AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PhDr. Miloslava Blažková, CSc. [41-KOVF], Filozofický diskurz I [OBUZ1201, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.01.2015, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Dle mého názoru je jedna přednáška týdně na tak obsáhlé téma nedostačující. Vyučující nemá možnost, vzhledem k časovému presu, vyložit látku tak, jak by si představoval a jak by bylo potřeba, ačkoli o to usiluje.
doc. Mgr. Michael Hauser, Ph.D. [41-KOVF], Filozofický diskurz I [OBUZ1201, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2013, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
tento předmět z UZ byl pro mě jen nutné zlo...přijde mi zbytečný,když se filozofií nezabývám.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Výklad je srozumitelný, požadavky jasné, výsledky spravedlivé.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2015, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Systematicky vedený předmět. Vyučující je příjemný, nevyhýbá se otázkám, ale málo je iniciuje. Filosofii vykládá srozumitelně a poučeně. Osobně bych byla radši, kdyby se v předmětu filosofie více 'filosofovalo' (mezi studenty a vyučujícím). Možná to ale nejde vzhledem k počtu studentů a časovému omezení přednášky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2016, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Předmět jako takový je velmi zajímavý, filozofii jsme měli na gymnáziu, ale až tady jsem pochopil probíranou oblast a jednotlivé souvislosti.
Problematický byl především lehce zmatečný výklad, kdy byla často vykládána část látky, potom byla vsunuta část úplně jiné a následně proběhlo vrácení se. Člověk znalý problematiky by problém neměl, pro mě, filozofií téměř nedotčeného, takto strukturovaný výklad působil zmatečně.
Za relativně snadné řešení bych považoval dokument, ve kterém by klidně jen na jednu stránku byla velmi zjednodušeně shrnuta osnova, souvislosti a návaznosti. Kdybych měl takový materiál k dispozici, snadněji bych se ve výkladu orientoval, nepsal bych si hlavně na prvních přednáškách otrocky výpisky, které jsem následně pracně zpětně strukturoval.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2016, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Přednášky pana doktora byly velmi obohacující a přínosné, skvělý pedagog-filozof!
doc. Mgr. Michael Hauser, Ph.D. [41-KOVF], Filozofický diskurz II. [OKBUZ12002, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.05.2013, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Velice děkuji, že jsem z filozofie pochopila první střípky, byl první, kdo to dokázal snad i proto, že nás krom nepochopitelného biflování učil hlavně vyhledávat souvislosti pro lepší představivost.
doc. Mgr. Michael Hauser, Ph.D. [41-KOVF], Filozofický diskurz I [OKBUZ1201, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2017, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Dobrý výklad, dobře pojatý, srozumitelný.
prof. PhDr. Anna Hogenová, CSc. [41-KOVF], Filozofický diskurz I [OBUZ1201, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2014, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Profesorka Hogenová je opravdu znamenitý člověk. Na její přednášky jsem docházela pokaždé s nesmírnou chutí poznat, co jiní již poznali. Ctím její touhu probouzet v lidech otázky a zasévat pochybnosti do zdánlivě utříbených hlav. Patří jí můj velký dík!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2016, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Jedny z nejlepších přednášek!
prof. PhDr. Anna Hogenová, CSc. [41-KOVF], Filosofie výchovy [ONUZ12V107, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.01.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Tento předmět v pojetí Anny Hogenové, v podstatě jako všechny její přednášky, je opravdu přínosný. Donutí se studenty nejen zamyslet nad filosofickými problémy ale také nad současným životem. Jedinou malou připomínku bych akorát měla k výstupu, kdy podmínkou bylo napsat zhodnocení knihy Čas jako problém, ale tato kniha je na naší fakultě dostupná pouze v obchodě s literaturou. Možná by nebylo od věcí mít pár výtisků i v knihovně Pedf.
PhDr. Věra Jirásková, Ph.D. [41-KOVF], Filozofický diskurz II. [OBUZ12002, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.06.2015, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Velmi zajímavý předmět, oceňuji zaostření na málo filosofů a pohled do hloubky. Někdy bylo težké se do myšlení o myšlení dostat, člověk se tak mohl ztrácet.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.06.2015, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Filozofie u paní Jiráskové jsem se bála, protože jsem slyšela, že je velmi přísná (a to i neadekvátně). Myslím, že má apriori podezíravý postoj ke studentům (zřejmě ze zkušeností). Pokud ale vidí, že se student o látku zajímá, je velmi ochotná a otevřená.

Látku vysvětluje přehledně a v testu nejsou chytáky.

Předmět mně obohatil.

Poměr akreditace a požadavků je ovšem neúměrný. Jeden kredit rozhodně neodpovídá tomu, co je potřeba pro úspěšné složení zkoušky zvládnout.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.06.2016, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Výklad paní doktorky se mi moc líbí, ačkoli je pro některé možná příliš náročný. Já jsem byl nad míru spokojen s odborností a znalostmi vyučující. :) Moc zajímavé!
PhDr. Věra Jirásková, Ph.D. [41-KOVF], Filozofický diskurz I [OBUZ1201, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2015, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Některé myšlenkové přesahy a nápady byly velmi zajímavé, výklad se ale občas ztrácel v řeckých termínech, jejichž neznalost hatila i možnost dobrého výsledku u zkoušky, nehledě na znalost předmětu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2016, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Paní doktorka je velmi inteligentní a disponuje velkým souborem znalostí. Občas se výklad zamotává v nesrozumitelných a neznamých pojmech, ale pokud se student na něco zeptá, ráda zodpoví. Během přednášek se rozvíjí velmi příjemná a konstruktivní diskuse. Velmi mě motivoval pro další studium v tomto oboru.
Eliška Hillebrandová, 14.01.2017, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Velmi oceňuji téma probírané látky především buddhismus a taoismus, které byly navíc. Také se mi líbí struktura hodiny (ze začátku malé opakování a následné navázání).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.01.2017, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Výklad paní doktorky byl někdy chaotický. Mnohdy jsem nevěděla zda už jde o novou látku nebo o hodně dlouhou odpověď na zvídavý dotaz. Ve výkladu jsem se částečně zorientovala asi na 5. přednášce. Bohužel bylo používáno mnoho cizích slov (řečtina, latina, sánskrt). Jejichž význam by bylo dobré znát již před přednáškou. Náhrada přednášky v lednu nebyla oznámena pomocí sis. Tudíž o ní vědělo jen málo studentů. Trochu mě mrzí, že tento předmět vyučuje několik vyučujících. Mají odlišné požadavky a hodnocení. To opravdu není spravedlivé. Pokud by byl předmět jako volitelný asi by to bylo lepší. Nicméně některé informace byly zajímavé.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2017, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Tento komentář byl skryt učitelem.
doc. PhDr. Naděžda Pelcová, CSc. [41-KOVF], Filosofie výchovy [OBUZ12107, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2013, 1. Ročník, Psychologie, bakalářské
Přednášky byly zajímavé a přinosné. Přála bych si více přednášení a méně prezentací studenty. Prezentace nejsou a nemohou být kvůli obtížnosti tématu tak kvalitní a člověk si z nich tolik neodnese. (Nebo možná prezentovat kratší témata, na kterých bychom prokázali filosofické myšlení? A delší diskuzi, či doplnění paní docentkou?).
Helena Beranová, 13.02.2013, 2. Ročník, Psychologie, bakalářské
Velice přínosný předmět pro vlastní rozvoj, především ve zpracování seminární práce a srozumitelném a promyšleném výkladu vyučující
doc. PhDr. Naděžda Pelcová, CSc. [41-KOVF], Filosofie I [OB2312009, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.12.2013, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Dokonalé přednášky
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Velmi zajímavé a poutavé přednášky, bohužel hůře dostupná doplňující literatura. Přednášky jsou jasně strukturovány, ve výkladu se lze dobře orientovat. Předmět je náročný na zvládnutí, u testu je nutné znát souvislosti, v žádném případě se nejedná jen o papouškování textu přednášky. To považuji za dobré a přínosné.
Tomáš Adamovič, 08.01.2015, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Cením si možnosti zajít za vyučující během konzultačních hodin, kde ochotně a trpělivě vysvětlí látku, která není tolik zřejmá.
doc. PhDr. Naděžda Pelcová, CSc. [41-KOVF], Výběrový kurz A - filosofie 1 [ON2312002, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2016, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Oceňuji zvolený průřez různými tématy a pojetími. Uvítal bych více prostoru na společné diskuse. Soudím, že bych o mnohých přednesených tématech rád vedl debatu jak se spolužáky, tak i s vyučující.
doc. Mgr. David Rybák, Ph.D. [41-KOVF], Filozofický diskurz I [OBUZ1201, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2013, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Další z mnoha předmětů, které zabírají čas a místo předmětům oborovým. Ať se vyučující snaží sebevíc, neobohatí někoho, koho předmět nezajímá. Vzhledem k tomu, že jsem se na něj nehlásil, jsem jeden z těch, které nezajímá. U studentů ZSV se jedná o něco jiného.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2013, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Ocenila bych systematičtější výklad a vypsání termínů zkoušek pomocí SIS, aby nevznikaly nekonečené fronty během konzultačních hodin.
doc. Mgr. David Rybák, Ph.D. [41-KOVF], Úvod do společenských věd I B [OKB2312001, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2014, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Nadšený mladý filozof se schopností zaujmout své studenty.
Má přesvědčivé znalosti, smysl pro humor i sebeironii.
PhDr. Josef Stracený, CSc. [41-KOVF], Vybrané kapitoly z dějin evropského politického myšlení [OKNUZ12113, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.12.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Velmi přínosné pro VO v 9. roč. zš, kde je politologie.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2016, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Pan doktor je profík ve svém oboru, rád se zaujetím chodím na jeho přednášky
PhDr. Josef Stracený, CSc. [41-KOVF], Vybrané kapitoly z dějin evropského politického myšlení [ONUZ12V113, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2013, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Pan doktor Stracený je vynikající pedagog, jeho přednášky jsou zajímavé a osobité.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2016, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Pan doktor Stracený by měl jít příkladem.
Na první hodině stanovil podmínky, které během semestru nezměnil a byly dodrženy.
Jeho přednášky byly jasné, strukturované, smysluplné a podnětné.
Pan doktor byl k dispozici o konzultačních hodinách.
Výuka i přístup pana doktora jsou nedocenitelné.
PhDr. Milena Tichá, CSc. [41-KOVF], Úvod do studia společenských věd I [OB2312101, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2017, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Zpracování bakalářské práce je nedílnou součástí úspěšně zakončeného bakalářského studia, přesto mu je během něj věnováno jen velmi málo prostoru při výuce samotné, proto bych orientaci seminářů na budoucí zpracování BP hodnotil velmi kladně.
  • Děkuji. M.T.

     
    Univerzita Karlova | Informační systém UK