AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PhDr. Miloslava Blažková, CSc. [41-KOVF], Filozofický diskurz I [OBUZ1201, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.01.2015, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Dle mého názoru je jedna přednáška týdně na tak obsáhlé téma nedostačující. Vyučující nemá možnost, vzhledem k časovému presu, vyložit látku tak, jak by si představoval a jak by bylo potřeba, ačkoli o to usiluje.
doc. Mgr. Michael Hauser, Ph.D. [41-KOVF], Filozofický diskurz I [OBUZ1201, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2013, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
tento předmět z UZ byl pro mě jen nutné zlo...přijde mi zbytečný,když se filozofií nezabývám.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Výklad je srozumitelný, požadavky jasné, výsledky spravedlivé.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2015, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Systematicky vedený předmět. Vyučující je příjemný, nevyhýbá se otázkám, ale málo je iniciuje. Filosofii vykládá srozumitelně a poučeně. Osobně bych byla radši, kdyby se v předmětu filosofie více 'filosofovalo' (mezi studenty a vyučujícím). Možná to ale nejde vzhledem k počtu studentů a časovému omezení přednášky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2016, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Předmět jako takový je velmi zajímavý, filozofii jsme měli na gymnáziu, ale až tady jsem pochopil probíranou oblast a jednotlivé souvislosti.
Problematický byl především lehce zmatečný výklad, kdy byla často vykládána část látky, potom byla vsunuta část úplně jiné a následně proběhlo vrácení se. Člověk znalý problematiky by problém neměl, pro mě, filozofií téměř nedotčeného, takto strukturovaný výklad působil zmatečně.
Za relativně snadné řešení bych považoval dokument, ve kterém by klidně jen na jednu stránku byla velmi zjednodušeně shrnuta osnova, souvislosti a návaznosti. Kdybych měl takový materiál k dispozici, snadněji bych se ve výkladu orientoval, nepsal bych si hlavně na prvních přednáškách otrocky výpisky, které jsem následně pracně zpětně strukturoval.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2016, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Přednášky pana doktora byly velmi obohacující a přínosné, skvělý pedagog-filozof!
doc. Mgr. Michael Hauser, Ph.D. [41-KOVF], Filozofický diskurz II. [OKBUZ12002, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.05.2013, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Velice děkuji, že jsem z filozofie pochopila první střípky, byl první, kdo to dokázal snad i proto, že nás krom nepochopitelného biflování učil hlavně vyhledávat souvislosti pro lepší představivost.
doc. Mgr. Michael Hauser, Ph.D. [41-KOVF], Filozofický diskurz I [OKBUZ1201, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2017, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Dobrý výklad, dobře pojatý, srozumitelný.
prof. PhDr. Anna Hogenová, CSc. [41-KOVF], Filozofický diskurz I [OBUZ1201, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2014, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Profesorka Hogenová je opravdu znamenitý člověk. Na její přednášky jsem docházela pokaždé s nesmírnou chutí poznat, co jiní již poznali. Ctím její touhu probouzet v lidech otázky a zasévat pochybnosti do zdánlivě utříbených hlav. Patří jí můj velký dík!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2016, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Jedny z nejlepších přednášek!
PhDr. Věra Jirásková, Ph.D. [41-KOVF], Filozofický diskurz I [OBUZ1201, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2015, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Některé myšlenkové přesahy a nápady byly velmi zajímavé, výklad se ale občas ztrácel v řeckých termínech, jejichž neznalost hatila i možnost dobrého výsledku u zkoušky, nehledě na znalost předmětu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2016, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Paní doktorka je velmi inteligentní a disponuje velkým souborem znalostí. Občas se výklad zamotává v nesrozumitelných a neznamých pojmech, ale pokud se student na něco zeptá, ráda zodpoví. Během přednášek se rozvíjí velmi příjemná a konstruktivní diskuse. Velmi mě motivoval pro další studium v tomto oboru.
Eliška Hillebrandová, 14.01.2017, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Velmi oceňuji téma probírané látky především buddhismus a taoismus, které byly navíc. Také se mi líbí struktura hodiny (ze začátku malé opakování a následné navázání).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.01.2017, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Výklad paní doktorky byl někdy chaotický. Mnohdy jsem nevěděla zda už jde o novou látku nebo o hodně dlouhou odpověď na zvídavý dotaz. Ve výkladu jsem se částečně zorientovala asi na 5. přednášce. Bohužel bylo používáno mnoho cizích slov (řečtina, latina, sánskrt). Jejichž význam by bylo dobré znát již před přednáškou. Náhrada přednášky v lednu nebyla oznámena pomocí sis. Tudíž o ní vědělo jen málo studentů. Trochu mě mrzí, že tento předmět vyučuje několik vyučujících. Mají odlišné požadavky a hodnocení. To opravdu není spravedlivé. Pokud by byl předmět jako volitelný asi by to bylo lepší. Nicméně některé informace byly zajímavé.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2017, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Tento komentář byl skryt učitelem.
PhDr. Věra Jirásková, Ph.D. [41-KOVF], Filozofický kurz B II - [OB2312014, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.09.2015, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Téma "filozofie a právo" bylo vhodně vloženým pohledem na filozofii z jiné strany. Oceňuji odbornost paní doktorky a její motivaci studentů k dalšímu poznávání.
doc. Mgr. David Rybák, Ph.D. [41-KOVF], Filozofický diskurz I [OBUZ1201, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2013, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Další z mnoha předmětů, které zabírají čas a místo předmětům oborovým. Ať se vyučující snaží sebevíc, neobohatí někoho, koho předmět nezajímá. Vzhledem k tomu, že jsem se na něj nehlásil, jsem jeden z těch, které nezajímá. U studentů ZSV se jedná o něco jiného.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2013, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Ocenila bych systematičtější výklad a vypsání termínů zkoušek pomocí SIS, aby nevznikaly nekonečené fronty během konzultačních hodin.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK