AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Leoš Dvořák, CSc. [32-KDF], Elektřina a magnetizmus krok za krokem [NFUF805, seminář]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Skvělý vyučující, milý, se stejným hudebním vkusem jako mám já.
RNDr. Irena Dvořáková, Ph.D. [32-KDF], Proseminář výuky fyziky I [NFUF305, proseminář]
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Super vyučující. Skvěle doplňuje Petra Kácovského a poskytuje další (jiný) pohled na pedagogiku a školství obecně. Má zkušeností na rozdávání a činí tak.
RNDr. Jitka Houfková, Ph.D. [32-KDF], Elektřina a magnetizmus krok za krokem [NFUF805, seminář]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Skvělá přednášející. Milá, vstřícná.
RNDr. Petr Kácovský, Ph.D. [32-KDF], Proseminář výuky fyziky I [NFUF305, proseminář]
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Jeden z mých oblíbených vyučujících na Matfyzu. Skvěle argumentuje, vysvětluje a moderuje debaty. Kdybych jednou učil tak, jak učí pan doktor Kácovský, byl bych šťastný člověk...
Připomínka k předmětu, Proseminář výuky fyziky I [NFUF305, proseminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Během svého studia na matfyzu jsem se doposud nesetkal s předměty, které by byly výrazněji zaměřené na didaktiku, fungování učitele a další věci s tím spojené. Tento předmět je tak prvním, který je na tuto problematiku zaměřen.
Při semináři je kladen velký důraz na aktivní zapojení studentů, výrazně převažují diskuze nad nejrůznějšími tématy. Díky dvojici pedagogů je seminář příjemně dynamický. Oba vyučující navíc bohatě sdílejí zkušenosti z učitelské praxe, tudíž shledávám přítomnost obou jako velmi přínosnou, neboť jejich zkušenosti se mnohdy liší. Oba navíc velmi cením a obdivuji (nejen) kvůli tomu, že na popud jedné studentky věnovali jeden ze seminářů tématu listopadové stávky škol a učitel.
Tento předmět (i přesto, že je povinný) velmi doporučuji, je moc fajn.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Velmi oceňuji, že jsme se dozvěděli spoustu informací o různých aspektech učitelské profese, jako jsou různé dokumenty typu RVP nebo ŠVP, co všechno je potřeba udělat před začátkem školního roku na nové škole, jaká je role třídního učitele atd. O všech tématech se diskutovalo, což mi pomohlo utvořit si vlastní názor na to, jak chci učit. Velmi oceňuji srovnání pohledů základoškolského a středoškolského učitele. Předmět není náročný, ale je to asi nejužitečnější předmět pro moji budoucí praxi, jaký jsem zatím měla.
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Můj oblíbený předmět tohoto semestru. Praktické informace pro budoucí zaměstnání - učitel. Oceňoval jsem diskuse a interaktivní výuku.
Připomínka k předmětu, Elektřina a magnetizmus krok za krokem [NFUF805, seminář]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Super předmět, který sice člověku moc nepomůže ve studiu, ale pomůže mu zůstat psychicky vyrovnaným a třeba se i něco dozvědět a něco si zkusit.
Připomínka k předmětu, Heuristické metody ve výuce fyziky I [NFUF820, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Skvělý předmět, který ukáže, jak učit fyziku, aby to bylo zábavné a aby bádaly hlavně děti. Z každé hodiny jsem odcházela namotivovaná učit. Doporučuji všem budoucím učitelům fyziky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2024, 3. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Určitě doporučuji zapsat. Jedná se o úžasnou studnici nápadů, jak učit fyziku na základní škole.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2024, 3. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Tento předmět mě začal viklat, že bych možná chtěla učit i na základce. Je hrozně super, jak se na KDFku podařilo vyšperkovat výuku fyziky na základce. Spoustu rad, které nám dávají k výuce bych sama v šesté třídě určitě ocenila a fyzika by mě víc bavila už na základce. Těším se na Heuréku 2.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK