AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. MgA. Jana Palkovská [41-KHV], Umělecká a vědecká prezentace [ON2308132, nic]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.09.2015, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Využití samostatných uměleckých projektů z praxe. Excelentní příležitost. Děkuji za ni.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2017, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Předmět, který vychází z činností vlastní praxe (např. hudebníka, umělce). Skvělá příležitost shrnout svá (nebo Vašich žáků) vystoupení, koncerty. Děkuji za tento užitečný a velmi praktický předmět.
prof. PhDr. Stanislav Pecháček, Ph.D. [41-KHV], Music Theory [OEB2308401, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.12.2014, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Musím říct, že pan profesor Pecháček mě zklamal. Je povýšený vůči ostatním studentům a často zapomíná, že na obor Hudební výchova se nedělá písemná přijímací zkouška - to znamená, že spoustu věcí studenti na hodině vidí poprvé. Pan profesor učivo jednou vysvětlí a pokud to někdo nepochopí nebo mu probrané není srozumitelné, často se mu vysměje do tváře místo toho, aby látku vysvětlil jiným způsobem. Pokud se student splete, povrchně si odfrkne. Je to velmi ponižující a demotivující. Jednu studentku dohnal k pláči - byla zoufalá, protože se v hodině nemohla na nic zeptat bez dostání opovrhující odpovědi nebo hůř, žádné odpovědi. Vím, že je pan profesor velmi chytrý, inteligentní a uznávaný člověk, vím, že píše do časopisu Hudební nauka a dělá další záslužné věci, ale toto chování mi přijde nepřípustné. Já osobně jsem po konzervatoři, takže většinou vím, o čem pan profesor mluví. Ale přijít sem po ZUŠ (popřípadě po gymnáziu) bez hudebního vzdělání (jen se samostudiem), byla bych podobně zoufalá. Věřím, že se pan profesor nad sebou zamyslí a nebude toto brát jako útok proti jeho osobě.
Já osobně mám hudební teorii opravdu ráda, i z tohoto důvodu jsem si ji dala v angličtině, aby mi přinesla něco nového - terminologii v angličtině a to pan profesor splňuje a za to mu velmi děkuji.
Mgr. et Mgr. Jana Veverková [41-KHV], Intonace a sluchová analýza I [OB2308150, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2017, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Perfektní profesorka na správném místě, schopná vybrat vhodné metody. Toho, kdo spolupracuje, dokáže naučit a motivovat! Předmět není vůbec snadný, ale magistra Veverková jej dokáže naučit i člověka, který s oborem nemá téměř žádné zkušenosti (nutno však vynaložit velké úsilí i ze strany studenta).
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK