Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PaedDr. Ladislav Reitmayer, CSc. [41-KITTV], Didaktika odborného vzdělávání I. [OKBPV19306, cvičení]
Skvělé přednášky. Děkuji za kvalitní přípravu k SZZ.
PaedDr. Ladislav Reitmayer, CSc. [41-KITTV], Technická a informační výchova [O01319149, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2013, 5. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Bohužel musím říct, že mi cesta do Brandýsa na výuku tohoto předmětu přišla jako absolutní ztráta času. Inspirativní a pro mě neznámá technika bylo jen rytí do víčka od tvarohu, ale rozhodně čas strávený prací na tomto "díle" nebyl nikterak přínosný. Kdyby byla technika jen jmenována, efekt by byl asi stejný.
Potřeby studentů nebyly vůbec respektovány, nikdo se nás neptal, co už třeba známe a víme a nepotřebujeme si tedy znovu ukazovat.
PhDr. Petra Vaňková, Ph.D. [41-KITTV], Technická a informační výchova [O01319149, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2013, 5. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Opět jako u předchozích vyučujících - výuka absolutně nevycházela z toho, co už studenti znají, připadala jsem si hloupě. Jediná nová technika bylo rytí do víčka od tvarohu (s Dr. Reitmayerem), zde nic nového. Co takhle zařadit řízenou výměnu zkušeností mezi studenty? Mohli jsme si přinést své výrobky z různých materiálů a navzájem se inspirovat. Kladně ale hodnotím ukázku práce s interaktivní tabulí, která mě motivovala k přihlášení se na speciální na to zaměřený předmět. Celkově rozhodně nejpřínosnější den, až na ty techniky...
doc. Ing. Jitka Vodáková, CSc. [41-KITTV], Technická a informační výchova [O01319149, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2013, 5. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Málo a příliš nepodstané informace (některé i mimo obsah výuky) vzhledem k časové dotaci. Především výuka paní Vodákové.
Prezentace našich prací mohla být přínosnou, ale v tomto množství se informace těžko vstřebávaly. Takže většina studentů se navzájem neposlouchala.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2013, 5. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Bohužel musím říct, že toto byl zdaleka nejméně užitečný výukový den z celého pětiletého studia. Myslím, že by bylo vhodné zvážit, zda takový předmět vůbec zařazovat, a pokud ano, tak by bylo hodně potřeba promyslet jeho formu. Nechci se paní docentky dotknout, ale opravdu jsem se nic nového nedozvěděla, nic nového si nevyzkoušela, jen jsem mrzla ve studené učebně a dala skoro 40Kč za lístek na autobus do Brandýsa.