AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. PhDr. Viera Glosíková, CSc. [41-KG], Literatura I (750-1700) [OB2307A19, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Tento semestr hodnotím literaturu velmi kladně. Úvod do literatury mi nevyhovoval, nebyl podle mého názoru dostatečný. Naopak tyto hodiny byly přínosné, výklad jasný a strukturovaný. Jen občas bylo těžké pojmout všechna nová slovíčka. Oceňuji velmi pracovní listy, které mi poznámky velmi usnadnily a jsou pro mě záchytným bodem.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Velmi poutavé přednášky, které v mně vzbudily i hlubší zájem o literaturu daného období. Přínosný je handout, který studenti obdrží na úvod každé přednášky.
doc. PhDr. Viera Glosíková, CSc. [41-KG], Literatura I (750-1700) [OB2307A19, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Seminář obsahoval ústní referáty, které dobře doplňovaly přednášky. Líbí se mi, že jsme měli šanci se ústně prezentovat. Bohužel mi přišly některé referáty špatně zpracované, místami jsem vůbec nerozuměla, co tím chtěl daný student říct. To samozřejmě není chyba vyučující, spíš asi v našem kurzu nebyla tak vysoká úroveň němčiny, protože když jsem si porovnávala obsahy referátů s jinými skupinami, měli to mnohem lépe zpracované.
doc. PhDr. Viera Glosíková, CSc. [41-KG], Literatura III (1798-1890) [OB2307A21, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2017, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Romantismus je asi nejzajímavější literární epocha, aspoň pro mě. Proto mě tento semestr bavil asi nejvíc, paní docentka navíc umí velmi poutavě vyprávět a upozorňuje na důležité věci. Je škoda, že jsme nestihli z časových důvodů více knížek.
Co se referátů týče, je dobře, že jsme nuceni je odevzdávat písemně. Trošku bych ale zvážil jejich užitečnost v hodinách, jelikož zaberou několik vyučovacích hodin a mnohdy si jejich autor dal s jejich přípravou minimální práci a pouze je přečetl a ještě se v něm vyskytovala slova, která jsme neznali, intonace špatná, celkový dojem špatný. Proto bych buď vyžadoval po studentech, aby referát říkali vlastními slovy a nacvičili si ho metodicky lépe, nebo bych jeho délku zkrátil na max. 5-10 minut a omezil na znaky vztahující se k době. V této podobě pro mě valná většina referátů od kolegů nebyla ničím přínosná... Rozumím, že si musíme cvičit mluvení před skupinou lidí, ale čtení přece není mluvení...
K průběhu zkoušky mám jen jedinou výhradu: byla ZASE písemná. Ačkoli rozumím tomu, že má budova omezenou kapacitu, opravdu bych semestr před státnicemi, které probíhají ústně, býval ocenil ústní formu zkoušky. Měli jsme všehovšudy 2 ústní zkoušky za celé studium (Fonetika, Literatura II) a to je podle mě tristní u jazykového oboru. Možná vhodné to je u dějepisu či češtiny, ale u cizího jazyka je to podle mě špatně.
Děkuji paní docentce za profesionální výklad a příjemné chování a doufám, že výše zmíněné body objektivně zváží.
doc. PhDr. Viera Glosíková, CSc. [41-KG], Literatura IV (1880-1925) [OB2307A22, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.05.2015, 4. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Skvělé a zajímavé přednášky, jen bych chtěla navrhnout dát materiály k dispozici buď na Moodle nebo všechno najednou na začátku semestru, bylo by to jednodušší a praktičtější. Také bych určitě uvítala v materiálech další ukázky z děl, které jste při hodině četla, aby se na ně člověk mohl podívat znovu doma. Jinak velká spokojenost.
doc. PhDr. Viera Glosíková, CSc. [41-KG], Vybrané kapitoly ze středověké literatury [OB2307A31, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Tento volitelné předmět je vhodným doplněním povinných přednášek a cvičení. Probírali jsme knihy, které nám budou užitečné. Osobně jsem si z hodin odnesla více, než když jsem na cvičení poslouchala referáty spolužáků, které pro mě byly občas těžko srozumitelné.
doc. PhDr. Viera Glosíková, CSc. [41-KG], Dílo J.W.Goetha a Fr.Schillera [OB2307A34, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.05.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Tento seminář hodnotím jako velmi přínosný (i pro zkoušku z Literatur II). Probírali jsme důležitá díla, zamýšleli se na otázkami, diskutovali. Oceňuji také poskytnuté handouty, které se nám budou hodit. Určitě bych seminář doporučila i následujícím ročníkům.
doc. PhDr. Viera Glosíková, CSc. [41-KG], Německá literatura z českých zemí [OB2307A45, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.05.2015, 4. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Velmi zajímavý předmět, určitě bych dala více prostoru různým interpretacím děl (např.Kafka) a vyjádření studentů, především těch, kteří se neodváží sami hned přihlásit, protože se bojí vyjádřit svůj názor nebo si nejsou jazykově jistí, uvítala bych např. krátkou práci ve skupinách při hodině s výměnou názorů. Oceňuji především to, že se podrobně věnujeme pouze několika dílům.
doc. PhDr. Viera Glosíková, CSc. [41-KG], Literatura I (1925 - 1960) [ON2307006, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.08.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Zajímavé a informativní přednášky, vstřícný přístup vyučující. Děkuji
doc. PhDr. Viera Glosíková, CSc. [41-KG], Německá literatura z českých zemí [ON2307029, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.05.2014, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Jeden z nejlepších předmětů mého studia na Pedf UK na katedře germanistiky! Přednášky a semináře byly moc zajímavé. Je vidět, že je to obor zájmu paní docentky. Zaujala mě zejména přednáška a následný seminář týkající se spisovatelky Lenky Reinerové. Tato autorka pro mě byla zcela nová a musím říci, že si ráda přečtu i další její díla.
doc. PhDr. Viera Glosíková, CSc. [41-KG], Souborná zkouška z německého jazyka a literatury [ON2307035, nic]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.06.2013, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Zkouška v této podobě mi zcela vyhovovala. Akorát bych podpořila, aby předmět, kde nás Christiane připravovala na psaní esejů, byl zařazen mezi povinné. Studenti, kteří ho nemohli absolvovat, to rozhodně měli těžší. A předmět byl ohromně užitečný nejen pro tuto soubornou zkoušku.
Mgr. Eva Markvartová, Ph.D. [41-KG], Literatura IV (1880-1925) [OB2307A22, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.05.2015, 4. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Přínosný a pohodový seminář, studenti mají prostor se vyjádřit, není vyvíjen zbytečný tlak. Rozhodně bych podpořila 1,5hod dotaci předmětu, často se věci probírají v rychlosti, nebo bych zadala otázky předem k přípravě doma.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2016, 4. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Příjemné a obohacující semináře, kde se každý dostane ke slovu. Je ovšem potřeba přijít připravený (mít načteno). U zkoušky se student necítí jako pozorovaný objekt, ale jako partner v diskuzi.
Mgr. Eva Markvartová, Ph.D. [41-KG], Vývoj německého dramatu od baroka po naturalismus [ON2307003, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Nechápu smysl tohoto předmětu. Drama jsme probírali v rámci literatury v bakaláři. Kdyby se tento čas radši věnoval literatuře 20. století - slyšela jsem od vyšších ročníků, že v jí vyhrazených předmětech se nestíhá probrat.
Výuce Dr. Markvartové není co vytknout.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2017, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Originálně pojatý seminář obsahoval mj. dvě povinné návštěvy divadel a diskuzi nad nimi. Celkově nepříliš náročný předmět, kterému každý může věnovat víceméně tolik času, kolik sám uzná za vhodné. Líbil se mi velmi příjemný, lidský, a přesto odborný přístup paní doktorky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2017, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Zajímavý předmět, ale raději bych v magisterském programu měla předmět týkající se využití dramatu ve výuce.

Vyučující vytváří přátelskou atmosféru a prostor k debatě.
Christiane Poimer, Mag. phil. [41-KG], Seminář k diplomové práci [ON2307034, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2013, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Dieses Seminar hat mir am besten gefallen! Wir haben das Essay-Schreiben sehr praktisch geübt und gelernt. Die Atmosphöre der Stunden war wirklich positiv und inspirierend. Vielen Dank für nützliche Tipps und ausfürliches Feedback! Christiane ist eine wunderbare Lehrerin!!!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2013, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Trénování psaní esejů k souborné zkoušce z němčiny byla výborná věc a jsem za tento kurz velmi vděčná, protože jsme si aktivní spoluúčastí procvičili potřebné dovednosti.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK