AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PhDr. Ing. Jindra Broukalová, Ph.D. [41-KG], Jazyková cvičení I [OB2307A01, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2015, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Paní doktorka Broukalová dává velký důraz na opakování a prověřování znalostí po celou délku semestru, což vede ke zocelení znalostí a dobré přípravě na závěrečný test. Za mě můžu jenom chválit, opravdu svému oboru rozumí a vytváří příjemnou atmosféru. :)
PhDr. Ing. Jindra Broukalová, Ph.D. [41-KG], Jazyková cvičení II [OB2307A02, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.06.2015, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Moc Vám děkuji za předané znalosti a myslím, že je stoprocentně zužitkuji v budoucích letech. Konečně té německé gramatice aspoň trochu rozumím. Mějte se! :)
PhDr. Ing. Jindra Broukalová, Ph.D. [41-KG], Realistický román a novela [OB2307A39, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2017, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Paní doktorka vede předmět dobře, dává hodně prostoru studentům, je dostatek času na referáty, které jsou kombinované také s organizací hodiny (vyvolávání spolužáků, případně možnost přípravy otázek pro studenty, hry a pod.). Vzhledem k blížícím se státnicím oceňuji také podrobný feedback k písemné části referátu.
Obecně mi však v třetím roce studia chybí alespoň volitelný předmět, který by se věnoval úvodu do didaktiky němčiny. Domnívám se, že by se katedra mohla zamyslet nad zavedením takového předmětu do budoucnosti.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2017, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Paní doktorka Broukalová je ohromná studnice vědomostí a vždy se snaží studentům aktivně rozšiřovat slovní zásobu, což je velmi přínosné. Možná bych ale změnil formu, kterou probíhaly semináře v tom smyslu, že bych dlouhé prezentace studentů zkrátil, jelikož byli tací, kteří jen četli text a tam se obávám je informační hodnota nulová.
Pro lepší pochopení doby a kontextu bych se na začátku hodiny věnoval opakování a úvodu do problematiky dané epochy a autora. Raději bych býval více pracoval aktivně v hodině s paní doktorkou než s kolegy. Každopádně moc děkuju.
PhDr. Ing. Jindra Broukalová, Ph.D. [41-KG], Rakouská a švýcarská literatura 19. a 20. století [ON2307026, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.12.2013, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
velmi dobře připravený seminar, zajímavá témata, která velmi dobře rozšiřují téma literatury a jsou I přínosná ke stánicím
PhDr. Ing. Jindra Broukalová, Ph.D. [41-KG], Literatura NJ II [O01307418, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.05.2014, 4. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Dovolila bych si říct, že i přes svůj handicap učí lépe než mnozí jiní docenti, kteří tento problém nemají. Výklad je strukturovaný a srozumitelný. Oceňuji čtení originálních textů, které jsou však následně společně rozebrány a ne, že si to máme přečíst a pak o tom mluvit, když polovinu slovíček nezmáme a mnohdy bychom významu nerozuměli ani v mateřském jazyce. Líbilo se mi uvedení doby a její politické situace, protože díla jsou práce o tom. Jen tak dál!
Dr. phil. Elisabeth Martschini, Mag. phil. [41-KG], Jazyková cvičení I [OB2307001, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.12.2014, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Elisabeth Martschini je úžasnou vyučující! Vždycky vytváří tvůrčí klima a její hodiny jsou nejenom přinosné, ale taky velmi zajímavé.
Christiane Poimer, Mag. phil. [41-KG], Jazyková cvičení I [OB2307A01, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Vyučující vytváří příjemnou atmosféru a v přístupu ke studentům je naprosto vstřícná. Za všech okolností se ke studentům chová mile, lidsky, přátelsky.

Jakožto rodilá mluvčí je pro české studenty velkým přínosem, co se týče přímého kontaktu s němčinou.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK