AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Vahid Borji, Ph.D. [32-KDM], Matematická analýza I [NMTM101, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Ze začátku byl problém s dorozuměním, ale ten se vyřešil pozměněním stylu výuky a přítomností doktora Rmoutila
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2024, 1. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Cením si toho, že i přes jazykovou bariéru šlo opravdu vidět, že se snaží a že mu na výuce záleží.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Přes jazykovou bariéru docela dobře zvládnuté hodiny a to, co bylo třeba naučit, jsme uměli.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2024, 1. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Pomalejší tempo v hodinách, méně probrané látky, než ostatní cvičící.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2024, 1. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
dokáží si tohoto člověka velmi reálné představit jako pedagoga. Jak jsem psal výše tak bzl vždy perfektně připravený a ke svým žákům milý
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Ze začátku jsme měli trošku vzájemné problémy s jazykovou bariérou, ale od druhého cvičení si už připravoval prezentace a na upřesnění tam na každém cvičení byl i doktor Rmoutil (která ale byla čím dál tím míň potřeba) Jinak cvičení probíhala úplně standardně a cvičící se vždycky snažil trpělivě vysvětlit veškerou cvičenou látku. V prezentacích se s počítáním mírně prolínala i teorie z přednášek.
Martin Kuba, 07.01.2024, 1. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Pán cvičiaci má ešte nedostatky v češtine, no oceňujem jeho snahu. Komplikácie s čitateľnosťou jeho písma vykompenzoval skvele spracovanými prezentáciami.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Ač je znát, že cvičící je jiné národnosti a občas je hodně znát jazyková bariéra, je vždy velice pečlivě připraven, jazykovou barieru krásně vynahrazuje pečlivě připravenými prezentacemi, kde je vše dopodrobna vysvětleno. Na hodinách je vždy příjemná atmosféra, odpoví na naše otázky a člověku vždy pomůže danou látku pochopit.
RNDr. Martin Rmoutil, Ph.D. [32-KDM], Matematická analýza I [NMTM101, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Přednášející byl akční a zábavný, že skvěle zaujal. Ilustrace na tabuli byly k porozumění velmi prospěšné a mistrně udělané. Zároveň si vážím ochoty odpovídat na sebehloupější dotazy.

U teoretické části zkoušky, bych ocenil trochu více času. Úlohy "C" mi přijdou jako pěkný nápad.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 3. Ročník, Geologie, bakalářské
Oceňuji celkový přístup, nadšení, vstřícnost a smysl pro humor.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Na začátku semestru po nějakém tom cvičení jsem se svěřil vyučujícímu, že nepočítám s tím, že vůbec prolezu zimním semestrem, neboť rozdíl mezi středoškolskou matematikou a vysokoškolskou matematikou byl pro mě obrovský a říkal jsem si, že to prostě nedám. S tím mi vyučující dal motivační proslov, popřál mi, ať zvládnu všechny zkoušky a řekl mi, že mi fandí, čímž mě tím hodně kopl a měl jsem větší motivaci zvládnout nejen analýzu, ale i ostatní předměty, neboť jsem ho nechtěl zklamat. Doteď si pamatuji naši konverzaci a myslím, že bez něho bych neměl všechny předměty splněné a zkoušky s takovými výsledky, které mám. Není to tedy jenom skvělý učitel, který vás dokáže rozesmát, ale i člověk, který vás podrží v těch nejzoufalejších chvílích.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2024, 1. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Přednášky vyučujícího byly na velmi vysoké úrovni. Během přednášek jsme probrali vše, co bylo nutné umět ke zkoušce, pan doktor přitom dbal na pochopení jak základních pojmů, tak složitějších důkazů (každý důkaz nejprve napsal na tabuli a poté ještě jednou prošel a vysvětlil). Velkým pozitivem byla také častá ilustrace myšlenek definic, vět a důkazů pomocí obrázků, které mi při učení se na zkoušku hodně pomohly. Přednášky utíkaly rychle, přednášející je občas zpestřil veselou historkou či komentářem, hodiny tedy rozhodně nebyly nudné. Jako jediné negativum bych viděl poměrně rychlé tempo, kterým se postupovalo. Občas jsem se setkával s tím, že zatímco přednášející již důkaz procházel znova a vysvětloval, já si ještě dopisoval jeho závěr, takže jsem ne vždy stíhal vše pochytit. Za to ale asi úplně nemůže přednášející, jako spíš velký objem látky, kterou je nutné během semestru probrat. O podobě zkoušky jsme měli téměř jasnou představu, možná by stálo za to explicitně zmínit, důkazy kterých vět jsou považovány za těžké a mohou se tak objevit v poslední úloze zkoušky.
Pavel Rak, 07.02.2024, 2. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Věty a důkazy na přednáškách byly srozumitelné, podané s důrazem na jejich pochopení. K tomu pomáhalo i využití obrázků, ze kterých se dalo představit to, co se tvrzením myslí, nebo co chceme dokázat. Nakonec musím ocenit i přístup vyučujícího, jeho uvolněné a občas i vtipné vystupování.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2024, 1. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Velice ochotný a sympatický učitel, ve spoustě názorech, ať už vyřčených na přednášce nebo přes korespondenci, se ztotožňuji. Látku, aspoň dle mého, vysvětluje srozumitelně a názorně. Občas ke konci přednášky velice drasticky zrychlí, protože je třeba něco dobrat, ale na začátku následující přednášky to vždy stručně zopakuje a připomene.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 05.02.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Dobré podané
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2024, 3. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Pan doktor látce rozumí, oceňuji také že využívá při výkladu názorné obrázky a je vstřícný dotazům. Chodila jsem k němu na analýzu 1 až 4, takže jeho vyučující metody znám a jako vyučujícího si ho vážím.

Ale mám menší výtku k organizaci opravování zkoušek, během let se opakovaně stávalo, že slíbil opravu zkoušek do nějakého dne a daný slib nesplnil. A co bylo horší, že ani nenapsal mail, že nestíhá.
Letos byl předtermín opět před jeho odjezdem na konferenci a pan doktor nazajistil nikoho kdo by mu s opravami zkoušek pomohl, což by mi přišlo vhodné, když je to plánovaná akce a on ví dopředu, že nebude mít čas. Navíc slíbil, že bude výsledky zapisovat průběžně, aby studenti zbytečně nečekali, což se také nestalo, výsledky zapsal po týdnu všem najednou. Další termín byl o pouhé tři dny později!
Celá tato situace mnoha lidem nabourávala organizaci zkouškového a to nepočítám míru stresu, která se zvyšovala každým dnem čekání. Nejvíce mi na tom všem vadí, že pan doktor nenapsal ani krátký mail. Stačilo by dát vědět, že nestíhá, ale že na tom pracuje.

Do příštích let bych tedy doufala v lepší organizaci či lepší komunikaci (nejlépe obojí).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2024, 1. ročník, Geografie se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Pozvat člověka e-mailem v úterý ve 23:00 na ústní pokračování zkoušky ve středu ráno nepovažuji za korektní. Občas přednášky a především cvičení působily chaoticky,
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2024, 1. ročník, Tělesná výchova a sport se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Není co zlepšovat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Přednášky jsou zajímavé a občas pan doktor prohodí, jak on sám říká „trapný vtip” což ale skvěle zpříjemňuje atmosféru. K dispozici jsou studentům skripta a ta se skvěle vážou s přednáškou. Během přednášek taky odpovídá na dotazy a upřesní klidně detail, který nám nebyl úplně srozumitelný napoprvé.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2024, 1. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Doktor Rmoutil zvládnul na přednášce vyučovat i pobavit přirovnáními, aniž by se vzdálil od probírané látky
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Vyučující byl zkrátka skvělý, ačkoli nebyl předmět jednoduchý, ráda jsem na přednášku pokaždé přišla, byla to jedna z těch přednášek, která vám opravdu dá více než jen čtení skript, pan doktor se vždy snažil odpovědět na všechny dotazy nejen tak, aby je zodpověděl, ale aby vše vysvětlil, při hodinách jsme se i nejednou zasmáli. Mrzí mě, že už ho ve druhém semestru mít nebudu. Skvělé.
Martin Kuba, 07.01.2024, 1. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Oceňujem snahu pána profesora o vysvetlenie komplikovaných pojmov zjednodušenou formou, ako aj odľahčenie prednášok humorom:)
RNDr. Martin Rmoutil, Ph.D. [32-KDM], Matematická analýza IV [NMTM202, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.07.2023, 2. Ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Pomůže, poradí, znovu vysvětlí. Má smysl pro chyby a humor.
RNDr. Martin Rmoutil, Ph.D. [32-KDM], Matematická analýza IV [NMTM202, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.07.2023, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Velmi oceňuji, že při jakýchkoliv nejasnostech bylo vždy možné se zeptat přímo v hodině, po ní, nebo si domluvit konzultaci. Problém se tak vždy vyřešil. Na každou přednášku byl připraven. U zápočtu i u zkoušky byl též ke všem velmi férový. Nemám co vytknout.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.07.2023, 2. Ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Přednášky byly vedeny dobře, dostatečně nahlas, zřetelně a s úsměvem.
Mgr. Jan Sedlák [32-KDM], Matematická analýza I [NMTM101, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2024, 1. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Velmi dobry vyklad a ochota pomoct vysvetlit a zopakovat na zapocet/skusku. Pri nikom sa mi lepsie neucilo pocitanie.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2024, 1. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Honza skvěle dovysvětlil látku probíranou na přednášce a krásně mi pomohl pochopit spoustu pojmů z MA, na všechna cvičení jsem se těšil, děkuji
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Super cvičení, vždy dobře vysvětleno
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.01.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Honza byl skvělý cvičící, vždy se snažil vše srozumitelně a jednoduše vysvětlit, což se mu velice dařilo, ochotně odpovídal na dotazy, počítal s námi vzorové příklady i nás nechával počítat samotné a procházel přitom lavice, když někdo potřeboval pomoci. V kombinaci s domácí přípravou byla cvičení skvělým průvodcem předmětem. Spokojenost.
RNDr. Jakub Staněk, Ph.D. [32-KDM], Matematická analýza II [NMTM102, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Pan doktor byl u cvičení vždy velmi nápomocný, neměl problém cokoliv vysvětlit nebo připomenout. Na cvičení vybíral adekvátně náročné příklady vzhledem ke zkoušce. Ke každému přistupoval individuálním způsobem, což jsem u jiného cvičení vlastně nezažil. Neexistovalo tedy, že by někdo ze cvičení odešel s tím, že něčemu nerozumí nebo že by něco nezvládl. Opravdu velmi kvalitní cvičení.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Super člověk.
RNDr. Jakub Staněk, Ph.D. [32-KDM], Matematická analýza II [NMTM102, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Pan doktor se snažil přednášku vést zajímavě, během přednášek se často ptal, zda všemu rozumíme a zda nepotřebujeme důkaz vysvětlit ještě jednou. Toho si moc cením. Učivo se snažil vykládat zajímavou formou, důkazy střídal s příklady, což vedlo k lepšímu porozumění. Panu doktorovi nemám co vytknout. U zkoušky byl navíc férový a snažil se studentovi pomoct.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Humorný, milý, vstřícný. Má velmi vysoké nároky, ale to není nutně špatně...
RNDr. Jakub Staněk, Ph.D. [32-KDM], Matematická analýza III [NMTM201, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Pan doktor je velmi vstřícný, každé cvičení chodil mezi námi a snažil se nám pomoci, případně dovysvětlit zapomenutou látku z přednášky. Opravdu se mi jeho styl výuky hodně líbí, jelikož je hodně individuální. Není možné na cvičení nic nedělat, každý si musí sám pro sebe počítat a pan doktor mu to vždy zkontroluje, případně poradí. Některé těžší příklady pak pan doktor předvedl u tabule, aby měli všichni jasno. Super cvičící.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2024, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
super
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Viz hodnocení u přednášky...
RNDr. Jakub Staněk, Ph.D. [32-KDM], Matematická analýza III [NMTM201, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Pan doktor byl velmi ochotný, jeho hlavní snahou bylo o to, abychom všichni tématu porozuměli. Dokonce někdy chtěl některé důkazy po nás vysvětlit. Pana doktora si velmi cením, jak jeho přednášky, tak cvičení byly zajímavé, vždy jsem se mnoho naučil. Zkouška obsahuje dvě části - početní i ústní, přičemž u té ústní je hodně férový.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2024, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
pan doktor je neskutecny sympatak, latku prednasi velice zapalene s durazem na porozumeni, prednasky byly vedeny vybornou formou, akorat bych tedy ocenil vyveseni skript v celem rozsahu drive, nez behem zkouskoveho
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Skvělý vyučující, má dobrý přednes a skvělý smysl pro humor. Opět by zde poznámka "mohl by dávat lehčí zkoušky" neměla smysl, jelikož tento předmět má prověřit vaše rozhodnutí setrvat na Matfyzu.
RNDr. Jakub Staněk, Ph.D. [32-KDM], Pravděpodobnost a matematická statistika I [NMTM403, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2024, 1. Ročník, Učitelství fyziky pro střední školy, navazující magisterské
Vyučující vždy vše výborně vysvětlil a dokázal navést k samostatnému uvažování nad problémy.
RNDr. Jakub Staněk, Ph.D. [32-KDM], Pravděpodobnost a matematická statistika I [NMTM403, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2024, 1. Ročník, Učitelství fyziky pro střední školy, navazující magisterské
Velmi oceňuji lidský přístup vyučujícího k výuce i studentům. Ochotně vždy odpovídal na dotazy, kterých nebylo (nejen z mé strany) málo.
RNDr. Jitka Zichová, Dr. [32-KPMS], Finanční matematika [NMTM207, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Paní doktorka se hodně snažila, během každého semináře byla velmi přívětivá a na všechny dotazy dokázala v klidu odpovědět. Je vidět, že je opravdovým odborníkem ve svém oboru a že ji finanční matematika opravdu baví. Ke každé hodině jsme dostali materiál, velmi přehledně udělané. Struktura a řád jsou opravdu velmi silnými stránkami paní doktorky (možná bych řekl, že paní doktorka má hodiny nejvíce strukturované ze všech kantorů za celé moje dosavadní studium).
Zápočtový test byl úměrný příkladům z hodiny, zápočtová úloha byla trochu těžší, ale zvládnout se dala (je na ní navíc vlastně celé zkouškové období). Paní doktorka vysvětlila vše během semestru úplně dostatečně, vše šlo pochopit.
Za mě výborná kantorka, nemám, co bych vytknul.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2024, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Pani doktorka ma velice zvlastni prednes, ale jde si na to casem zvyknout.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.01.2024, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Dobrá pedagožka. Snaží se neupřednostňovat studenty a na každého hledí stejně.
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Vyučující tématice patrně rozumí. Má svérázný styl výkladu, který mně vyhovoval. Někdy mi tempo přišlo příliš rychlé, ale byl jsem spokojen.
Rovněž jsem oceňoval "vánoční dárek", tj. přednášku studenta finančnictví.
Připomínka k předmětu, Matematická analýza I [NMTM101, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Myslím si, že jedno cvičení týdně bylo málo. Nedostali jsme se k derivacím a průběhu funkce a studenti, kteří se s nimi nesetkali na střední, byli u zkoušky znevýhodněni.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2024, 1. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Myslím, že kdyby byly 2x cvičení týdně místo 1x, tak by to mnohým velmi pomohlo, neboť například limity, derivace a průběh funkce někteří na střední škole vůbec nedělali a derivace (+ průběh funkce) jsme na cvičení kvůli nedostatku času úplně přeskočili, ale vyžadovala se její znalost na zkoušce. Věřím, že hodina cvičení navíc by tento problém eliminovala.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Časové rozvržení bylo lehce nešťastné, na nekonečné řady nezbylo moc času a o průběhu funkce radši nemluvě.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2024, 1. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Cvičení bylo naprosto nedostatečné k přípravě na zkoušku, kde byly mnohem těžší příklady, které se neprobíraly.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2024, 1. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
velmi si cením přípravy, ohromné ochoty a dřiny, kterou tento cvičící do snahy naučit nás počítat v matematické analýze dal. Neměl jsem cvičení na které bych se těšil víc. Cvičící byl ochotný a rozuměl perfektně latce, kterou učil, takže uměl i přes složitější jazykovou bariéru vysvětlit pojmy nebo postupy tak, aby je student pochopil
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Na cvičení vždy probereme všechno poctivě a do detailů, stihneme toho hodně a pomůže to si pořádně uspořádat v hlavě probranou látku.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 02.01.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Bylo by potřeba více cvičení
Připomínka k předmětu, Matematická analýza I [NMTM101, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 3. Ročník, Geologie, bakalářské
Moc zajímavý předmět s opravdu vysokou úrovní výuky. Výklad je srozumitelný, přehledný a propracovaný do detailů. Jsou k dispozici skvělé studijní materiály včetně zadání testů z minulých let, jejichž ukázková řešení jsou názorná a dobře se z nich učí.
Pavel Rak, 07.02.2024, 2. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Oceňuji hlavně dostupnost skript a materiálů ke cvičení na stránkách vyučujícího, které téměř přesně kopírovaly průběh přednášek. Zpočátku semestru se dost času věnovalo seznámením se základy, tato část by se dle mého názoru mohla klidně o něco zkrátit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Nejspíš nejnáročnější předmět, ovšem velice podnětný a zajímavý, sylabus mi přišel velice citlivě sestavený. Škoda jen, že jsme vlastně všechno nestihli.
Připomínka k předmětu, Matematická analýza II [NMTM102, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Cvičení perfektně navazovalo na přednášku, probíhalo formou samostatné práce, kdy nám pan doktor napsal příklady na tabuli a my je měli během celého cvičení spočítat. Ke konci vždy pár příkladů spočítal na tabuli, pokud bylo třeba. Cvičení hodnotím velmi dobře, jelikož připravovalo na písemnou část u zkoušky.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Lepší a mnohem pochopitelnější než přednášky.
Připomínka k předmětu, Matematická analýza II [NMTM102, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Přednáška navazuje na učivo prvního semestru, za mě možná více zajímavější semestr kvůli tomu, že jsme měli i během přednášek více času a nemuselo se tak chvátat. To byla příjemná změna. Učiva bylo celkově méně, o to bylo více požadováno porozumění. Předmět byl pro mě i tak náročný, je potřeba průběžné učení i během semestru, aby se student v přednáškách neztratil.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Super předmět, škoda jen, že mu nerozumím...
Připomínka k předmětu, Matematická analýza III [NMTM201, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Cvičení bylo rozděleno na dva tematické celky. Každé cvičení jsme dostali sadu příkladů, které bylo nutné spočítat. Cvičení dobře navazovalo na přednášku, příklady začínaly vždy od těch lehčích po ty nejtěžší, zápočtové. Písemná část zkoušky byla pak ještě trochu těžší, takže bylo třeba si toho hodně napočítat. Líbilo se mi propojení přednášky s cvičením. Ačkoliv bylo pro mě cvičení těžší, tak mě to bavilo a hodně jsem se toho naučil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2024, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
super
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Skvělý předmět. Později v semestru jsem se na něj začal dokonce těšit. (Zvláště poté, co jsme začali probírat (opakovat) řady). Předmět mi dal mnohem více než přednášky. Nechodit na něj, jsem ztracen úplně.
Připomínka k předmětu, Matematická analýza III [NMTM201, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Přednáška byla dobře koncipována, pan doktor se snažil o pochopitelný výklad. Přednáška obsahuje dvě části - řady a diferenciální rovnice. Hodně času jsme i na přednášce počítali, protože nám pan doktor chtěl ukázat základní postupy pro řešení určitých typů diferenciálních rovnic, což se pak hodilo u cvičení. Pan doktor je opravdu mistrem ve svém oboru - na každý dotaz během přednášky dokázal odpovědět a zároveň si svoji odpověď matematicky obhájit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2024, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
predmet je podle me na to, kolik je za nej kreditu obtizny, nicmene bylo velice zajimave se postupne prodirat problematikou diferencialnich rovnic, trochu nakousnout modely, a na zaver to dojet nekonecnyma radama, byla to proste jizda, ale skvela jizda
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Předmět je pro mě těžké hodnotit. Probíhal tak, že jsem si 2 vyuč. hodiny opisoval z tabule věty a důkazy, kterým jsem nerozuměl s výjimkou pár hodin, kdy jsem se zřejmě "dobře vyspal". Občas byly důkazy proloženy obrázkem (ze kterého jsou pointu důkazu povrchově pochopil), či komentářem. Ač toto nezní jako kladná recenze, měnit předmět by bylo jako měnit podstatu matfyzu. Taky bych se odkázal na rčení "Co tě nezabije, to tě posílí".
Připomínka k předmětu, Matematická analýza IV [NMTM202, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.07.2023, 2. Ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Výborné, až na ty příklady odevšud. Takhle má cvičení z MA vypadat.
Připomínka k předmětu, Matematická analýza IV [NMTM202, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.07.2023, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Předmět bych rozhodně zařadil mezi ty náročnější. Ani ne tak moc kvůli potřebě domácích úkolů, nebo něčeho podobného, ale připravováním se na jednotlivé hodiny a pak také na zápočet a zkoušku, protože té látky není málo. Provázanost mez přednáškou a cvičením je velmi dobrá.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.07.2023, 2. Ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Mám trochu výhrady k propojování s fyzikální představou u některých kapitol, ale chápu, že většina studentů je z dvouoboru fyzika. Sylabus byl zajímavý a prolétl hned několik témat z různých oborů MA. Nejlepší byly za mě Metrické prostory.
Připomínka k předmětu, Finanční matematika [NMTM207, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Předmět by měl dát základní náhled do světa finanční matematiky, což si myslím, že rozhodně splňuje. Na začátku se začíná s opakováním SŠ finanční matematiky (pokud jste ji nedělali vůbec, tak to nevadí, chytnete se i tak). V průběhu semestru už nabíhá seminář na těžší témata (ke konci i některé důkazy), která už jsou i těžší na pochopení. Za mě velmi užitečný předmět, pro uchopení finanční matematiky naprosto dostačující. Na SŠ se tomuto oboru nedává dostatek prostoru, což je obrovská škoda.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2024, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Celkem zvlastni predmet, ale je dobre mit asi alespon nejake zaklady do financni matematiky, takze asi dobry i guess
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.01.2024, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Jede se docela rychle, ale vyhovovalo mi vysvětlování funkcí Excelu. Mám s ním mnoholetou zkušenost, a i tak jsem se naučila něco navíc.
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Fajn předmět. Nikdy mě finančnictví ani finanční matematika moc nezajímaly, ale nějaký ten vhled se hodí. Oceňuji, že předmět není zakončen zkouškou, nýbrž prací a zápočtovým testem. Trochu mě mrzí, že nebyl prostor pro diskusi, tj. finančnictví které se netýká přednášek (Např. důsledky toho, kdyby ČR přijala Euro,...). Předmět nebyl mým oblíbeným, ale byl celkem dobře veden.
Připomínka k předmětu, Pravděpodobnost a matematická statistika I [NMTM403, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2024, 1. Ročník, Učitelství fyziky pro střední školy, navazující magisterské
Cvičení dokonale navazuje na přednášku, látka se mezi přednáškou a cvičením propojuje (např. jsme si na cvičení zkusili některá matematická odvození sami provést, což velmi pomohlo při učení se na zkoušku. Na cvičeních bylo k dispozici vždy zadání příkladů tak, abychom mohli pracovat samostatně. Vyučující vždy jednotlivě konzultoval řešení tak, aby každý mohl pracovat svým vlastním tempem.
Připomínka k předmětu, Pravděpodobnost a matematická statistika I [NMTM403, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2024, 1. Ročník, Učitelství fyziky pro střední školy, navazující magisterské
Přednáška je vedena velmi srozumitelným způsobem. Zároveň jsou studentům (např. v případě nemoci) k dispozici podrobná skripta, která svým obsahem kopírují (v některých částech přesahují) obsah přednášky. Velmi oceňuji, že většina probírané teorie je uvedena motivačními úlohami. To velmi usnadňuje následné pochopení probírané látky.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK