AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. et Mgr. Irena Hanyš Holemá, Ph.D. [41-KPPP], Osobnostní a sociální výchova II [OK0615127, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.05.2015, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Fantastický předmět, skvělá přednášející.
PhDr. Tereza Krčmářová, Ph.D. [41-KPPP], Učitelské praktikum I [OK0615019, praxe]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2016, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Profi přístup, spokojenost... Pokud bylo něco v nepořádku, byl dán prostor a čas si vše doplnit a ověřit. Skvělé.
PhDr. Tereza Krčmářová, Ph.D. [41-KPPP], Osobnostní a sociální výchova I [OK0615109, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2016, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Velice prakticky vedená výuka, ukazující tipy a inspirace pro práci s dětmi, její hodnocení a důležité aspekty na které je dobré se zaměřit. Vzhledem k tomu, že v praxi OSV není ve školách ještě tak přirozená a všemi přijímavá, spatřuji v tomto předmětu jeden z uhelných kamenů pro práci s dětmi.
PhDr. Tereza Krčmářová, Ph.D. [41-KPPP], Osobnostní a sociální výchova I [O01215011, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2013, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Jednoznačně nejlepší předmět, není nic lepšího než si prožít to, co třeba jednou budu moci dělat s dětmi, na vlastní kůži. Je to něco nového, co nám pomáhá poznávat nejen sebe, ale také další studenty z ročníku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2014, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Tento předmět určitě přispěl k tomu, abych se zamyslela, jestli jsem si daný obor vybrala opravdu správně a jestli jsem způsobilá k tomu pracovat s dětmi a připustit si všechna rizika a situace, do kterých se můžeme dostat jako učitelé.

Navíc mi tento seminář umožnil otevřít se spolužákům, připustit si vlastní problémy a chyby a začít je řešit. Navíc na sebe dokážu pohlížet s určitým a kritickým odstupem.

Při společné debatě nad jakýmkoli tématem mě hodiny učí respektu k odlišným lidem s jinými názory, asertivitě a určité dávce nadhledu a stoickému klidu, pokud nemám den a náladu,tedy dávce sebezapření a práci s emocemi.

Díky řešení obecných otázek, které se týkají například toho, jaký by měl být učitel osobnost, se učíme formulovat naše myšlenky a názory.

Přestože nejde o klasický znalostní předmět, učí nás více, než by se mohlo zdát. Pokud jsem správně pochopila cíl semináře, měli bychom zdokonalit své soft-skills, což nejde jinak, než tréninkem a práci s lidmi.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2014, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Za sebe bych ráda řekla, že tento předmět vnímám velice přínosně a naopak si myslím, že mu není kladen takový důraz jaký by měl dostat a je opomíjen. Přitom pomáhá všem studentům k tomu, aby se tzv. našli. Jde o interakce mezi jednotlivci, v rámci skupiny, kde se každý musí učit přizpůsobovat, zároveň se učí vyslovit nahlas svůj názor, nestydět se před ostatními,rozvíjí se empatie a pocit sounáležitosti a mnohé další. Obecně se dá říci, že je jakousi základní linkou pro rozvoj našeho vnímání sama sebe a naší existence v lidské společnosti.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2015, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Perfektní předmět pro rozvoj osobnosti a komunikace. Nejklidnější chvíle ve škole zažívám při poznávání sebe a druhých v kroužku při osv.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2015, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Předmět, ve kterém student nalezne své silné a slabé stránky, zkrátka sám sebe. Pokud neznám sama sebe, nemůžu jít učit a poznávat ostatní.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2017, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Výborný předmět. Byla to pro mě velká zkušenost. Bavilo mě to. Skvělý přístup vyučující.
PhDr. Tereza Krčmářová, Ph.D. [41-KPPP], Osobnostní a sociální výchova II [O01215012, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2013, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Tento předmět byl pro mne jedním z nejpřínosnějších z celého oprvního roku studia. Byla bych velmi ráda, kdyby se v budoucnu otevřel volitelný předmět s podobným obsahem.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.07.2014, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Předmět "Osobnostní a sociální výchova" je podle mého názoru velice prospěšný. Rozvíjí mnoho důležitých dovedností, které by měl mít budoucí učitel (kreativita, empatie, schopnost komunikace...). Myslím si, že by se měl vyučovat minimálně 4 semestry.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.09.2015, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Bylo skvělé, jak nás požadavky k zápočtu "nutily" jít vyzkoušet si něco v praxi. OSV pro mě znamená hledání dalších cest, jak poznat děti z jiných stránek, jejich myšlení a postoje na různé situace. Díky tomuto předmětu jsem viděla, jak se někteří mí kamarádi chovají zcela jinak...a jsem za to moc ráda.
PhDr. Tereza Krčmářová, Ph.D. [41-KPPP], Aktuální otázky pedagogiky II [O01215103, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2013, 5. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
skvělá ukázka kvalitní výuky dokazující slova vyučující, která právě to, co učila, i konala při své vlastní výuce
vždy připravená vyučující dokázala zaujmout studenty různých povah a zájmů
hodiny byly výborně zpracované
veškerá náplň hodin je zcela využitelná a potřebná v praxi

na tomto semináři jsem se dozvěděla, jak efektivně využít teorii, která nám byla zcela suše a bez souvislostí s praxí vykládána (především v 2. ročníku na didaktice) a také jsem měla prvně možnost vidět, jak výuku individualizovat!
ukázka, jak převést teorii (týkající se Bloomovy taxonomie a Gardnerovy teorie inteligence) do praxe, pro mě byla natolik přínosná, že každá výuka, kterou jsem od té doby připravovala, má dvakrát až třikrát vyšší kvalitu než doposud
nad tématy a přípravami hodin nyní přemýšlím z mnoha dalších úhlů a jsem nanejvýš motivována k využívání všeho, co jsem se na předmětu dozvěděla, v praxi

zároveň vhodné požadavky k zápočtu umožňují každému studentovi, aby se ujistil, že se naučil aplikovat veškeré získané informace.
vážím si, kolik času vyučující věnovala našim pracím - nejen zápočtovým, ale i zpracovávání domácích úkolů, které připravila na další hodinu, abychom s nimi mohli pracovat

úkoly a zadané práce nikdy nebyly samoúčelné, vždy se s nimi dále pracovalo, byly využity k našemu dalšímu rozvoji...

jsem šťastná, že jsem tento předmět mohla mít - je to asi druhý nejpřínosnější předmět za celé pětileté studium (hned po praxi v letním semestru druhého ročníku) kvalitou tento předmět přesahuje veškeré ostatní předměty Pedagogické fakulty UK, kterými jsem dosud prošla
je smutné, že se této kvality může dostat jen třetině absolventů našeho oboru - téma kurzu je přitom natolik zásadní a kurz tak přínosný, že by jím měl projít každý student (alespoň našeho oboru)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2013, 5. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Tento předmět hodnotím jako jeden z nejpřínosnějších a nejlépe provedených za celou dobu studia. Paní Krčmářová má v přednášené oblasti veliký přehled a hlavně zkušenosti z praxe. Praktické zaměření předmětu i s potřebným teoretickým základem je adekvátní pro náš obor. Zejména kladně hodnotím využívání kazuistik, příklad lekce pro mimořádně nadané děti provedený přednášející, a také závěrečnou práci i se zpětnou vazbou, která u mnoha vyučujících schází.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2014, 5. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
V rámci předmětu jsme se zabývali přesně tím, co jsme měl předmět v názvu. Mnohokrát se mi stalo, že v jiných předmětech nesouhlasil název kurzu s jeho náplní. Líbilo se mi, že byl velký prostor v hodinách na vlastní práci, byl poskytnut prostor pro přemýšlení nad jednotlivými problémy a také, že nám byl poskytnut jakýsi soubor nápadů na práci v praxi - tedy, že nebyla realita zcela odloučena od teorie, kterou jsme se učili.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.01.2017, 5. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Velice přínosný předmět, který poskytuje důležité a pro mnoho z nás nové a zásadní informace v oblasti nadaných žáků. Skrze práci v seminářích, průběžným diskusím v systému Moodle a vytváření zápočtových posterů podněcuje studenty k uvažování nad nadanými žáky také v kontextu jejich vlastní pedagogické praxe. Tím je aktivně vede k posílení a především rozšíření vnímání individuality každého žáka a snaze o naplnění a respektování jeho individuálních potřeb. Kvůli velkému významu informací z tohoto předmětu by si zasloužil být povinným pro budoucí generace studentů.
doc. Mgr. Radek Marušák [41-KPPP], Osobnostní a sociální výchova I [OK0615109, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2014, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Velmi přínosný předmět. Naše skupina jej měla jako vůbec první cvičení v blokovém týdnu. Během výuky jsme se poznávali navzájem a vyzkoušeli si různé "seznamovací" techniky. Důraz byl kladen na prožitky a aktivní účast (nikoli nucenou). Tento přístup vyučujícího nás stmelil a nejspíš podpořil tendenci vzájemně si pomáhat nejen při studiu. Určitě by měl být zařazen jako úvodní pro studenty 1. ročníku (či jiné skupiny, kde se studenti vzájemně neznají).
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK