AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Lenka Pavlasová, Ph.D. [41-KBES], Úvod do studia biologie [OB2302001, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.01.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Látka je sice víceméně středoškolská, ale vyučující ji podává trochu v jiném světle (a fundovaněji než na střední škole). Nenáročný, ale zároveň přínosný předmět.
RNDr. Lenka Pavlasová, Ph.D. [41-KBES], Základy biochemie pro biology [OB2302005, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Výklad byl veden velmi srozumitelně a jeho jednotlivé části na sebe hezky navazovaly. Přesto bych ještě více ocenil větší zaujetí, zápal a chuť strhnout studenty, co možná k nejlepšímu výkonu, jako je to u jiných přednášek. Výklad byl na můj vkus mnohdy veden příliš monotonně, bez přítomnosti, již zmíněného entuzaismu. Vždy velmi oceňuji pokud je výklad srozumitelný a dobře strukturovaný. Tyto podmínky byly beze zbytku splněny, přesto bych ocenil ještě větší snahu o propojení celého výkladu, aby jsme ho byli schopni vnímat, jako celek. Jako perfektně fungující systém.
Tomáš Řezáč
RNDr. Lenka Pavlasová, Ph.D. [41-KBES], Genetika a molekulární biologie [OB2302021, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2013, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Bohužel se zde nejedná o oblast, která by mě v biologii zajímala nejvíce, ale snažím se:)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2013, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Se splněním tohoto předmětu jsem neměla žádný problém. Výklad byl srozumitelný, někdy až moc monotónní.
RNDr. Lenka Pavlasová, Ph.D. [41-KBES], Úvod do studia biologie [OKB2302001, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2014, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Paní RNDr. Pavlasová je opravdu výbornou kantorkou. Musím říci, že hodina byla velice přínosná, paní Pavlasová byla milá, výklad byl jasný, srozumitelný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2015, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Velice lidsky pristup vyucujici....
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.01.2017, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Jedna z nejlepších pedagogů Jan Malý
RNDr. Lenka Pavlasová, Ph.D. [41-KBES], Základy biochemie pro biology [OKB2302005, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.01.2017, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Jedna z nejlepších pedagogů Jan Malý
RNDr. Lenka Pavlasová, Ph.D. [41-KBES], Genetika a molekulární biologie [OKB2302020, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2017, 4. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
U paní doktorky tradičně srozumitelný, jasný a věcný výklad, jasně specifikované požadavky a pro mě motivace k dalšímu doplňování znalostí do budoucna. Velký přínos pro moji praxi.
RNDr. Lenka Pavlasová, Ph.D. [41-KBES], Didaktika biologie I [OKN1302005, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.09.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Předmět je přínosný a prezentován hezkou formou, vyučující je fajn.
Edita Mikolášková
RNDr. Lenka Pavlasová, Ph.D. [41-KBES], Didaktika biologie I [OKN1302005, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.07.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Předmět je dobrou přípravou pro budoucí učitele biologie aby se zorientovali ve všech dnes "nezbytných" i potřebných informacích v povolání. Pro studenty, kteří již pracují jako učitelé je podle mého názoru zbytečný.
RNDr. Lenka Pavlasová, Ph.D. [41-KBES], Didaktika biologie II [ON2302011, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2015, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Tomuto předmětu by rozhodně prospělo více praktických informací. Semináře se zástupcem ředitele, který se již dlouho pohybuje v učitelské praxi, byly pro většinu z nás vítaným zpestřením se spoustou užitečných informací. Do budoucna bych rozhodně pokračovala s různým zvaním hostů, zajímavé by bylo uspořádání diskuze nad různými tématy s lidmi, kteří již mají zkušenost s učením, apod. (Také by možná bylo vhodné, aby host dorazil dříve a dostatečně otestoval dostupnou techniku ve třídě, kterou bude potřebovat.)
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK