AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PhDr. Hana Havlůjová, Ph.D. [41-KDDD], Didaktika dějepisu I [ON2305113, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Naprostá spokojenost.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.12.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Je to první přínosný předmět pro budoucí pedagogickou praxi. Proto možná škoda, že není více hodinově dotován.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Seminář byl zvládnutý skvěle. Aktivní přístup paní doktorky byl výborný a motivoval člověka si shánět informace nad rámec. Naprostý opak k obecné a školní didaktice, které člověka naprosto odrazují od toho jít učit a je to pouze nesmyslné "encyklopedické memorování o kritice bezhlavého encyklopedismu". Člověk si občas říká, zda by nešlo ty obecné didaktiky vyškrtnout a přidat dotaci oborovým - pro studenta by to bylo určitě přínosnější.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Skvělý a přínosný seminář.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Když porovnám obecnou didaktiku a dvě oborové didaktiky (D a OV), tak didaktiku dějepisu beru jako nejvíc přínosnou a nejvíc se zaměřující na naši budoucí praxi.
PhDr. Hana Havlůjová, Ph.D. [41-KDDD], Didaktika dějepisu I [ON2305113, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Na přednáškách oceňuji zejména to, že jsou na nich strukturovaně a v úplnosti prezentovány informace, které tvoří část státnicových otázek z dějepisu, což u ostatních předmětů postrádám.
PhDr. Hana Havlůjová, Ph.D. [41-KDDD], Didaktika dějepisu II [ON2305123, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.09.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Oborové didaktiky jsou mnohem přínosnější než obecná didaktika. Prosíme o navýšení hodinové dotace.
PhDr. Hana Havlůjová, Ph.D. [41-KDDD], Didaktika dějepisu III [ON2305232, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2015, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Nejlepší oborová didaktika, dala mi toho nejvíc. Na posledním semináři jsem si uvědomila,že mi to všechno bude chybět.
prof. PhDr. Jan Županič, Ph.D. [41-KOVF], Regionální historie I [OB2312003, přednáška]
Tomáš Adamovič, 25.01.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
I když mi to samo o sobě nevadí, semináře se mi jevily spíše jako přednášky než cvičení.
(Ze zadaných úkolů je zřejmé, že v letním semestru to bude jinak.)
Líbil se mi seminář, kdy jsme byli vedeni k debatě, a seminář, kdy jsme se měli ostatním představit.
Líbí se mi téma ročníkové práce, myslím, že bylo zvoleno velmi vhodně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2016, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Kvůli této přednášce, jsem si vždy (v těch 5 ráno) rád přivstal :)
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK