AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Informační technologie pro učitele [NMTM110, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
LaTeX, jak víme je naprosto skvělý, báječný a dokonalý program na cokoli od bakalářské práce po dopis babičce, to nyní díky skvělému marketingu pana Halase (Mgr., DiS., Ph.D.) všichni víme. Nějaký malý úkolek na TeX, by se ve výuce jistě neztratil.
Co se týče části Pythonu, tak vyučující neměl nejmenší problém jít s úsměvem pomoci se sebevětší banalitou pomoci (mám trochu dojem, že kdyby někdo nevěděl, jak zapnout počítač, tak mu bude také ochotně vypomoženo). Prostě skvěle příjemný přístup.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Geometrie I [NMTM203, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Pan doktor je velmi dobrý kantor. Výklad má poutavý, někdy prohodí pár vtipů a určitě se nikdo na jeho hodinách nenudí. Na zkoušku chce, aby student uměl úplně všechno, ale na druhou stranu se zkouška skládá opravdu pouze z toho učiva, co je probráno na přednášce. Tento předmět jsem si opravdu díky panu doktorovi hodně oblíbil, ačkoliv patří určitě k náročným. U zkoušky je pak nutné spočítat několik příkladů a přesvědčit pana doktora o svých teoretických znalostech. Líbilo se mi, jak měl pan doktor na některá témata připravené poznámky, takže jsme mohli opravdu celou přednášku pouze poslouchat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2024, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
pan doktor je proste goat, vyborny vyucujici
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Vyučujícímu není co vytknout, jen snad to, že pro svou genialitu a nadšení nechápe nedostatky a trápení "běžných lidí".
RNDr. Jana Hromadová, Ph.D. [32-KDM], Geometrie I [NMTM203, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Paní doktorka je opravdu velmi ochotná, látku vysvětluje úplně perfektně. Když jsme něco nevěděli, tak jsme se mohli úplně v klidu doptat. Na začátku cvičení vždy ve zkratce zopakovala přednášku, což nám moc pomohlo, že jsme si danou teorii i zopakovali. Paní doktorka s námi udržovala dokonce až přátelský vztah, což moc oceňuji. Na cvičeních jsem se cítil opravdu dobře. Zápočet byl hodně férový, nemám paní doktorce co vytknout.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2024, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
pani doktorka ma velice lidsky pristup a vyucuje velice dobre
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Nejmilejší vyučující v KDM. Vytknul bych jí snad jen to, že pro svou ochotu není paní doktorka schopna odbýt irelevantní či všetečný dotaz studenta, který je zbylým studentům úplně k ničemu. (Tak jsem to alespoň vnímal já a můj spolusedící...)
doc. RNDr. Jarmila Robová, CSc. [32-KDM], Informační technologie pro učitele [NMTM110, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Bohužel mě přístup paní docentky trochu zklamal, ač geogebra jistě může být při výuce ve škole užitečná, tak jsem o tom úvodní prezentací o historii geogebry ani tím, jak je vyvíjená nyní, přesvědčený nebyl. Ani následující krok po kroku návod na vytvoření každého objektu také nebyl nijak zvlášť zajímavý.
Nebyl ale problém s dotazy, na které byla ochotná s pohotovostí odpovídat, zároveň byla velmi tolerantní, když někdo udělal chybu.
doc. RNDr. Jarmila Robová, CSc. [32-KDM], Stereometrie [NMTM205, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Paní docentku jsem již hodnotil u přednášky. Na cvikách byla velmi ochotná, snažila se aktivity měnit, aby nás cviko nenudilo. Někdy jsme počítali společně na tabuli, někdy nám rozdala pečlivě připravené pracovní listy - je vidět, že už má paní docentka v tom velkou zkušenost a vše bylo připraveno velmi precizně. Zápočtový test byl poté na úrovni těch příkladů, které jsme dělali na cvikách. Další podmínkou udělení zápočtu byla docházka (což si myslím, že je na MFF UK normální). Paní docentce nemám co vytknout, hodiny s ní mě moc bavili a vřele ji doporučuji.
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Viz hodnocení přednášky.
doc. RNDr. Jarmila Robová, CSc. [32-KDM], Stereometrie [NMTM205, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Paní docentka je opravdu výbornou didaktičkou - každý důkaz se nám snažila opravdu dopodrobna vysvětlit a kladla důraz na to, abychom tématu porozuměli (abychom to poté mohli vysvětlit budoucím žákům) - tohle se mi na předmětu opravdu moc líbilo. Paní docentka má připravené přehledné prezentace, což je taky super. Na každý dotaz dokázala odpovědět, velmi ochotně a precizně. Nemám co vytknout. Zkouška probíhala převážně ústně, paní docentka byla férová a spravedlivá.
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Vynikající přednes, skvělé didaktické poučky, lidský přístup, historky ze života... Nemám co vytknout.
Připomínka k předmětu, Informační technologie pro učitele [NMTM110, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Výuka pythonu perfektní, jen je škoda, že nezbylo tolik času na LaTeX. Konec probírané látky v pythonu se mi nezdál tak důležitý, aby bral čas LaTeXu.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.08.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Bylo by šikovné, kdyby studenti deskriptivní geometrie mohli mít seznámení s programováním, než podstoupí programování s obecnou matematikou.
Připomínka k předmětu, Geometrie I [NMTM203, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Cvičení dokonale kopírovalo přednášku, vlastně jsme vždy procvičili to, co jsme udělali na přednášce. Cvičení nám pomohlo látku z přednášky lépe pochopit a díky paní doktorce jsme si to dokázali i lépe představit. Zápočtové testy byly na úrovni příkladů, které se dělají na cvikách normálně. Myslím si, že cvičení nebyla zase tak moc náročná (v porovnání například s MA), ale za to sloužila jako skvělé doplnění přednášky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2024, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
cvika byla skvela k lepsimu pochopeni prednasky
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Než jsem se rozkoukal, předmět mi utekl, ale to je opakující se motiv. Na předmětu bych neměnil nic.
Připomínka k předmětu, Geometrie I [NMTM203, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Přednáška dává analytické geometrii na SŠ didaktické rozměry, což se mi moc líbí. Samozřejmě i do velké míry rozšiřovala středoškolské učivo, což vedlo k hlubšímu pochopení tématu. Sylabus neobsahuje tolik důkazů (jako například u MA), ale za to obsahuje vysoký počet různých odvození atd. (některé z nich se hodí právě při výuce na SŠ). Učivo z části navazuje na lineární algebru, takže doporučuji si ji zopakovat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2024, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
predmet velice prijemny s velkym durazem na porozumeni
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
V předmětu jsem se tak 3. či 4. hodinu ztratil. Pan doktor Halas však dokáže člověka důsledně přesvědčit, že je to chyba studenta, nikoliv vyučujícího či předmětu. Moc jsem oceňoval humor zakomponovaný v přednáškách.
Připomínka k předmětu, Stereometrie [NMTM205, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Cvičení kopírovalo přednášku (možná i kvůli tomu, že bylo zařazeno hned po přednášce), moc se mi líbilo, že jsme něco na přednášce nejdříve probrali, a poté jsme to hned procvičili na cvikách - tím jsme si to ještě více vštípili do hlavy. Paní docentka navíc ještě k tomu vždy na začátku cvičení zopakovala teorii z přednášky, takže jsme si to opravdu zapamatovali už ze školy. Na zkoušku se potom z tohoto důvodu učilo jednodušeji. Cvika mě jinak bavila.
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Skvělé navázání na přednášky. Oceňuji, že je cvičení bezprostředně po přednášce. Ideální množství domácích úkolů. Zápočtová písemka rozumně obtížná - oceňuji dostatek času.
Připomínka k předmětu, Stereometrie [NMTM205, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Přednáška navazovala na středoškolské učivo, v některých tématech ho i hodně rozšiřovala - což je určitě potřeba. Paní docentka nás připravuje na dráhu učitele, takže je nutné, abychom vše dokázali dobře vysvětlit a pochopit, proč se to tak vlastně dělá. Přednáška mě moc bavila, předmět byl hodně zajímavý, hlavně z hlediska naší budoucí profese. Přednáška byla koncipována velmi dobře, protože každý týden jsme dělali jedno téma, což se mi moc líbilo a přišlo mi to velmi přehledné.
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Přednáška srozumitelná i bez dodatačné práce doma, což se o mnoha předmětech říci nedá. Zajímavé informace rozšiřující středoškolskou látku.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK