AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PřF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
prof. RNDr. Jana Albrechtová, Ph.D. [31-130], Fyziologie rostlin [MB130P14, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.12.2008, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Prednaska je mnohem zajimavejsi, pokud ji prednasejisi necte, ale vypravi.
prof. RNDr. Jana Albrechtová, Ph.D. [31-130], Anatomie a morfologie rostlin [MB130P35, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.10.2006, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Hodnotim pozitivne...modernizovane prakticke ulohy, snaha ucit tvorbu preparatu ako celok, od rastliny az k preparatu.
prof. RNDr. Jana Albrechtová, Ph.D. [31-130], Anatomie a morfologie rostlin [MB130P35, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.10.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Rozhodně doporučuji, minimálně kvůli odběru kreditů. Přednáška je zajímavým přechodem od gymplu k vysoké. Vzpomínám na ni rád. A je vhodná i pro lidi s výslovným NE-vztahem k botanickým problémům :o) Doc. Albrechtová je moc milá a nadšená paní.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.10.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
prednaska se mi velmi libila, a myslim, ze jsem si z ni i neco odnesla:-)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.12.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Skvělé, jen velmi - velice rychlý přednes...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.02.2008, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
JE TĚŽKÉ ZÍSKAT SKRIPTA, V KNIHOVNÁCH JSOU VYPŮJČENA, A NÁKLAD V KNIHKUPECTVÍ JE ROZEBRANÝ, ALE PREZENTACE BYLY PĚKNÉ A DOBŘE SE Z NIC UČILO
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Z paní docentky Albrechtové přímo vyzařovala touha říct nám toho co nejvíc a přesvědčit nás, že anatomie rostlin je ta nejúžasnější disciplína na světě. Do značné míry se jí to dařilo, nepříjemným vedlejších efektem poněkud "adrenalinových" přednášek však byla občasná nesrozumitelnost, zmatenost a hektičnost. Dělat si zápisky mi přišlo těžší naž na biologii buňky... Ale zase
to bylo pokaždé velké dobrodružství.
Moc se mi líbily obrovské barevné prezentace se spoustou obrázků, vzhledem k výše řečenému si je člověk ale užije spíš až doma.
Bála jsem se, že mi bude scházet to, co jsem od střední školy zapomněla, ale celá anatomie se brala dost od začátku, takže nescházelo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2010, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
vynikající předmět ikdyž většinu z toho, co jsme probírali jsem už znala z střední školy
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2010, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Moc bych chtěla vyzvednout studijní materiály - dostupné prezentace, skripta a nabízený atlas. Současně i přístup a nadšení přednášející. Přednášky se mi moc líbily.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2010, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
I přes malý časový rozsah se mi dostalo velkého množství informací. Myslím, že ideální přednáška pro ty, kteří se v budoucnu nechtějí plně věnovat botanice, ale chtějí mít přehled o základních principech.
prof. RNDr. Jana Albrechtová, Ph.D. [31-130], Globální změny, fotosyntéza a trvale udržitelný rozvoj [MB130P60, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2011, 3. Ročník, Geologie, bakalářské
velmi zajimave predmet, i kdyz by se k tomu hodilo jeste mnohem vic veci k tomu, pro ktere behem jednosemestralnimu predmetu zrejmne neni cas. positivni hodnotime 3 hosty vyucujici, take prezentace, ktere studenty musi udelat. prezentace mohli by klidne byt prisnejsi hodnocen. zkouska se da zvladat celkem bez problemu.
prof. Natr ma k tematu urcity nazor a na zacatku se zdalo tezky o veci debatovat, kdyz ten nazor tak pevne stoji v prostoru... ale to se casem zlepsilo a ruzne studenty vyjadrili nazory k tematum...
predmet urcite doporucuju
prof. RNDr. Jana Albrechtová, Ph.D. [31-130], Anatomie a morfologie rostlin (pro učitelské kombinace) [MB130P62, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.12.2006, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
na přednášky nosila barevné podklady, obrázky, do těch jsme si vpisovali, to bylo velké ulehčení pro studium, člověk tak mohl lépe sledovat výklad.
Mluvila nadšeně a srozumitelně
Mgr. Eva Dušková [31-120], Anatomie a morfologie rostlin [MB130P35, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2010, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
morfologická část byla na zvládnutí dost těžká, je tam moc nejrůznějších pojmů, které jsou si velice podobné
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2010, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Veice nápomocné byly dostupné prezentace, skripta jsou bohužel dostupná jen v omezeném množství. Ale nějaká literatura byla k sehnání vždy. Moc oceňuji, že v testu nebyl kladen přílišný důraz na záplavu pojmů, které jsou sice důležité, ale je jich prostě strašně moc.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2010, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
I přes malý časový rozsah se mi dostalo velkého množství informací. Myslím, že ideální přednáška pro ty, kteří se v budoucnu nechtějí plně věnovat botanice, ale chtějí mít přehled o základních principech.
RNDr. Lukáš Fischer, Ph.D. [31-130], Fyziologie rostlin [MB130P14, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.08.2010, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Na přednášky se člověk vždy těšil, jedny z nejlepších co jsem zatím absolvovala které byly zároveň obtížné.
Mgr. Petr Havlíček [31-120], Anatomie a morfologie rostlin [MB130P35, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Na cvičení několikrát přišel opilý
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.10.2006, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
nevim, kdo napsal, ze Petr prisel na cvika opily, ale podle me je to absolutni blbost. To, ze je to vesely clovek komunikujici se studenty neznamena, ze je opily. A i kdyby byl, u neho by to bylo jedno. Myslim, ze mluvim za celou nasi skupinu, kdyz reknu, ze cvika mela hlavu a patu, a ze nikdy opily neprisel, toho bychom si myslim vsimli.
Mgr. Petr Havlíček [31-120], Anatomie a morfologie rostlin [MB130P35, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.05.2006, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Je škoda, že doktor Havlíček nedokáže vzbudit větší zájem o danou látku. Na jeho přednášky nás chodilo jen velmi málo... Jeho přednes nebyl příliš "na úrovni", ale snažil se. Na druhou stranu musím říct, že vycházeli společně s dok. Albrechtovou vstříc všem, kdo si chtěli vylepšit známku z písemného testu. Já byla u Havlíčka na ústním dozkoušení a bylo to docela příjemný a v pohodě. Když vidí zájem o danou problematiku, tak se snaží hodně pomoct a vylepšit výsledek.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.10.2006, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Petr je zlatej, s nim to byla sranda :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.10.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Dr. Havlíček je vždy ochoten vysvětlit nebo zopakovat, zvlášť při cvičeních. Co se týče přednášek, meotar nemeotar, skripta vrchovatě stačí a jsou dostupná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.12.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Skvělé a vyučující se mi věnoval i po skončení přednášky (vyčerpávající zodpovězení otázek)
Mgr. Petr Havlíček [31-120], Anatomie a morfologie rostlin (pro učitelské kombinace) [MB130P62, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.12.2006, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Nebyl schopen vystupovat před větší skupinou studentů. Jeho výklad nebyl přínosný.
doc. RNDr. Lubomír Hrouda, CSc. [31-120], Anatomie a morfologie rostlin [MB130P35, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.04.2009, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Mé hodnocení se týká jistého Freda, který se nám příjmením nepředstavil a v seznamu jsem ho nenašla. Měl nás na cvičení z Morfologické části.

Během jeho praktik nebylo jasné koho to nebaví víc, jestli Freda, nebo studenty.
doc. RNDr. Lubomír Hrouda, CSc. [31-120], Anatomie a morfologie rostlin [MB130P35, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Přednáška byla velmi srozumitelná, přehledná a příjemná. Výklad poklidně plynul a v přátelské atmosféře jsme poslouchali, jak se které různé věci na rostlinách jmenují. Moc mě bavilo pana Hroudu poslouchat, ačkoli morfologie sama mi jako přitažlivá věda nikdy nepřišla.
Kromě zájemců o morfologii ale doporučuji taktéž těm, kdož si libují v dlouhých a podivných slovech :-)
doc. RNDr. Jaromír Kutík, CSc. [31-130], Anatomie a morfologie rostlin [MB130P35, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.12.2008, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Asi nejlepší cvičení, co jsem zatím absolvovala. Děkuju.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Cvičení je nejenom moc užitečné pro přednášku, protože člověka nutí dívat se na obrázky a snažit se jim rozumět, ale taky zajímavé tak, že studenti někdy zůstávali déle (když se povinné úlohy stihly dřív), aby si mohli prohlédnout nepovinné preparáty a udělat nepovinné úlohy. Oceňuju také možnost (či snad vlastně povinnost) si návody a komentáře k úlohám prohlédnout v klidu doma a na cvičení pak už být v obraze.
Dobrý mi přišel menší počet protokolů, které bylo vskutku nutné nakreslit, protože se tím eliminuje nestíhání v případě potíží a nutnost jenom "rychle udělat cokoli, co projde, jenom aby se to stihlo", ale koho to bavilo, nebyl samozřejmě v iniciativě nijak omezován...
A navíc vzhledem k tomu, že každý protokol musel být zvlášť odsouhlasen a podepsán (obdivuji páně Kutíkovu ochotu kromě normálního výkladu také shlédnout, okomentovat a podespsat každý týden během 90 minut tak 2 - 3 x 12 - 14 obrázků, přestože to asi není standartní postup), snad se nemohlo stát, že by někdo něčemu nerozuměl a zůstalo to neodhaleno :-)
Mgr. Zuzana Lhotáková, Ph.D. [31-130], Anatomie a morfologie rostlin [MB130P35, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2010, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Příjemné a zábavné cvičení, kde jsme si mohli všechno sami "osahat". Velmi dobrý výklad a vstřícná vyučující.
prof. RNDr. Lubomír Nátr, DrSc. [31-130], Globální změny, fotosyntéza a trvale udržitelný rozvoj [MB130P60, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.05.2010, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Systém s Předem danými otázkami je skvělí, člověk pak ví na co se zaměřit, co je důležité a nemůže se mu stát že něco opomene.
prof. RNDr. Lubomír Nátr, DrSc. [31-130], Globální změny a trvalá udržitelnost [MB130P68, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2009, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Zvládnutí probírané látky bylo ulehčeno vynikajícími přednáškami a diskuzemi.
RNDr. Jan Petrášek, Ph.D. [31-130], Fyziologie rostlin [MB130P14, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.08.2010, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Těžké na mnoho dat, ale ne nezajímavé. Příjemný přednes.
RNDr. Daniel Stančík, Ph.D. [31-120], Anatomie a morfologie rostlin [MB130P35, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Děkuju za probrání plodů, které se na přednášce nestihly. Suché plody chřestí jako hudební nástroje... :-)
Jinak morfologické cvičení, ač občas možná trochu nezábavné, bylo poměrně srozumitelné, což bych dříve nebyla bývala považovala za možné. Ale každý týden jsem se těšila na prastaré kytky v lihu v prastarých nádobách s prastarými latinskými štítky :-)
Mgr. Pavel Špryňar [31-120], Anatomie a morfologie rostlin [MB130P35, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.10.2008, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Super cvíko
RNDr. Olga Votrubová, CSc. [31-130], Anatomie a morfologie rostlin [MB130P35, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2007, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Paní Votrubovou jsme měli pouze jednu dvouhodinovku na záskok, ale byla to nejlepší přednáška z anatomické části!
---, Anatomie a morfologie rostlin [MB130P35, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.12.2007, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Množství látky, jež je třeba se naučit je rovno minimálně rozšířenému učivu gymnázia, ovšem procento bodů, jež je nutné například pro získání jedničky, je podle mého názoru nastaveno až příliš vysoko.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.09.2015, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Anatomická část byla velice zajímavá a hezky prezentovaná. Morfologie byla dle mého názoru o něco těžší, co se týče terminologie, a bylo to hodně popisné. To samé s praktiky, ve kterých byla anatomie hodně o tom podívat se na všechny struktury pod mikroskopem a popř. vyzkoušet si udělat preparát, což mě moc bavilo. Na morfologické části praktik se mi nelíbilo, že se výklad často shodoval s výkladem na přednášce, ale zase bylo fajn, že jsme se mohli podívat na reálné rostliny, kterých v praktiku měli opravdu hodně, a vysvětlit si na nich probírané morfologické odlišnosti.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK