AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Jana Skýbová, Ph.D. [41-KBES], Ekologické hry [OB2302030, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.12.2014, 4. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Perfektní předmět, který už na bakaláři dává studentům konkrétní nápady do výuky.
RNDr. Jana Skýbová, Ph.D. [41-KBES], Terénní práce II [OKB2302019, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.08.2013, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Potřeby denního a kombinovaného studia jsou různé. Lepší rozdělit. Děkuji pí.doktorce za umožnění příjezdu na místo až v odpoledních hodinách. Páteční oddělená výuka byla nejlepší!
Pro terénní práce velké skupiny. V menším počtu by se mi to opravdu líbilo a bylo i velmi zajímavé a poučné.
RNDr. Jana Skýbová, Ph.D. [41-KBES], Seminář z environmentální výchovy [OKN1302015, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.07.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Předmět byl zajímavý a přínosný pro mou budoucí práci ve školství. Získal jsem nové informace a ukončení předmětu bylo adekvátní.
RNDr. Jana Skýbová, Ph.D. [41-KBES], Poznávání přirody s didaktikou I [OK0602156, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2017, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Vyučující má skvělý přístup k dálkově studujícím, vychází z jejich praxe a je možné jí uplatnit.
RNDr. Jana Skýbová, Ph.D. [41-KBES], Seminář z environmentální výchovy [ON2302015, samostatná práce]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2015, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Seminář k zajímavé problematice, environmentální výchova jakožto průřezové téma RVP čeká většinu učitelů biologie i v budoucí praxi. Samostatná práce a možnost jejího konstruktivně-kritického zhodnocení ze strany paní doktorky i ze strany ostatních účastníků je krok správným směrem.
RNDr. Jana Skýbová, Ph.D. [41-KBES], Poznávání přírody s didaktikou I [O01302156, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2013, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
2 a půl hodinová přednáška je zcela k ničemu...Kdo vydrží se tak dlouho koncentrovat? A co učitel? Není to přetěžování Vašich pedagogů? Přednáška a cvičení by možná bylo k něčemu...Více praxe, pokusů atd...abychom s dětmi mohli dělat to, co jsme si vyzkoušeli.Přečíst si skripta a nadrtit se systém kamenů, rostlin a živočichů, to zvládne každý bez přednášky,pokud není líný...Jinak učení atlasu rostlin je také k ničemu... na obrázku to poznám, ale v přírodě ne, teda jen do té doby než vyjdu ze zkoušky na zápočet a vše se mi smaže z paměti...Taková vycházka v lese a na louce a tam se učit poznávat, to co děti potřebují, by bylo užitečnější než strávit čas učitele zkoušením studentů....Paní učitelka je velmi příjemná, milá, výklady má jasné a srozumitelné ,ten problém není v ní, ale v systému rozložení přednáška- cvičení a metod učení.Doufám, že jsem se nikoho moc nedotkla.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2014, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Oceňuji Vaší vstřícnost a individuální přístup, který jste mi a mé spolužačce prokázala, když jsme byly na erasmu. Děkujeme!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2016, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Dr. Skýbová je velmi milá. Vše pečlivě vysvětluje, umí zaujmout vlastní zainteresovaností do tématu. Snaží se, aby látka byla záživná a lehce uchopitelná. Přesto však po nás vyžaduje, abychom látku dobře ovládali. Je vstřícná a příjemná. Motivuje k poznávání přírody a nabízí mnoho zajímavých přírodovědeckých aktivit, které můžeme podniknout s dětmi.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2016, 4. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Osobně mi nevyhovuje koncepce předmětu, jehož hlavní náplní je výklad věcných znalosti z oblasti přírodovědy. Jelikož mám maturitu z přírodovědy, nepotřebovala jsem - a věřím, že ani většina ostatních studentů nepotřebuje, aby se na přednáškách vykládaly informace, které se mohou naučit že skript a jejich znalost prokázat například v zápočtovém testu. Očekávala bych, že se paní doktorka bude snažit nám ukázat různé možnosti výuky, konkrétní metody a projekty, které s dětmi praktikuje... Ne jen několik málo poznámek během přednášky. To, že mohu jít s dětmi na vycházku a navštívit muzeum mi přece nemusí na vysoké škole nikdo připomínat. Nejzajímavější informace z celého semestru pro mě byla, že se nemá po zimě pálit hromada trávy, jelikož v ní přezimují čmeláci, kterou jsem se dozvěděla že skript paní doktorky.
RNDr. Jana Skýbová, Ph.D. [41-KBES], Poznávání přírody s didaktikou II [O01302157, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.05.2014, 4. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Předmět vnímám jako velmi důležitý. Jen je škoda, že každý měl šanci učit jen jednu hodinu a to ještě ve dvojici. To vnímám, jako nedostatečné a bylo by dobré, kdyby s tím šlo něco do budoucna udělat. Dále si myslím, že zpětná vazba po výstupu byla taktéž nedostatečná. Chybělo mi konkrétní, toto je dobré, to dělej dál a v tomto ohledu máš rezervy, měla bys zapracovat na tom a tom. Ráda bych něco takového slyšela i od vedoucí praxe, ne jen od spolužáků.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.05.2015, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Na předmět paní doktorky Skýbové jsem chodila strašně ráda. Vyzařuje z ní klid, pohoda a dobrá nálada. A to hodně ovlivňuje klima ve skupině. Praxe byly přínosné stejně tak následná reflexe po ní:)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.05.2016, 4. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Jedna z praxí, bez které bych se asi klidně obešla. Myslím, že kdybych měla praxi individuálně a učila třeba několik hodin po sobě v jedné třídě, bylo by to pro mě přínosnější.

Hodně mi chyběl důraz na cíle hodin, očekávané výstupy. Zejména u tvorby pracovních listů, aby nebyly vytvořeny "pro pracovní list". Pracovní list může být přece taky zbytečnou výplní hodiny, pokud nemá nějaký smysl... Mnohem zajímavější by mi přišlo vymýšlení projektového dne nebo pokusu, což ale bylo v rozporu s požadavky.

Zajímavé bylo seznámení s různými učebnicemi. Jsem ráda, že jsme mohli učit ve skvěle fungující třídě a že paní učitelka byla vstřícná.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK