Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Dana Holá, Ph.D. [31-140], Praktikum z genetiky [MB140C15, bloková cvičení]
Já už si nevzpomínám na konkrétní vyučující, ale o předmětu Praktikum z genetiky chci říct, že je hrozně super. Konečně jsem se na něm zbavila dojmu, že genetika je nudný zbytečný předmět zabývající se teoretickým vypočítáváním pravděpodobnosti narození hemofiliků. Tenhle dojem z genetiky se ve mě držel nejen po celou střední, ale i po celou základní přednášku. A na cvičení to najednou začalo dávat smysl!!! Přidaly do toho totiž nástin mechanismu... třeba proč siamské kočky vypadají jak vypadají a proč jsou šalvěje se světlými květy tenké a neduživé. Bylo to úžasné, najednou jsem ve spoustě věcí viděla logiku a měla jsem skoro chuť brečet radostí.
Díky.
doc. RNDr. Dana Holá, Ph.D. [31-140], Genetika [MB140P17, přednáška]
Literatura nebyla prakticky dostupna v češtině, ale v anglické literatuře byla snadno sehnatelná, bohužel né každý ovládá angličtinu aby v ní mohl studovat
prednaska by mohla byt velice zajimava, ale nacasovani jeji druhe casti na patecni odpoledne bylo rozhodne nestastne, vsichni byli unaveni a tri hodinova prednaska byla opravdu hodne na to aby se dala aspon trochu vnimat. Latky na nauceni bylo opravdu hodne byla velmi narocna co se tyce pojmu a nejruznejsich nazvu
Myslím, že by tato přednáška měla být zařazena až do studijního plánu druhého ročníku, respektive po absolvování biologie buňky a molekulární biologie. Přednášející s těmito znalostmi počítaly, navzdory velkému počtu studentů prvního ročníku.
Přednášky byly velice náročné na pozornost až ubijející. V proudu informací nebylo možné rozlišit co je důležité. Ztrátaou pozornosti na krátký okamžik, nebo v zadních řadách přeslechnutím několika slov člověk přišel o pochopení celého zbytku přednášky. Z přednášek jsem získala dojem, že rozsah učiva je obrovský až nezvládnutelný, ale nakonec zkoužka nezvládnutelná nebyla.
Možná kdyby byla přednáška v menším rozsahu, byla by více zajímavá. Někdy byl rozsah informací tak velký, že to snižovalo zájem. Ke zkoušce byl rozsah informací přiměřený.
Z prednášok som bol niekedy zmätený, pretože toho bolo naozaj veľa, ale všetko bolo vysvetlené naozaj skvelo. Veľmi sa mi páčilo, že pani doktorky majú očividne dobré zázemie nie len v genetike, ale napríklad aj v chémii alebo štatistike a všetko čo sa v prezentáciách vyskytlo bolo naozaj dobre vysvetlené. Prezentácie boli pripravené tak, že keď som sa na ne potom neskôr pozrel, všetko sa mi "utriaslo". Na skúške som sa bál, že som nestihol napísať všetko a bol by som ešte zapísal pár stránok, ale hodnotenie nie je priveľmi prísne.
RNDr. Marie Kočová, CSc. [31-140], Praktikum z genetiky [MB140C15, bloková cvičení]
První den jsem myslela, že se z počítání poměrů zcvoknu. Poslední den už jsem ani kalkulačku nepotřebovala... Navíc se praktika nesestávala jen ze suchého výkladu, ale i z veselých ukázek - odjinud si kytici různobarevných šalvějí neodnesete (a navíc se k nim dozvíte, jak se která barvička květu dělá a co jí ovlivní). Nejlepší byly závěrečné kočky :-)
Praktika se mi moc líbila, člověk si zkusil věci, ke kterým se asi hned tak nedostane, třebas určování příbuznosti královských rodů...
Nebojte se si předmět zapsat už v prváku, protože genetiku budete mít v době konání praktika už pravděpodobně za sebou. A na zkoušku si v době jeho konání klidně odskočit můžete, pokud jej budete mít ve zkouškovém...
U tohoto cvičení musím kladně ohodnotit snahu o představení zajímavých genetických úloh, což se bohužel, alespoň v mém případě, míjí naprosto účinkem, kdy jsem byl rád, že je to již za mnou.
RNDr. Marie Kočová, CSc. [31-140], Genetika [MB140P17, přednáška]
Literatura nebyla prakticky dostupna v češtině, ale v anglické literatuře byla snadno sehnatelná, bohužel né každý ovládá angličtinu aby v ní mohl studovat
nektere body prednasky byly trochu zmatene a pani Kocova se obcas do vysvetlovani dotazu trochu zamotavala. Latky bylo opravdu velmi hodne a na zvladnuti byla velice narocna. Jinak ale byly prednasky fajn i kdyz obcas trochu uspavajici, vzhledem k nacasovani druhe (vetsi) casti na patecni odpoledne.
Nedávat v pátek odpoledne přestávku v tříhodinové přednášce bylo nad síly všech posluchačů. Není pak divu, že v půlce ta polovina, která neusnula, odešla.
Myslím, že by tato přednáška měla být zařazena až do studijního plánu druhého ročníku, respektive po absolvování biologie buňky a molekulární biologie. Přednášející s těmito znalostmi počítaly, navzdory velkému počtu studentů prvního ročníku.
Přednášky byly velice náročné na pozornost až ubijející. V proudu informací nebylo možné rozlišit co je důležité. Ztrátaou pozornosti na krátký okamžik, nebo v zadních řadách přeslechnutím několika slov člověk přišel o pochopení celého zbytku přednášky. Z přednášek jsem získala dojem, že rozsah učiva je obrovský až nezvládnutelný, ale nakonec zkoužka nezvládnutelná nebyla.
RNDr. Olga Rothová, Ph.D. [31-140], Praktikum z genetiky [MB140C15, bloková cvičení]
Cvičení byla příjemná a zajímavá. Vše bylo názorně vysvětleno s pomocí pečlivě připravených prezentací. Nemyslím si, že by vyžadovala nějaké předchozí hlubší znalosti z genetiky, přestože jsme kvůli tomu byli "varováni" na přednášce.