AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Geometrie I [NMTM203, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Pan doktor je velmi dobrý kantor. Výklad má poutavý, někdy prohodí pár vtipů a určitě se nikdo na jeho hodinách nenudí. Na zkoušku chce, aby student uměl úplně všechno, ale na druhou stranu se zkouška skládá opravdu pouze z toho učiva, co je probráno na přednášce. Tento předmět jsem si opravdu díky panu doktorovi hodně oblíbil, ačkoliv patří určitě k náročným. U zkoušky je pak nutné spočítat několik příkladů a přesvědčit pana doktora o svých teoretických znalostech. Líbilo se mi, jak měl pan doktor na některá témata připravené poznámky, takže jsme mohli opravdu celou přednášku pouze poslouchat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2024, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
pan doktor je proste goat, vyborny vyucujici
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Vyučujícímu není co vytknout, jen snad to, že pro svou genialitu a nadšení nechápe nedostatky a trápení "běžných lidí".
RNDr. Jana Hromadová, Ph.D. [32-KDM], Základy planimetrie [NMTM106, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Paní doktorka se vždy snaží co nejvíce vyhovět studentům, což moc oceňuji. Zápočtová práce byla u ní na úrovni úloh probíraných na cvikách, takže když student dává pozor, tak pro něj zápočet nepředstavuje nějakou velkou překážku. U zkoušky byla paní doktorka moc příjemná, na napsání důkazů dala dostatek času a poté jsme byli dozkoušeni, za mě velmi férový přístup. ani předmětu, ani paní doktorce nemám co vyktnout.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Milá, vstřícná, usměvavá.
RNDr. Jana Hromadová, Ph.D. [32-KDM], Základy planimetrie [NMTM106, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Paní doktorka byla úžasná, strašně nápomocná, je schopna se studentovi maximálně přizpůsobit. Její styl výuky mě moc bavil, snažila se vždy o zpestření přednášky o nějaké nové poznatky a důkazy. Hodně pracovala i během přednášek s programem GeoGebra, což považuji za takovou hezkou ukázku programu i v praxi - dobrý vzor pro mě do budoucí učitelské praxe. Přednáška mě s ní nikdy nenudila a naučil jsem se spoustu nového. Téma dokázala navíc velmi dobře vysvětlit, takže mám spoustu nových znalostí, které se později budou hodit do středoškolského prostředí.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Velmi sympatická a lidská přednášející.
RNDr. Jana Hromadová, Ph.D. [32-KDM], Matematický proseminář I [NMTM161, proseminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Paní Hromadová byla sympatická a srozumitelná. Její hodiny měly příjemnou atmosféru, vždy byla kvalitně připravená.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Látka byla srozumitelná, občasné grafické materiály vhodně ilustrativní
RNDr. Jana Hromadová, Ph.D. [32-KDM], Matematický proseminář II [NMTM162, proseminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2023, 2. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Příjemné vystupování, velká ochota pomoci, není nic, na co bych si mohl stěžovat. Oceňuji zápal do tématu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.05.2023, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Vždycky skvěle připravená a umí skvěle vysvětlovat. Nemá problém s výkladem zpomalit a přizpůsobit ho všem dle potřeby. Oceňuji pomalejší tempo i styl vykládání látky
RNDr. Jana Hromadová, Ph.D. [32-KDM], Geometrie I [NMTM203, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Paní doktorka je opravdu velmi ochotná, látku vysvětluje úplně perfektně. Když jsme něco nevěděli, tak jsme se mohli úplně v klidu doptat. Na začátku cvičení vždy ve zkratce zopakovala přednášku, což nám moc pomohlo, že jsme si danou teorii i zopakovali. Paní doktorka s námi udržovala dokonce až přátelský vztah, což moc oceňuji. Na cvičeních jsem se cítil opravdu dobře. Zápočet byl hodně férový, nemám paní doktorce co vytknout.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2024, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
pani doktorka ma velice lidsky pristup a vyucuje velice dobre
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Nejmilejší vyučující v KDM. Vytknul bych jí snad jen to, že pro svou ochotu není paní doktorka schopna odbýt irelevantní či všetečný dotaz studenta, který je zbylým studentům úplně k ničemu. (Tak jsem to alespoň vnímal já a můj spolusedící...)
RNDr. Petra Surynková, Ph.D. [32-KDM], Základy zobrazovacích metod [NMTM303, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 3. ročník, Geografie se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
V hodinách jsem nestíhala. Když něco rýsuju poprvé a zároveň mi je něco ukazováno a vysvětlováno, tak je skutečně nereálné stíhat obojí... je to škoda, zprotivilo mi to hodiny. Při domácí přípravě jsem dospěla k názoru, že to těžké není, jen prostě příliš příliš rychlé.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. Ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Přednášející je výborná, věcem rozumí a odpoví na každou byť hloupou otázku. Jediná věc, která mi vadila celou dobu semestru, byla rychlost výkladu/rýsování. Pravidelně jsem nestíhal a musel si to dorýsovávat jinde.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Během učení se na zkoušku jsem nechápala, co mi během hodin nebylo jasné, ale většinou jsme jen co nejrychleji obkreslovali tabuli a nebyl čas na snahu o pochopení. Přes opakované žádosti o úpravu tempa bohužel bylo stále moc rychlé. Oceňuji přípravu na hodiny a snahu pomoci nám 3D modely těles.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 24.01.2024, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Paní doktorka Surynková je vždy ochotná se vším pomoci, veškerou látku vysvětluje velmi jednoduše a pochopitelně. Její rýsování na tabuli je lepší, jak moje do sešitu.
RNDr. Jitka Zichová, Dr. [32-KPMS], Finanční matematika [NMTM207, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Paní doktorka se hodně snažila, během každého semináře byla velmi přívětivá a na všechny dotazy dokázala v klidu odpovědět. Je vidět, že je opravdovým odborníkem ve svém oboru a že ji finanční matematika opravdu baví. Ke každé hodině jsme dostali materiál, velmi přehledně udělané. Struktura a řád jsou opravdu velmi silnými stránkami paní doktorky (možná bych řekl, že paní doktorka má hodiny nejvíce strukturované ze všech kantorů za celé moje dosavadní studium).
Zápočtový test byl úměrný příkladům z hodiny, zápočtová úloha byla trochu těžší, ale zvládnout se dala (je na ní navíc vlastně celé zkouškové období). Paní doktorka vysvětlila vše během semestru úplně dostatečně, vše šlo pochopit.
Za mě výborná kantorka, nemám, co bych vytknul.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2024, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Pani doktorka ma velice zvlastni prednes, ale jde si na to casem zvyknout.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.01.2024, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Dobrá pedagožka. Snaží se neupřednostňovat studenty a na každého hledí stejně.
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Vyučující tématice patrně rozumí. Má svérázný styl výkladu, který mně vyhovoval. Někdy mi tempo přišlo příliš rychlé, ale byl jsem spokojen.
Rovněž jsem oceňoval "vánoční dárek", tj. přednášku studenta finančnictví.
Připomínka k předmětu, Základy planimetrie [NMTM106, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Cvičení dokonale navazují na přednášku, vždy se téma probere na přednášce, a pak se procvičí na cvikách. Klade se hodně důraz na to, aby cvičení nepředcházelo přednášce, abychom vždy dokázali teorii použít v praxi, což moc oceňuji. Na každém cvičení jsme dostali sadu příkladů, z nichž některé se stihly vyřešit během hodiny, zbytek byl za dobrovolný domácí úkol (= příprava na zápočet). Cvičení mě upřímně bavilo, hezky jsem si propojil znalosti z přednášek a seznámil jsem se s některými úplně novými úlohami.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Super předmět, i když nemusím geometrii.
Připomínka k předmětu, Základy planimetrie [NMTM106, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Přednáška nabízí vhled do středoškolské planimetrie s pár přidanými tématy. Za mě velmi důležitá přednáška, jelikož přesně tohle budeme jednou v budoucí praxi uplatňovat. Ačkoliv náplň předmětu patřila k těm lehčím, musím uznat, že mě předmět moc bavil. Zopakování látky se někdy hodí a přednáška velmi často doplňovala středoškolskou látku o další důkazy a nové zajímavé souvislosti, takže si student odnesl z každé přednášky určitě něco nového.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Super předmět, nějak jsem nepostřehl předěl mezi opakováním a novou látkou a tak mi dost utekl.
Připomínka k předmětu, Geometrie I [NMTM203, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Cvičení dokonale kopírovalo přednášku, vlastně jsme vždy procvičili to, co jsme udělali na přednášce. Cvičení nám pomohlo látku z přednášky lépe pochopit a díky paní doktorce jsme si to dokázali i lépe představit. Zápočtové testy byly na úrovni příkladů, které se dělají na cvikách normálně. Myslím si, že cvičení nebyla zase tak moc náročná (v porovnání například s MA), ale za to sloužila jako skvělé doplnění přednášky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2024, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
cvika byla skvela k lepsimu pochopeni prednasky
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Než jsem se rozkoukal, předmět mi utekl, ale to je opakující se motiv. Na předmětu bych neměnil nic.
Připomínka k předmětu, Geometrie I [NMTM203, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Přednáška dává analytické geometrii na SŠ didaktické rozměry, což se mi moc líbí. Samozřejmě i do velké míry rozšiřovala středoškolské učivo, což vedlo k hlubšímu pochopení tématu. Sylabus neobsahuje tolik důkazů (jako například u MA), ale za to obsahuje vysoký počet různých odvození atd. (některé z nich se hodí právě při výuce na SŠ). Učivo z části navazuje na lineární algebru, takže doporučuji si ji zopakovat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2024, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
predmet velice prijemny s velkym durazem na porozumeni
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
V předmětu jsem se tak 3. či 4. hodinu ztratil. Pan doktor Halas však dokáže člověka důsledně přesvědčit, že je to chyba studenta, nikoliv vyučujícího či předmětu. Moc jsem oceňoval humor zakomponovaný v přednáškách.
Připomínka k předmětu, Finanční matematika [NMTM207, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Předmět by měl dát základní náhled do světa finanční matematiky, což si myslím, že rozhodně splňuje. Na začátku se začíná s opakováním SŠ finanční matematiky (pokud jste ji nedělali vůbec, tak to nevadí, chytnete se i tak). V průběhu semestru už nabíhá seminář na těžší témata (ke konci i některé důkazy), která už jsou i těžší na pochopení. Za mě velmi užitečný předmět, pro uchopení finanční matematiky naprosto dostačující. Na SŠ se tomuto oboru nedává dostatek prostoru, což je obrovská škoda.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2024, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Celkem zvlastni predmet, ale je dobre mit asi alespon nejake zaklady do financni matematiky, takze asi dobry i guess
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.01.2024, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Jede se docela rychle, ale vyhovovalo mi vysvětlování funkcí Excelu. Mám s ním mnoholetou zkušenost, a i tak jsem se naučila něco navíc.
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Fajn předmět. Nikdy mě finančnictví ani finanční matematika moc nezajímaly, ale nějaký ten vhled se hodí. Oceňuji, že předmět není zakončen zkouškou, nýbrž prací a zápočtovým testem. Trochu mě mrzí, že nebyl prostor pro diskusi, tj. finančnictví které se netýká přednášek (Např. důsledky toho, kdyby ČR přijala Euro,...). Předmět nebyl mým oblíbeným, ale byl celkem dobře veden.
Připomínka k předmětu, Základy zobrazovacích metod [NMTM303, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 3. ročník, Geografie se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Myslím, že je dobře, že jsme si mohli vyzkoušet různé způsoby promítání, ale bylo na vše málo času.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. Ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Zajímavý rozšiřující předmět. Rýsování a promítání moc nemusím, ale tohle bylo tak akorát. Na zápočet je třeba si zejména zopakovat axonometrii.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 24.01.2024, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Přednáška se prolíná s cvičením, kdy je látka neustále vysvětlována a rovnou prakticky demonstrována. S trochou prostorové orientace je předmět i bez předchozích zkušeností se zobrazovacími metodami bez problému.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK