drags the tutorials on, but that is up to each student to decide.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2024, 2. ročník, Bioinformatika, bakalářské
Předmět celkem je zajímavý ale ne s Hricem.
Petr Tvrdek, 22.01.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Fajn cvičení, jen je škoda, že už se nestíhají probrat témata z posledních přednášek
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Témata jsou zajímavá, navazují na přednášku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Celkově se dá říct, že cvičení jsou asi to "důležité", co by si měl každý odnést, protože se tam učí řešit praktičtější úlohy, myšleno tak, že na přednášce se člověk naučí hromadu teorie a tu pak aplikuje a modifikuje na cvičeních, což je to, co bude většina z nás dělat. Ovšem mě osobně asi více bavilo řešit teorii.
Maria Filtsova, 04.01.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Chtělo by to možná nějaké drobné řešené příklady na úvod pro lepší intuici, protože bývá těžké získat zpětnou vazbu při samostudiu nebo přípravě na zkoušku.
Připomínka k předmětu, Algoritmy a datové struktury 2 [NTIN061, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
předmět skvěle dokáže uvést do komplikovanějších algoritmů a jejich využití formou, která je velmi stravitelná a přístupná
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Předmět je zajímavý, člověk potom na cvičení používá zajímavé věci ci se naučil. Dobré pokračování výuky algoritmizace.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Ocenil bych, kdyby se FFT probíralo více do hloubky. Měl jsem problém s pochopením převodu 3,3-SATu na 3D-párování.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Přednáška je dobře vedená, algoritmy opravdu dobře vysvětluje.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
ADS2 jsou moc fajn, většina sylabu je zajímavá a přínosná. Průvodce labyrintem algoritmů je neskutečně kvalitní kniha a všechno, co člověk nepochopí na přednášce, s lehkostí pochopí s pomocí průvodce, navíc je kniha skvělým pomocníkem při učení se na zkoušku. Podmínky zkoušky jsou jasně uvedeny na webu předmětu a je přímočaré odhadnout vlastní připravenost.
Jakub Seidl, 18.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Zajímavé a užitečné algoritmy, byť často náročnější na pochopení. Pomohlo mi, když byla zmíněná některá praktická využití těchto algoritmů pro lepší představu, ocenil bych určitě i více takovýchto příkladů.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Adekvátne pokračovanie ADS2. Náročnosťou to bolo akurát, celkom sa mi páčil aj záver, kde sme preberali obtiažnosť problémov. Tiež sa mi páčili algoritmy na hľadanie v texte a tiež tokové siete. Pri tokových sieťach bolo tiež fajn, že v približne rovnakom čase sme ich preberali aj na Kombinatorike a grafoch 1.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Témata byla velmi zajímavá. Oceňuji také pomocné vizuální materiály třeba na demonstraci Goldbergova algoritmu nebo toho, co dělá DFT. U Fourierovy transformace bych ocenil nějaký jednoduchý příklad běhu algoritmu na nějakém konkrétním malém vstupu. Je také skvělé, že přednášky jsou nahrávané.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Computer Science, bakalářské
Good selection of useful topics, nothing is inherently out of place
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Oproti předchozímu semestru trošku nudnější. Předmět se věnuje pokročilejším a specializovanějším algoritmům, takže jejich využití je menší a složitější - málo jsme se věnovali praktickému využití. Navíc třeba geometrické algoritmy jsme jenom tak prolétli, bylo by lepší je nechat na samostatný předmět, kde na ně bude více prostoru.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Užitečné seznámení s dalšími algoritmy
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 12.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Všehochuť z algoritmů pro řešení zajímavých problémů. Ocenil bych možná větší důraz na FFT.
Šimon Libřický, 10.02.2024, 2. Ročník, Computer Science, bakalářské
It fit well as a continuation to ADS 1 and covered a lot of ground.

I think the course was about as well structured as it could be given the syllabus that requires several somewhat disparate areas to be covered in one course - we did run out of time on covering the very end of the syllabus unfortunately.

One thing I particularly appreciated was the recommended study plan putting ADS 2 and Combinatorics & Graph Theory in the same semester, as some of the content (especially network flows) overlapped, making for amazing coherency between subjects and being able to get an alternative perspective of the proofs involved from multiple teachers.
Aleš Manuel Papáček, 03.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Zajimavy predmet ve stejnem stylu jako ADS1
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.01.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Tentokrat to bola viac vsehochut. Pacilo sa mi, ze toky sme brali aj na ADS aj na KaG, podobne ako SAT solving tu aj na V&P logike.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Probíraná témata jsou zajímavá, přednášky na sebe navazují.
Oceňuji, že se přednáší o algoritmech, jejichž myšlenky se dají snadno přenést na řešení jiných problémů.
Oceňuji, že jsou přednášky streamovány živě.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Tu je těžké být objektivní, především proto, že mě předmět velmi bavil. Ale je to předmět, který určitě nepatří mezi ty nejjednodušší, zároveň je ale relativně dost přínosný.
Maria Filtsova, 04.01.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Kapitola o Fourierově transformaci byla výrazně náročnější než zbytek a chtělo by to víc času, případně změnit rozsah, ale celkově mi tento předmět přijde dobře vyvážený.
Připomínka k předmětu, Základy složitosti a vyčíslitelnosti [NTIN090, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Computer Science - Artificial Intelligence, navazující magisterské
Well paced through out the semester, the practicals are well explained in class despite the complexity of the subject (pun intended).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Informatika - Diskrétní modely a algoritmy, navazující magisterské
Cvičení mi moc nevyhovovala, přišlo mi, že často přeskakujeme od jednoho tématu k jinému. Řešené příklady byly často velmi složité a bylo těžké sledovat i to, když cvičící předváděl jejich řešení. Naopak musím uznat, že zápočtové příklady byly sice docela složité, ale ne nevyřešitelné. Zabraly mi docela dost času. Na cvičeních se mi moc nelíbilo, že když někdo nevěděl řešení příkladu (jakože vůbec neměl tušení), tak ho cvičící zavolal k tabuli, že se uvidí, co vymyslí. Tento přístup mi nevyhovuje, ale upřesňuji, že to může být jenom můj subjektivní pocit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2024, 1. Ročník, Computer Science - Artificial Intelligence, navazující magisterské
The tutorial content is very much in sync with the lectures.
It also helps that we had the same teacher for both lectures and tutorials.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2024, 1. ročník, Informatika - Softwarové a datové inženýrství, navazující magisterské
Oproti přednáškám mě cvičení moc nebavila. Zaprvé to bylo náročností, zadruhé samotnou látkou. Často jsem některá témata pochopil až při dělání domácích úkolů či při učení na zkoušku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.01.2024, 1. Ročník, Informatika - Umělá inteligence, navazující magisterské
Cvičení k předmětu byly trochu navíc. Občas jsme tématem dost utíkali od látky, což sice bylo zajímavé, ale ne tak důležité.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2024, 2. Ročník, Informatika - Umělá inteligence, navazující magisterské
Oceňuji připravené materiály, zveřejňovaná řešení na moodle a přiměřeně obtížné domácí úkoly.
Připomínka k předmětu, Základy složitosti a vyčíslitelnosti [NTIN090, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Computer Science - Artificial Intelligence, navazující magisterské
Despite the abstract nature of the subject, the course is well organised in pieces that relate to each other, or mirror each other. The emphasis on the similarity of the concepts simplifies the learning a lot.
I had the opportunity to stumble upon Poznamky.pdf. And though I do not read or speak Czech, I couldn't be indifferent to the beauty of the math and how it is well explained there. I wish it was translated into English, or even better, into French.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 4. ročník, Informatika, bakalářské
Nemyslím si, že tenhle předmět vysvětluje něco zásadního. Většina přednesených poznatků jsou jen těžko přenositelné do čehokoliv jiného než teorie složitosti a vyčíslitelnosti. Výjimky z tohoto tvrzení jsou z velké části předneseny na jiných předmětech (převoditelnost). Teorie vyčíslitelnosti je naprosto odtržená od jakékoliv praxe; formální verifikátory existují navzdory Ricovy větě a na přednášce není dobře vysvětleno, proč tomu tak je. Přednesené výsledky teorie složitosti se také jen stěží týkají praktických algoritmů. Jsem přesvědčen, že můj názor nepramení z nepochopení -- ze zkoušky jsem odcházel se zaslouženou jedničkou. Jediná věc, kterou z přednášek oceňuji, byl úvod do kryptografie, a musím říct, že byl i dobře přednesený panem dr. Kučerou. Celkově samozřejmě nezavrhuju obory teorii složitosti a teorii vyčíslitelnosti a plně uznávám, že tyto obory mají své přínosy, nicméně jsem pevně přesvědčen, že tento předmět je zcela nevhodný jako povinný pro všechny magisterské obory.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2024, 2. Ročník, Učitelství matematiky pro střední školy, navazující magisterské
Velice se mi líbí celková koncipace předmětu. Přednášející má velice přehledné a srozumitelné materiály a navíc poskytuje záznamy přednášek z minulých let, což je velice vyhovující pro studenty, kteří přednášky nestíhají (což byl i můj případ).

Témata vyučovaná v rámci předmětu skutečně odpovídají základům dané problematiky a u zkoušky nejsou vyžadovány žádné složitější záležitosti.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2024, 1. ročník, Informatika - Diskrétní modely a algoritmy, navazující magisterské
Povinná přednáška pro všechny specializace v navazujícím magisterském studiu. Velmi dobré materiály, ve kterých je vše vysvětlené, zajímavý předmět.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2024, 1. Ročník, Computer Science - Artificial Intelligence, navazující magisterské
Professor Kučera is very knowledgeable. He knows the contents of his course inside out. Watching his lectures is almost like watching someone freestyle rap about complexity theory.

The slides are straightforward but can be a bit hard to get used to. I think it is because of the unavoidable notation, and some abstract concepts of the abstract models of computation -- even though the slides do a good job of keeping things simple.

I think that Professor Kučera can try to put a bit more emphasis -- than he already does -- on building an intuition for turning machines, and reducibility techniques to prove undecidability. Being introduced to some of the concepts, I found them too abstract sometimes to start using them in my proofs right away.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2024, 1. ročník, Informatika - Softwarové a datové inženýrství, navazující magisterské
Oproti cvičením mi přednášky přišly zajímavé a rád jsem na ně chodil, u části s vyčíslitelností mi nepřijde látka úplně jednoduchá k porozumění, je tam mnoho značení a různých pojmů. Některá z témat se trochu překrývala s jinými předměty (ADS, VaPL), ovšem většina látky byla nová. Víc mě bavila část se složitostí.

Myslím si, že by předmět neměl být povinný, ale spíše povinně volitelný. Jde o hodně teoretický předmět a měl by tedy být povinný spíše pro teoretické studijní plány, naopak ve svém plánu bych čekal jiné povinné předměty. Na druhou stranu díky dobrým materiálům byl předmět zvládnutelný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2024, 2. ročník, Informatika - Umělá inteligence, navazující magisterské
Z předmětu jsem měl docela strach a na zkoušku je potřeba se důkladně připravit, protože sice máte dané otázky, při učení ale zjistíte, že vlastně pokrývají většinu předmětu, protože se všude skrývá ještě podstatné množství definic a dalších tvrzení. V momentě, kdy jsem učivo pochopil, mě to začalo bavit, jen jsem na to potřeboval trochu víc času. Stejně bych byl ale raději, kdyby předmět povinný nebyl.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.01.2024, 1. Ročník, Informatika - Umělá inteligence, navazující magisterské
K předmětu jsou kvalitní slajdy pokrývající celou látku + i nějaké nahrávky z dřívějška (nepotřeboval jsem). Probíraná témata jsou dost zajímavá, i když občas hůře vstřebatelná.

Bylo super, že otázky ke zkoušce jsou online dostupné. Zároveň tak nějak pokrývají celou látku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2024, 1. ročník, Computer Science - Language Technologies and Computational Linguistics, navazující magisterské
The course covers fundamentals of computer science such as turning machines, p/np classes, a bit of functions and graphs. Sometimes there are barely related to the course material slides about Impagliazzo's Five Worlds or Gödel numbers which is pretty interesting. For me as an engineer, it's a hard one due to the theoretical explanations which seem unrelated to some real-world problems. I would like to see more practical examples on some topics, besides algorithms divided into several slides proving a single theorem.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK