Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PhDr. Věra Brožová, Ph.D. [41-KCL], Dramatický a divadelní seminář [OB2304V14, seminář]
Výklad byl zajímavý, ale příliš se věnoval neliterárním tématům. O starší literatuře jsem se kvůli tomu nedozvěděl téměř nic, mám mnoho souvislostí a podrobností bez základů, na které bych je mohl umístit.
Přednášky doktora Havelky mě velice bavily a byly přínosné. Téma jsem si díky němu oblíbila. A oceňuji i další aktivitu, možnost exkurzí, výletu, návštěvy knihovny či zpracování divadelní hry. Děkuji.
Mgr. Tomáš Havelka, Ph.D. [41-KCL], Starší česká a evropská literatura I [ON2304113, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2017, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Přednášky vedl doktor Sládek.
Mgr. Tomáš Havelka, Ph.D. [41-KCL], Starší česká a evropská literatura I [ON2304113, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Mnohokrát děkuji za úžasný materiální doprovod seminářů. Nic nenahradí to, když člověk drží knihu v ruce!
Výklad byl zajímavý, ale příliš se věnoval neliterárním tématům. O starší literatuře jsem se kvůli tomu nedozvěděl téměř nic, mám mnoho souvislostí a podrobností bez základů, na které bych je mohl umístit.
Přednášky doktora Sládka mě velice bavily a byly přínosné. Téma jsem si díky němu oblíbila. A oceňuji i další aktivitu, možnost exkurzí, výletu, návštěvy knihovny či zpracování divadelní hry. Děkuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.09.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Ještě jednou chci poděkovat za velmi povedenou exkurzi. Děkujeme
doc. PhDr. Miloš Sládek, Ph.D. [41-KCL], Starší česká a evropská literatura I [ON2304113, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Další vyučující na svém místě. Nadšený pro věc, zapálený do starých textů a přesto lidský ve svém výkladu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Vážím s váhy literatury přinesené na přednášky. Nic nenahradí to, když mohu knihu držet přímo v ruce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2017, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Zajímavé, i když okrajové téma. Chápu, že je pro mnoho studentů trochu nepochopitelné, proč je předmět povinný. Mě osobně předmět velmi baví, ale stále vidím nevyváženost, kdy se učíme mnohem více starou literaturu než tu současnou, která je ale pro nás i pro výuku mnohem důležitější. Jsem pro přesun předmětu mezi povinně volitelné?
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2017, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Zajímavé přednášky, které prohlubují všeobecnou vzdělanost. Chodila jsem na ně ráda, i když byly někdy vyčerpávající.
doc. PhDr. Miloš Sládek, Ph.D. [41-KCL], Starší česká a evropská literatura I [ON2304113, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2017, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
viz komentář k přednášce
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2017, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Kulturně obohacující předmět. Nejprve jsem byla zaskočena tím, že máme přepisovat starý text, ale hned mě dostalo, jak je úžasné sáhnout si na opravdové staré texty, a tím pádem na naši minulost.