Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Petr Boschek [31-340], Statistická analýza dat I [MD360P05, přednáška]
Dovolím si obecnější poznámku k zařazení předmětu do studijního plánu geografie. Proč máme úvodní kurz matematiky a statistiky v 1. semestru a pokročilejší kurz následuje až po 2 letech? Nejenže až na několik málo metod nemáme na co navazovat, ale podrobnější seznámení s pokročilejší statistikou až v semestru, kdy píšeme bakalářské práce (do kterých již těžko někdo stihne použít naučené metody), mi přijde poměrně pozdě. Navíc navazující kurz SAD II budeme mít až v navazujícím magisterském studiu, kam třeba ne vvšichni chtějí směřovat.
Jinak k výkonu pedagogů nemám podstatných připomínek.
Petr Boschek [31-340], Statistická analýza dat II [MD360P25, přednáška]
Dr. Boschek vychazi ve stylu prednaseni i organizaci zkousky studentum maximalne vztric.Snazi se zapojit studenty do deje, je kdykoli (behem prednasky i ve volnem case) ochoten latku individualne vysvetlit.
Cviceni Dr. Dzurove jsou dobre zorganizovane,rozsah uciva je optimalni a odpovida potrebam studentum (probiraji se pouze nejdulezitejsi statisticke metody).Formalni stranka je na vysoke urovni - vyklad je diky polopatickemu vysvetlovani a pouziti mnozstvi prikladu z (geograficke) praxe srozumitelny a pochopitelny. Zkouska patri k nejnarocnejsim na fakulte - dostatecne proveri znalost latky, ale neklade prehnane naroky na studenty.Ocenuji velkou vztricnost vuci studentum - stejne jako u Dr.Boschka.
prof. RNDr. Dagmar Dzúrová, CSc. [31-340], Životní prostředí člověka [MZ330P62Z, přednáška]
Toto cvičení bych ráda ohodnotila velmi kladně.Vyučující se snažil vést cvičení zajímavou a velmi zábavnou formou.Pro lidi, kteří mají zájem o životní prostředí to bylo velmi inspirativní, pro ty, kteří takový zájem nemají určitě velmi informativní. Velmi jsem si z tohoto cvičení odnesla.
RNDr. Tomáš Matějček, Ph.D. [31-340], Životní prostředí člověka [MZ330P62Z, přednáška]
Způsob zkoušení -test-0-4 odpovědi správné by chtělo přehodnotit. Dokáže se tím opravdu, na kolik je student na zkoušku připraven a zda problematice rozumí?...
Jediné co bych tomuto předmětu vytkla,je způsob zkoušky. Nemůže nic vypovědět o tom, jak se člověk látku dokázal naučit.Navíc nekteré otázky byli češtinsky napsány nepřesně a zkoušející ji mohl pochopit jinak. Příslovce skoro,docela,téměř jsou v tomto testu nevhodné.
Tento text se váže ke všem třem vyučujícím: předmět: 2, ale organizace a hlavně forma zkoušky: 4. ezáleželo na opravdové znalosti tématu, ale spíše jsem opravdu viděl podobnost s hrou Bingo a Sportka.
doc. RNDr. Pavlína Netrdová, Ph.D. [31-340], Statistická analýza dat I [MD360P05, cvičení]
Látka na seminářích v SPSS dobře vysvětlována. Ovšem některé věci, co byly v testu jsme na semináři neprobíraly. Chtělo by to větší synchronizaci všech třech vyučujících.
doc. RNDr. Pavlína Netrdová, Ph.D. [31-340], Statistická analýza dat I [MD360P05, přednáška]
Vyučující je velmi komunikativní, vstřícná, vytváří pohodovou a uvolněnou atmosféru a klade důraz na správné pochopení principů praktického využití programu pro analýzu dat. Ke cvičení využívá spoustu ilustračních analýz a studentům dává doprovodné texty s aplikacemi a také nutnou teorií. Při jejích cvičeních jsem měl pocit, jako bych se na 90 minut ocitl v Berkeley, pro tento předmět a toto cvičení je její americký neformální přístup naprosto ideální. Studenti chodí rádi a cvičení se aktivně účastní, neváhají konzultovat výsledky práce s cvičící a diskutovat s ní nejen nad úlohami. Když si odmyslím, že ne každý student má k statistické analýze dat pozitivní vztah, tak pedagogický talent a hluboce lidský přístup Jany Spilkové více než dostatečně kompenzuje nezájem studentů o tuto disciplínu.
Látka na seminářích v SPSS dobře vysvětlována. Ovšem některé věci, co byly v testu jsme na semináři neprobíraly. Chtělo by to větší synchronizaci všech třech vyučujících.
doc. RNDr. Jana Šiftová, Ph.D. [31-340], Statistická analýza dat I [MD360P05, přednáška]
prednasky Jany Spilkove pokryvaji atraktivni temata, prezentace prednasejici je ok,jen zaber byl trochu povrchni
celkovy problem kurzu Zivotni prostredi cloveka: myslim, ze by mel poskytovat uceleny vhled do problematiky zivotniho prostredi,s durazem na komplexitu,coz se nedeje - kuse informace z nekterych oblasti + neprimerene hodnoceny zaverecny test
Tento text se váže ke všem třem vyučujícím: předmět: 2, ale organizace a hlavně forma zkoušky: 4. ezáleželo na opravdové znalosti tématu, ale spíše jsem opravdu viděl podobnost s hrou Bingo a Sportka.
hodnocení zkoušky bylo přehnaně přísné. Fakt, že ze všech termínů byli pouze dvě známky výborně je vážně zarážející. Nad stylem hodnocení by se měli pedagogové zamyslet. Jinak přednášky vyhovující.
doc. Mgr. Václav Treml, Ph.D. [31-330], Životní prostředí člověka [MZ330P62Z, přednáška]
Jediné co bych tomuto předmětu vytkla,je způsob zkoušky. Nemůže nic vypovědět o tom, jak se člověk látku dokázal naučit.Navíc nekteré otázky byli češtinsky napsány nepřesně a studenti ji mohl pochopit jinak. Příslovce skoro,docela,téměř jsou v tomto testu nevhodné.
prednasky Vaclava Tremla byly nekvalitni - spatny prednes a schopnost vysvetlit terminy, nedokazal zaujmout pro zajimavou a dulezitou problematiku.pokud student na zaklade teto zkusenosti prednasky nenavstevoval,coz povazuji za zpetnou vazbu pedagogovi, byl odkazan na poskytnute prezentace,z nichz se neda skoro nic naucit nebot u grafu chybeji popisky a rozliseni obrazku je tak spatne,ze tam nic neni videt...dostupnost dalsi doporucene literatury nebyla idealni,ale to nepovazuji za zasadni problem
celkovy problem kurzu Zivotni prostredi cloveka: myslim, ze by mel poskytovat uceleny vhled do problematiky zivotniho prostredi,s durazem na komplexitu,coz se nedeje - kuse informace z nekterych oblasti + neprimerene hodnoceny zaverecny test - otazky vaclava tremla byly o kategorii tezsi nez otazky zbylych prednasejicich coz vzhledem ke kvalite prednasek povazuji vpodstate za skandalni
Tento text se váže ke všem třem vyučujícím: předmět: 2, ale organizace a hlavně forma zkoušky: 4. ezáleželo na opravdové znalosti tématu, ale spíše jsem opravdu viděl podobnost s hrou Bingo a Sportka.
hodnocení zkoušky bylo přehnaně přísné. Fakt, že ze všech termínů byli pouze dvě známky výborně je vážně zarážející. Nad stylem hodnocení by se měli pedagogové zamyslet. Jinak přednášky vyhovující.
---, Statistická analýza dat II [MD360P25, cvičení]
Jako jediný problém bych viděl v tom, že výuka probíhala v učebně Z3, kde je omezené množství počítačů v hlavní místnosti. Tudíž při cvičení muselo sedět více studentů (2-3) u jednoho počítače. Jelikož je cvičení zaměřeno na práci s programem SPSS, mělo by být postaráno o to, aby u jednoho počítače seděl jeden člověk. Vlastimil Peterka