Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Milan Štědrý, CSc. [31-710], Repetitorium středoškolské matematiky [MS710C10A, cvičení]
Dobrý předmět pro zopakování středoškolské matematiky. Dr. Štědrý přednáší vtipně a zajímavě a zejména v počítaných úlohách kombinuje všemožné oblasti matematiky, takže se neřeší odděleně jako na střední škole, ale uvědomíte si všemožné souvislosti.
Mgr. Petr Toman [31-710], Matematika (pro geogr. a dem.) [MS710P02, cvičení]
u zápočtu jsem byl nadhodnocen, za což se ovšem nezlobím:)
Mgr. Petr Toman [31-710], Základy matematiky [MS710P03A, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.09.2005, 2. Ročník, Ekologie a ochrana prostředí, bakalářské
Vyučující danou věc výborně probere a vysvětlí. Bohužel jsme ale nestihli procvičit všechnu probíranou látku (více integrály, vůbec jsme nedělali diferenciální rovnice) - je otázkou, jestli se to vůbec dá za jedno 1,5 hodiny dlouhé cvičení stihnout. Asi by měla fungovat větší spolupráce mezi pedagogem na přednáškách a pedagogem na cvičeních.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.10.2008, 2. Ročník, Ekologie a ochrana prostředí, bakalářské
Cvičení s panem Tomanem rozhodně stála za to. Lehkou formou se člověk propočítal základními principy a kdykoliv někdo něco nechápal, vysvětlení se mu hned dostalo (někdy i vícekrát). Vřele doporučuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2009, 2. Ročník, Ekologie a ochrana prostředí, bakalářské
Myslím, že vzhledem k tomu, jak je těžká zkouška, by mělo i na cvičení být procvičováno víc látky, víc počítat, těžší úroveň. Jinak nemám výhrady, vysvětlování bylo skutečně na úrovni, pochopil by i hluchoněmý:)
Mgr. Petr Toman [31-710], Matematika pro chemiky I [MS710P04A, cvičení]
V porovnání s cvičením vedeným dr.Krylovou byla obtížnost cvičení diametrálně odlišná. Cvičení Mgr.Tomana bylo zaměřeno spíše na začátečníky a snazší příklady, které dle mého názoru nedosahovaly obtížnosti stanovené u zkoušky (možná dáno i nedostatkem času oproti cvičení dr. Krylové?). Pravdou ovšem je, že vysvětlení bylo výborné. Jen by to chtělo po snadném úvodu zařadit i těžší příklady, aby se někteří posluchači nenudili a aby byla obtížnost srovnatelná s příklady u zkoušky.
Na cvičení nebyly cvičeny důkazy (aspoň pár příkadů by to chtělo, neboť jsou součástí zkuošky).
Barbora Pokrývková, 01.02.2011, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Po cvičeních s panem Tomanem mi přišlo, že je to vlastně všechno jednoduché. Dokáže vše vysvětlit hezky polopaticky tak, že to většina snad pochopí. Jen mi přijde, že než se vše vysvětlí, polovina cvičení je pryč a na procvičení nezbývá moc času... Navíc nikdo nikoho nijak nenutí, aby si počítal průběžně, takže to pak před zkouškou je celkem problém. Jo a za mínus považuji mít cvičení od půl šesté do sedmi po buňce :))
Mgr. Petr Toman [31-710], Výpočetní technika [MS710P07B, cvičení]
Část věnovaná tvorbě html stránek byla naprosto zbytečná, obzvlášť, když půlku času zabralo zařizování načtení na diskový prostor. Místo toho jsme se třeba mohli věnovat např. PowerPointu.
Zdravím,
a díky za názor. Tato část výpočetky má vždy 2 tábory studentů: prvnímu se tvorba web stránky nelíbí, neb to už buď umí nebo nemá zájem. Ten druhý tábor studentů to dost oceňuje, neb jim to otevírá nové možnosti nejen vlastní realizace. Zřízení přístupu ke stránkám na fakultě je bohužel poněkud neobratné (už se pracuje na zjednodušení), ale dělá se to pouze jednou, poté už stačí jen stránky aktualizovat.
Naštěstí je ten druhý tábor studentů o něco početnější než první.
PT
Velmi pohodový cvičící, jeden z nejnormálnějších informatiků, které znám. V kurzu bylo dost začínajících uživatelů a taky jedna LAMA(tím myslím sebe), takže se tempo probírání mohlo zdát pokročilejším pomalé, ale ti, co to či ono znali si vždy našli způsob jak se zabavit a Mgr. Toman jim v tom nijak nebránil, což je od něj hezké. Úlohy na každé cvičení měl vždy poctivě připravené, zadání zápočtové práce bylo srozumitelné. Vždy ochotně poradil s jakýmkoliv problémem. Prostě člověk alá Dr. Krylová, nebo doc. Černý.
Díky za hodnocení,
snažím se vypadat a tvářit se normálně, každý den si beru čisté ponožky a u počítače prosedím jen několik desítek hodin :o)
PT
Pan Toman mal vsetko na hodiny dobre pripravene, naucili sme sa zakladnu pracu s Excelom, co je naozaj velmi uzitocne, no a bola s nim sranda :) V zapoctovych prikladoch neboli veci ktore by sme neprebrali, takze to mozem ohodnotit jedine pozitivne.
Informatika s p.Tomanem byl jeden z nejlepších předmětů. Nejvíce oceňuji, že jsme probírali samé užitečné věci, které člověk v praxi využije a že vše bylo v naprosté pohodě-informatika mě opravdu bavila.
Byly to opravdu skvělé hodiny. Pokud člověk není přeborník před Word a Excel, pak se toho plno naučí, vyzkouší si základy webovských stránek a rozhodně nepociťuje nějaký stres. Rozhodně doporučuji.
Mgr. Petr Toman [31-710], Výpočetní technika [MS710P07B, přednáška]
Docela pozdě jsem si všinmul, že jsem udělal chybu, kterou bych tímto chtěl napravit a omlouvám se za ní. V poslední kolonce, která se týká obtížnosti učiva jsem totiž u hodnocení cvičení zatrhnul možnost "rozhodně souhlasím", samozřejmě, že jsem chtěl zatrhnout "rozhodně nesouhlasím", protože zvládnout učivo bylo snadné jako udělat z malé housenky větší housenku.
A sakra, teď přijdu o prémie!!!!! :o)
Já tedy nevím, jak se dělá z malé housenky velká, ale to musí být docela problém, pokud postupem času sama nevyroste, ne?
Chtěl bych velice poděkovat za tyto přednášky - bylo to super! Děkuji vyučujícímu za vytrvalost a obětavost, kterou měl při zodpovídání mých otázek :-) !!! Přednáška mi rozhodně prakticky pomohla a nabyté znalosti jsem již v praxi využil.
Nebylo by špatné nějaké pokračování tohoto kurzu, aby se člověk seznámil s prostředím Unixu/Linuxu trošku více, mohl na něj bez problémů přejít a nebyl odkázán jen na Windows - myslím že u vysokoškolského studia by takovéto přednášky měly být samozřejmostí, protože dnes se již bez výpočetní techniky takřka v žádném oboru neobejdeme. Zaráží mě proč všechny školy tak propagují pouze a výhradně řešení od Microsoftu (zejména v oblasti operačních systémů).
Nemyslíte, že by bylo pro studenty výhodnější, aby se mohli se mohli v rámci studia více seznámit s bezplatně a volně dostupnými softwarovými řešeními, které mohou v budoucnu bez problémů zcela libovolně využívat, když v mnohých případech mohou nahradit komerční - placené produkty? Pokud vím dnes jde všude dost o peníze a proč se alespoň nepokusit šetřit používáním volného software?
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.12.2008, 2. Ročník, Ekologie a ochrana prostředí, bakalářské
pokud Vás to zajímá, doporučuji :)
Mgr. Petr Toman [31-710], Fyzika pro geology [MS710P48, přednáška]