AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Bernadette Higgins, M.A. [41-KAJL], Anglická literatura 19. století [OB2301011, cvičení]
Barbora Imrišková, 14.01.2017, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
The seminars were inspiring and enjoyable, Ms Higgins encourages students to take part, speak up and share their opinions. The required literature was also well-chosen and analysed. My only issue was with the essay topics, which were sent only after the book/poem has been dealt with at the seminar, sometimes with a delay, therefore the students wishing to write about the last book had to wait until mid-December to get the topic. I would have preferred to have the topics beforehand, in order to avoid time pressure near the deadline.
Bernadette Higgins, M.A. [41-KAJL], Anglická literatura 19. století [OB2301011, přednáška]
Barbora Imrišková, 14.01.2017, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
The lectures were comprehensive, well-structured and lively.
doc. PhDr. Petr Chalupský, Ph.D. [41-KAJL], Úvod do studia literatury [OB2301009, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2016, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Jeden z nejlepších přednášejících na katedře, který by měl být pro ostatní vzorem. Je vidět, že má literaturu rád. Rovněž připravený materiál, který si studenti doplňují na přednáškách, je výborný.
doc. PhDr. Petr Chalupský, Ph.D. [41-KAJL], Starší anglická literatura [OB2301010, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Pan doktor chodí na hodiny perfektně připraven a 45 minut drží všechny ve střehu. Obecně nepřipravený člověk se bojí toho, co ho čeká. My jeden týden psali zápočtovku z jiného předmětu a nečetli materiály k němu do semináře a nakonec tam šli jen tři lidé.
Jinak je prostě skvělý, dostupný pro radu a pomoc a vždy milý a usměvavý.
Obdivoval jsem ho, když jsem svou zápočtovou práci odevzdával poslední možný den v 14:30 a o dvě hodiny později jsem měl udělen zápočet. Smekám.
doc. PhDr. Petr Chalupský, Ph.D. [41-KAJL], Starší anglická literatura [OB2301010, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Zápisky od pana doktora byly naprosto super, člověk do nich sice stále dost dopisuje, ale dokáže se soustředit na jeho výklad, který je energický, švižný a skvěle postavený.
Pan doktor jede dopředu, jeho projev útočí na celou C1 a jeho přednášky považuji z tohoto semestru angličtiny za jednoznačně nejlepší.
Barbora Imrišková, 26.05.2015, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Doktor Chalupský, ľudovo povedané, "jede". Vynikajúce prednášky využité do poslednej minúty. Oceňujem, že ako jeden z mála vyučujúcich literatúry sa nesnaží vsugerovať nám svoj názor, ale zoznamuje študentov s faktami a možnými interpretáciami, a ponecháva priestor na vytvorenie vlastného úsudku. Oceňujem, že prednášky aspoň v miere, v ktorej to šlo, suplovali absenciu Dejín Británie a USA (aj keď ich nedostatok dosť pálčivo cítiť). Veľké poďakovanie patrí aj za perfektné handouts.
doc. PhDr. Petr Chalupský, Ph.D. [41-KAJL], Britská literatura 20. století [OB2301012, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.06.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
CVIČENÍ: Velice zajímavé, podnětné hodiny. Vyučující dle mého názoru vytváří tvůrčí klima a motivuje k činnosti. Látka a její rozbor je poměrně náročná, ale vyučující volí vhodné otázky a snaží se žáky "navést". Osobně mi tyto hodiny daly velmi mnoho a byly pro mě velmi zajímavé a podnětné. Líbí se mi vysoké nasazení a nadšení vyučujícího i jeho vysoká odbornost týkající se probírané látky. Pozitivně bych hodnotila i komunikaci vyučujícího s žáky v hodinách. Negativně bych hodnotila velké množstí žáků v hodině a výstup - ústní zkouška z tří semestrů dohromady. Uvítala bych rozdělení teorie do menších celků, učilo by se mi to lépe a myslím, že bych si z toho i více odnesla.
doc. PhDr. Petr Chalupský, Ph.D. [41-KAJL], Britská literatura 20. století [OB2301012, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.06.2016, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Profesionální přístup a moc zajímavé intelektuálně obohacující semináře a přednášky. :)
doc. PhDr. Petr Chalupský, Ph.D. [41-KAJL], Výběrový literární seminář [OB2301041, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2014, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Děkuji za zábavný a přínosný předmět, a to nejen na úrovni literární.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2014, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Hodiny s PhDr. Petrem Chalupským, Ph.D. pro mě tento semestr patřily k jedněm z nejzajímavějších na naší katedře.
Oceňuji například, že si na začátku semestru mohli studenti sami vybrat (z nabídky) knihy, o kterých se bude v hodinách diskutovat, dále pak samotnou míru zapojení studentů do výuky. Kurs mi připadal velmi přínosný a dozvěděla jsem se na něm překvapivě mnoho nových věcí o anglické literatuře. V neposlední řadě bych také chtěla ocenit vstřícný přístup pana doktora Chalupského ke studentům. Škoda jen, že tento semestr na výběrový literární seminář nenavazuje další díl.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.12.2014, 4. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Jeden z nejlepších seminářů za mé studium, zajímavý výběr knih, pečlivě připravené hodiny, férový přístup ke studentům, rozšíření nejen literárních znalostí, ale i historického, kulturního a všeobecného přehledu, diskuze. Děkuji! Na sousední katedře se mají ještě moc co učit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2015, 4. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Osobně považuji styl výuky tohoto předmětu za nejpřínosnější ze všech, které jsem na katedře Anglického jazyka zatím poznal. Poskytuje prostor ke zdokonalení mluveného i psaného projevu lépe než například Moderní AJ. Témata jsou mnohem smysluplnější a významně prohlubují znalosti literatury i historie (nejen) Spojeného království. God bless, heh
doc. PhDr. Petr Chalupský, Ph.D. [41-KAJL], Vybrané kapitoly z anglické a americké literatury I [ON2301V101, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Jste opravdu profesionál, nedokážu si představit, jak bych zvládla situaci, kdy mi studenti před druhou hodinou oznámí, že se jim nelíbí styl výuky a chtějí ho od základů změnit. Musím jen dodat, že to nebyl rozhodně názor většiny, i když to tak bylo prezentováno. Podle mě je důležité naučit se vytáhnout z velkého množství informací jen to nejpodstatnější. Že to někteří i starší kolegové neumí a místo 10min prezentace měli 45min, to je druhá věc.
Navíc já jsem byla přesně ten typ studenta, pro kterého byl předmět míněn původně- nijak jsem si v literatuře nebyla nikdy jistá a pomohlo by mi, kdybych byla "donucena" se v tom trochu doma zorientovat a pak i něco odprezentovat. Praktického jazyka máme tak málo, že každá věta v hodině vyřčená v angličtině se počítá, zvlášť před staršími spolužáky, kteří jsou k projevům ostatních docela kritičtí.
Líbilo se mi, že jste ale hned flexibilně reagoval na nové požadavky na formu předmětu. Psaní eseje v hodině bylo fér, témata na první pohled nebyla lehká, ale dal jste nám každému kvalitní zpětnou vazbu v konzultačkách, takže to byl opravdu přínos. Děkujeme a škoda, že neučíte i ten další seminář, nebo víc podobných volitelných předmětů...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2014, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
V mnoha ohledech velmi inspirativní, navazující na znalosti studentů a zároveń obohacující o nové poznatky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Definitivně nejlepší a nejpřínosnější předmět tohoto semestru, a to nejen v rámci katedry Aj.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Díky tomuto předmětu jsme si zopakovali to, co jsme brali z britské literatury v rámci bakalářského studia, a zároveň pan doktor Chalupský obohatil semináře o nové informace, mnohdy velmi humorného charakteru. Velice oceňuji prezentace, které jsme měli za úkol předvést, což byl skvělý trénink pro nás jako budoucí učitele, abychom byli schopni mluvit před publikem. Celkově hodnotím předmět jako velmi zajímavý a přínosný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Dr. Chalupskému jako obvykle není co vytknout. Nejlepší předmět tohoto semestru!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Jeden z nejlepších seminářů, který jsem na naší fakultě měla. Pan doktor svým nadšením pro literaturu strhává i studenty a zároveň tím vytváří i pozitivní klima. Prezentace sice vypadaly na začátku trochu děsivě, bylo ale pro nás dobré vyzkoušet si prezentovat bez jakýchkoli materiálů a na konci jsme si to, myslím, už všichni užívali. Díky prezentacím ostatních spolužáků mám také teď list knih, které si chci určitě přečíst.

Výběr poviné literatury považuji za skvělý, rozšířili jsme se díky němu naše dosavadní vzdělání a zároveň se ale i při čtení bavili.

Celkově hodnotím seminář jako nejlepší, na který jsem tento semestr chodila.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2016, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Předmět mě bavil, poučil a musím říct, že mě i celkově dost motivoval ke studiu literatury. Aktivity s handouty jsou skvělé. Ocenila jsem přístup k tématům, které byly pojaté z „jiného konce“, jako třeba divadlo a náboženství napříč historií literatury. Z prezentací se mi líbily především ty, co byly osobnějšího rázu, jako např. na postmoderní dílo vlastního výběru. Myslím, že nemusím rozvádět, jak vynikající nápad je napsání eseje.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2017, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Výborný a velmi přínosný předmět. Pan docent Chalupský velmi dobře zapojuje do výuky i studenty a to formou přípravy krátkých prezentací. Celý předmět je koncipován jako příprava na Soubornou zkoušku z literatury. Celou dobu byl z jeho strany velký zájem o to, aby nám jednotlivá témata co nejvíce přiblížil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2017, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Je pro me dulezite naucenou latku opakovat, jsem tedy rada, ze existuje tento predmet, kde si student latku pripomene a detailneji pobere i s novymi informacemi. Je to velmi dobry zpusob pripravy na statnice. Snazila jsem se nalezt na fakulte predmet, ktery by probiral samostatnou historii anglicky mlivicich zemi. To se mi nepodarilo. Tento predmet tomu vsak alespon prispiva. Dekuji
doc. PhDr. Petr Chalupský, Ph.D. [41-KAJL], Úvod do současné literární teorie [ON2301003, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Opravdu budoucí učitelé na základní nebo střední škole musejí znát různé teoretické vědecké přístupy k literatuře? Domnívám se, že nikoliv. Tento předmět tedy považuji za vesmněs zbytečný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Předmět zajímavý, jen toho času na něj je méně, než by mělo být, protože některé koncepty nelze vysvětlit heslovitě (dekonstrukce, poststrukturalismus)

Mám jedinou ale zásadní výtku: nelíbí se mi struktura hodiny, v níž se na začátku vyučující snaží získat od studentů informace, které si měli vyhledat, aby je v zápětí stejně hodil za hlavu a prezentoval svůj výklad. Je to samoúčelné a zároveň i ztráta času.

Lepší by bylo handouty a slidy zveřejnit dopředu a chtít po studentech, aby si k nim dohledali další informace.

Vadí mi rovněž nutnost povinné účasti na hodině, když se stejně nedozvím až takové množství nových informací, než které je prezentováno v handoutech. V této souvislosti lze studium na VŠ vidět jako vězení s odměnou na konci pobytu a nikoliv stimulující a inspirující spolupráce studentů a vyučujících.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Přestože většinu povinných otázek hodnotím veskrze kladně (čehož je dosaženo jen a pouze zásluhou Dr. Chalupského, jehož přístup je výborný), tak celkový přínos předmětu hodnotím spíše negativně. Bohužel předmět z žádného mého úhlu pohledu nehodnotím jako přínosný, a to zejména proto, že se opravdu chci věnovat učitelskému povolání na základní či střední škole, kde nepředpokládám, že využiji získané poznatky tohoto předmětu. Ač jde o předmět v podstatě zajímavý (a díky konkrétnímu vyučujícímu pro mě snesitelný), nevidím pro mě samou žádný přínos pro mou budoucí profesi. Nadlále si stojím za názorem, že v magisterském studiu pedagogické fakulty by měly být nejvíce rozvíjeny budoucí schopnosti učit, tedy důraz by měl být kladen na didaktiku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2017, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Velmi oceňuji poměr náročnosti přípravy, kreditového ohodnocení a časové dotace tohoto předmětu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2017, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Výborný předmět, jasný a poutavý výklad složité látky, testování jen z probraného učiva.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2017, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Mrzi me, ze z casovych duvodu neni v hodinach moc prostoru pro vetsi analyzu literarnich textu i ze strany studentu, abychom si probranou teorii mohli rovnou vyzkouset sami. Ale chapu, ze na to proste neni cas. Ocenila bych, kdyz bychom hand-outy dostavali dopredu, abychom si mohli poznamky zapisovat primo do nich. Ale i tak jsem za ne byla vdecna. Dekuji
doc. PhDr. Petr Chalupský, Ph.D. [41-KAJL], Současný britský román [ON2301017, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.07.2014, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Předmět mě moc bavil, výběr knih byl perfektní a potěšilo mě, že jsme si opět mohli vybrat sami, co budeme číst.

Forma mi přišla opravdu přínosná, myslím, že nácviku prezentací a řízené diskuze není nikdy dost.

Ocenila jsem,že vyučující zhodnotil i kvalitu našeho výstupu, ale mrzelo mě, že jen nám říkal připomínky k didaktickému zpracování před celou třídou (byli jsme první) a zbytku už pak soukromě po hodinách. Nevadilo mi, že to slyší ostatní, ale chtěla jsem pak slyšet i hodnocení spolužáků, třeba bych si potvrdila, co jsem si během prezentace myslela a poučila se z cizích chyb.

Také možná škoda, že předmět neměl přesah do didaktiky literatury, vytěžila bych z něj do budoucna asi ještě víc. Jinak jsem ale byla nadšená, jeden z mála předmětů, který mě poslední rok opravdu bavil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.06.2015, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Výborný seminář, zajímavé knihy, podnětné rozbory a diskuze. Způsob provedení tohoto semináře velmi oceňuji a rozhodně doporučuji.
PhDr. Tereza Topolovská, Ph.D. [41-KAJL], Úvod do studia literatury [OB2301009, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Úžasná zpětná vazba!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2016, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Dobrá vyučující, zajímavá cvičení, do kterých byli aktivně zapojováni studenti. Jen bych uvítal možnost vyzkoušet si na některém z posledních cvičení, co říct o vybraných knihách ke zkoušce. Pravdou je však, že test je důležitější, zvláště hledání figur v literárních úryvcích. Kdo našel všechny nebo většinu z nich, smekám.
PhDr. Tereza Topolovská, Ph.D. [41-KAJL], Starší anglická literatura [OB2301010, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Moc milá vyučující a velice zajímavý předmět
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.06.2015, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
What can I say? Eye-popping, jaw-dropping, breath-taking, fashionable, flawless, witty, entertaining, sassy, intelligent, educated, literate! You have given me so many useful tips! I will never be able to repay you! I'm going to miss our fun-filled lessons, see you in three years! :)
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK