AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
prof. PaedDr. Stanislav Bendl, Ph.D. [41-KPG], Sociální pedagogika [OBPP14002, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2013, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Předmět je náročnější, než v minulých letech, člověk mu musí věnovat troch více času. Jsou poměrně vysoké nároky, ale já osobně za to byla ráda. Stanislav Bendl umí velice dobře učit, předmět je zajímavý a pro budoucí pedagogy velmi přínosný. Jsem ráda, že má dobrou úroveň.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2013, 3. Ročník, Speciální pedagogika, bakalářské
Díky nabitému programu pana doc. Bendla přednášky často odpadaly. Tím byl prostor pro předávání poznatků až příliš omezen.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Skvělý vyučující
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.05.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Přednášky byly poutavé a záživné. Proti předmětu, výuce ani náplni nemůžu nic namítnout.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2015, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Nejpřínosnější předmět z pedagogicko-psychologické přípravy. Pan profesor umí teoretické vysvětlení podložit praktickými zkušenostmi a příklady, je vidět jeho zájem o danou problematiku, a to jen podporuje příjemné klima o přednáškách, na něž je radost chodit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2015, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Výborné přednášky. Osobitý přednášející. Ale v závěrečných hodinách je třeba přetrpět kýčovitý film Don Bosco (víc by se mi líbilo, kdyby nám o Boscovi vyučující vyprávěl). Na test je potřeba obsáhnout opravdu široké množství látky. To je podle mě zbytečné. Nabiflované sloupce klíčových slov člověk stejně hned zapomene.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2015, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Velmi oceňuji velmi dobře strukturovanou náplň předmětu i jednotlivých přednášek, také kvalitní práci s videem. Obsah přednášek vnímám jako velmi zajímavý a především užitečný pro budoucí učitelkou praxi. Také jsem byl mile překvapen tématem šikany učitelů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2015, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Pan profesor Bendl je fascinován několika pedagogy, jejichž jména jsou slyšet snad na každé přednášce.
Rád se poslouchá, cituje z vlastních knih + jako povinná četba je jedna z jeho knih, které jsou k zapůjčení jen ve velmi omezeném množství.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2016, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Jeden z nejlepších vyučujících. Je příjemné vidět někoho s takovým zápalem pro danou látku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.06.2016, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Jeden z náročnějších ale zároveň zajímavých předmětů z OBUZU. Oceňuji, že se pan profesor Bendl snaží udělat teoretický předmět co nejpraktičtějším pro budoucího učitele.
Přednášky jsou zajímavé a navíc se na ně vyplatí chodit, na většinu testových otázek bylo na přednáškách upozorněno.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.06.2016, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Program přednášek byl hodně zaměřený na tvorbu A.Makarenka a G.Bosca, možná až moc. Nezbylo moc času se věnovat praktickým částem pro sociální pedagogiku. Historie a vývoj a hlavní postavy jsou určitě důležité vědět, ale dávala bych důraz na to, připravit studenty na budoucí práci učitele a určitě se budou muset setkávat s různymi problémy, které sociální pedagogika řeší . A to mě mrzí , že jsem se nějaké nové postřehy , tipy, více možných příkladů a problémů ve třídě a jejich řešení nedověděla. Ocenila bch zaměření výuky na novodobé problémy a malfunkce v práci učitele při výuce spíše , než biografii dvou představitelů sociální pedagogiky, která tvořila 70% přednášek. Výklad byl perfektní, srozumitelný, nechaotický a jde vidět zkušnost pana profesora, že se ve svém oboru velmi vyzná- i jeho publikace jsou přínosem. Proto bych ráda více vycházela z jeho knih, publikací a názorů během přednášek. Film byl skvělý doplně, jak si upevnit znalosti a mít věrnější představu systému v minulosti.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2017, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Z OBUZU pro mě nejzajímavější předmět. Ne každého, ale zaujme "životopis" dvou pedagogických osobností.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2017, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Bylo těžké sehnat literaturu ke zkouškám, byla věčně vypůjčená a online jsem jí nikde nenašel. Předmět velmi dobře vedený, přesně a strukturovaně i zábavně. Zkouška se dá také napsat , stačí si jen přečíst tu literaturu, která je zadaná od první přednášky. Za mě spokojenost na 100%.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2017, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Těžší předmět společného základu, nebylo úplně snadné dělat si poznámky k filmu o donu Boscovi v pološeré aule, ale je dobře, že s námi pan profesor shrnul jednotlivé otázky. Možná by chtělo ještě víc předmět zaměřit na problematiku sociální pedagogiky ve školách než na přínos Makarenka a Bosca.
prof. PaedDr. Stanislav Bendl, Ph.D. [41-KPG], Sociální pedagogika [OKBPP14102, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2015, 2. Ročník, Speciální pedagogika, bakalářské
V tomto semestru pro mne nejzajímavější, nejpřínosnější a celkově nejlepší předmět. Nejjasněji zadané podmínky plnění. Zkrátka prof. Bendl svůj předmět umí prodat. Patří mu můj velký dík.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2017, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Velice zajímavé, i v osobním životě se zajímám o život a práci Dona Bosca
prof. PaedDr. Stanislav Bendl, Ph.D. [41-KPG], Sociální deviace [OKN231411, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.05.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Děkuji za velmi zajímavou přednášku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.05.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Vynikající přednáška, jasná pravidla, test odpovídající požadavkům.
prof. PaedDr. Stanislav Bendl, Ph.D. [41-KPG], Autorita ve výchově [OKN231420, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2015, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Předmět jsem si napsala navíc, ale nelituji, byl velmi přínosný pro praxi. Vyučující nás úkoly přiměl hlouběji se zamýšlet nad tématy zdánlivě jednoduchými a hledat alternativy. Všem doporučuji.
prof. PaedDr. Stanislav Bendl, Ph.D. [41-KPG], Poruchy chování [OKO131355, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2013, 3. Ročník, Vychovatelství, bakalářské
Doporučuji.
prof. PaedDr. Stanislav Bendl, Ph.D. [41-KPG], Autorita ve výchově [ONPP1421, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.09.2013, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Požadavků na splnění předmětu bylo celkem hodně vzhledem k faktu, že se jednalo o předmět v posledním semestru. Domnívám se, že by bylo lepší předmět zařadit buď do jiného semestru, nebo nižšího ročníku. Popřípadě ubrat na požadavcích vyžadujících rozsáhlou domácí přípravu.
prof. PaedDr. Stanislav Bendl, Ph.D. [41-KPG], Sociální deviace [ON23142303, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.06.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Struktura předmětu byla jasná, výklad srozumitelný. Líbilo se mi, že vyučující na začátku hodiny vždy shrnul (částečně za pomoci elicitování od nás) obsah minulé hodiny. Líbila se mi forma diskuze, ale mohly být více řízené (upovídanější studenti si pro sebe občas "urvali" větší prostor pro vyjádření).
Zadání požadavků bylo jasné, srozumitelné a včasné, ale na svou seminární práci jsem nedostala žádnou zpětnou vazbu.
Zklamaná jsem byla z testu, protože poslední dvě otázky z deseti se ptaly na téma, které jsme na přednáškách neprobírali. Myslím, že je to důvod, proč většina z nás má trojku nebo test nenapsala na první pokus. Je to škoda, cítila jsem se trochu podvedeně- na test jsem se poctivě připravovala, ale nestačilo to.
Celkově ale předmět vnímám jako přínosný, poprvé s námi někdo probíral třeba různá řešení nekázně v hodinách. Zajímavá byla i videa k tématu šikany a následné diskuze.
prof. PaedDr. Stanislav Bendl, Ph.D. [41-KPG], Sociální deviace [ON2317004, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Skvele prednasky, hodne zajimavych veci z praxe.
PhDr. Jarmila Mojžíšová, Ph.D. [41-KPG], Sociální a pedagogická komunikace [OKBPV14505, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.12.2013, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Děkuji. Přednášky mají styl, úroveň, náplň. Prostě vše, tak jak mám být. Ještě jednou děkuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2016, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Tomáš Kuchyňka
PhDr. Roman Musil [41-KPG], Sociální a pedagogická komunikace [OB23142024, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.05.2013, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Díky za tento přínosný předmět, škoda jen že jeho hodinová dotace je tak nízká a že je pouze povinně volitelný. Každý učitel by měl umět se žáky komunikovat a během tohoto semináře studenti vypilují jednotlivé techniky tak aby je mohli v praxi použít.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.05.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Předmět by měl být dostupný více studentům, nejen studentům z oboru pedagogika.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.05.2015, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Hodiny byly vedeny velmi aktivní formou, hodiny byly zajímavé a užitečné, věci z hodin jsem již použila i v praxi, tudíž pro mě byly hodiny opravdu přínosem.
PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. [41-KPG], Vybrané výchovné problémy [OKN2317007, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2016, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Jedna z nejlepších přednášek, co tento semestr byla.
Přednášející svému oboru opravdu rozumí, mluví z praxe a dokáže to prodat.
Více takovýchto vyučujících.
PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. [41-KPG], Vybrané výchovné problémy ve školách [ONPP1420, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.06.2015, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Vynikající, velmi konkrétní výuka, zabývající se konkrétními problémy a ne jen teorií. K tomu velmi korektní a zároveň pozitivní přístup vyučující dělá z tohoto předmětu pravděpodobně nejkvalitnější předmět celé pedagogicko-psychologické přípravy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.09.2015, 3. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Jeden z nejpřínosnějších předmětů na této škole, navíc pojatý velmi motivační a leckdy i zábavnou formou (viz historky o mátovém té...) Paní Richterová zodpověděla snad všechny palčivé otázky, které jsem ohledně profese učitele měla - často rozebírala i věci, na které jsme pouze mysleli a které jsme se báli říct nahlas. Děkuji za tento předmět a za řadu tipů do praxe.
PhDr. Ivo Syřiště, Ph.D. [41-KPG], Sociální pedagogika II [OKB2314502, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2013, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Velmi přínosné pro alternativní výuku!
Děkuji za inspiraci.
PhDr. Jaroslav Šaroch, Ph.D. [41-KPG], Autorita ve výchově [OKN231420, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2016, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Přednášky PhDr. J. Šarocha byly z mého pohledu velmi motivující, výjimečné svým pojetím a neotřelým pohledem na tématiku.
PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. [41-KPG], Základy sociální pedagogiky [OKBPV14301, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.06.2013, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Přednášky jsou vedeny na velmi dobré úrovni, motivující. Pracovní listy jsou velmi dobrými podklady pro opakování, přípravu a další možné rozšíření probírané látky. Moc děkuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.09.2013, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Skvělá každá přednáška
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.09.2013, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Skvělá každá přednáška
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK