AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PhDr. Helena Hejlová, Ph.D. [41-KPPP], Aktuální otázky pedagogiky I [O01215101, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2013, 5. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
předmět mě demotivoval
nejsem po absolvování tohoto předmětu přesvědčena o tom, že je důležitý, dokonce ani o tom, že je nutné dětská práva vyučovat, resp. věnovat jim větší pozornost, než jinému učivu (rozhodně jsem si nerozšířila nikterak významně obzory, nevytvořila nový postoj k problematice, jíž se předmět týkal, ani mé názory nebyly ovlivněny - kdybych předmět neabsolvovala, věnovala bych se právům dítěte ve výuce úplně stejně, jako když jsem předmětem prošla) (alespoň nemusí mrzet zbylé 2/3 ročníku, že předmět nemohly mít)
význam toho, co se na seminářích probíralo, jsme se dozvěděli poslední hodinu
což bylo také shrnutí, které by podle mne zcela stačilo jako náhrada každotýdenního dvouhodinového semináře
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2016, 6. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Velmi přínosné přednášky lidí z praxe z různých organizací. Informace a sdílení osobních zkušeností, ke kterým se nemáme jako studenti možnost jinak dostat a studijní materiály nám takovou autenticitu nemohou poskytnout. Jestli je tu možnost dát prostor externím přednášejícím a vnést do výuky trochu více praxe, využijme toho, zvláště pak právě u předmětu týkajícího se práv dětí.
PhDr. Helena Hejlová, Ph.D. [41-KPPP], Aktuální otázky pedagogiky I [O01215101, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2016, 5. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Nejpřínosnější mi v tomto předmětu přišly přednášky od terénních pracovníků z různých organizací, zejména ta o kriminálním chování dětí. Inspirativní mi přišla také práce s příběhy.
Mgr. Klára Smolíková [41-KPPP], Aktuální otázky pedagogiky I [O01215101, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2014, 6. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Tento předmět pro mě byl velice přínosný a dozvěděla jsem se spoustu zajímavých věcí, které 100 % vyuziji pro budoucí praxi.
prof. PhDr. Vladimíra Spilková, CSc. [41-OVC], Didaktika 1. stupně ZŠ I [OK0615017, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2016, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Oceňuji zaměření na naši praxi
doc. PhDr. Jana Stará, Ph.D. [41-KPPP], Didaktika 1. stupně ZŠ II [O01215018, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.06.2015, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Ze seminářů jsem měla pocit, že jsou nám šité na míru. Paní doktorka volila metody, kterými nám představovala didaktické téma a zároveň představovala metodu, což mi přijde velice efektivní. Velmi oceňuji její velkou podporu v průběhu celé praxe i velmi rychlé a konstruktivní konzultace ročníkových prací.
doc. PhDr. Jana Stará, Ph.D. [41-KPPP], Metodika vzdělávání pomocí dokumentárního filmu [O01315V001, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.07.2013, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Vynikající lektorka, která kurz vedla. Plno filmů a praktických rad do výuky .
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.08.2013, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Jeden z nejlepších kurzů na pedf UK. Byl motivační, zábavný, zároveň mě samotnou donutil přemýšlet nad svetem v jiném světle. Semináře byly neskutečně obohacující a teď si ještě více uvědomuji jaké mám štěstí studovat, mit střechu nad hlavou, mit jídlo a praci a být soucasti západní kultury.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2013, 5. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Vynikající předmět! Bohužel s velikým nedostatkem - zcela nedostatečnou hodinovou dotací! Studenti jsou nuceni vyučovat někdy až ve čtveřicích, aby dostalo na všechny (bohužel pouze na všechny zapsané, nikoli na všechny zájemce o tento předmět).

Předmět byl veden výbornou lektorkou z organizace Člověk v tísni. Měli jsme proto příležitost se na cokoli zeptat, podělila se s námi o své zážitky a zkušenosti. Bohužel ale nebylo dost času, aby nám mohla předvést více práce s dokumentárním filmem (včetně filmů s problematickými tématy).

Jsem moc ráda, že předměty, jako je tento, na fakultě máme možnost navštěvovat. A věřím, že jich bude přibývat a že jim bude přiděleno více hodin. (Například každotýdenní výuka.)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.06.2016, 4. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Paní Vlasta, která semináře vedla, byla neskutečně upřímná a vnímavá a témata dokumentů volila i podle toho, co zajímalo nás. Vedla s námi zajímavé rozhovory, otevírala zajímavá témata a dala nám zajímavé tipy na to, kde čerpat informace neovlivněné médii. Nejlepší volitelný předmět, který jsem si zapsala.
doc. PhDr. Jana Stará, Ph.D. [41-KPPP], Vzdělávání žáků-cizinců [O01315V44, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2013, 5. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
skvělý předmět
velmi přínosný pro naši praxi
výborně vedený lidmi z o.s. Meta (jimž také patří mé hodnocení v zaškrtávací části dotazníku)
v předmětu my chybělo dostatečné množství videozáznamů ukázek, jak má dobře vedená výuka po třídu s cizincem vypadat
slyšeli jsme mnoho důležitého, jak výuku vystavět, něco z toho jsme si i vyzkoušeli, chyběla mi ale delší ukázka ze skutečné třídy
ze současné náplně kurzu bych nic nevynechávala, proto bych přidala jeden blok navíc, který by se věnoval ukázkám z praxe, dále by studenti dostali do rukou i IVP žáků cizinců spolu kazuistikami
poslední "chyba" předmětu je jeho malá dostupnost navzdory nutnosti, aby učitel byl v tomto ohledu kompetentní
nemyslím si, že je možné navýšit kapacitu předmětu pouze rozšířením počtu míst, bylo by dobré zvýšit počet kurzů a udělat předmětu dostatečnou reklamu, aby se místa naplnila - věřím, že všichni účastníci budou spokojeni
doc. PhDr. Anna Tomková, Ph.D. [41-KPPP], Didaktika 1. stupně ZŠ I [OK0615017, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2016, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Všechny didaktiky moudře vycházejí z praxe
PhDr. Petra Vallin, Ph.D. [41-KPPP], Aktuální otázky pedagogiky I [O01215101, cvičení]
Veronika Matějová, 10.01.2017, 4. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Vážená paní doktorko,

vaše výuka pro mě byla skutečně obohacující. Odnáším si z ní nejen spoustu inspirace, ale i materiálních podnětů pro svou práci.

Vaši dostupnost mimo výuku nemohu vzhledem k tomu, že jsme ji mimo výuku nepotřebovala, hodnotit.

Velice si cením Vašeho přístupu a toho, že to, co přednášíte, přinášíte z praxe - nejsou to jen teoretické poznatky. Zároveň však oceňuji, že jsou Vaše podněty podloženy i teoreticky. Nemyslím si totiž, že by teorie a praxe měly být od sebe odříznuty.

Jediné, co bych vytkla - ač to píši v době, kdy osobně ještě nemám zápočet, je fakt, že si neověřujete, zda přípravy, které Vám studenti posílají, byly skutečně realizované. Z některých konverzací vím, že některé nebyly! A tak ne všichni studenti udělají náhradní úkol. Myslím si, že efektivní ověření by naplnil úkol připsat průběh realizace (který je obvykle více či méně odlišný od přípravy) a reflexi třídní učitelky v jejíž třídě byla výuka realizována.

Velice děkuji za velice přínosnou výuku, kterou jste nám v průběhu semestru poskytla. Vážím si toho, že mezi vyučujícími akademiky jsou takové osobnosti jako jste vy. Ještě jednou děkuji.

S pozdravem a přáním dalších inspirativních výukových situací


Veronika Matějová, 4. ročník UCIT 1. st. ZŠ
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.01.2017, 5. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Velice přínosný předmět, který poskytuje seznámení s metodou CLIL. Na seminářích jsme s touto metodou aktivně pracovali, plně ji prožívali, což pro nás bylo po studijní i profesní stránce obohacující. Zkušenosti z tohoto předmětu jsou přenosné do praxe i mimo výuku pomocí této metody.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK