AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PhDr. Věra Brožová, Ph.D. [41-KCL], Literárně historický proseminář I [OB2304102, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Předmět mě obohacuje, ale byla bych spokojenější, kdyby vyučující zvolila o něco systematičtější způsob výuky. Ráda získávám nové vědomosti, ale potřebuji mít i nějaké pevné body o které bych se mohla ve dvouhodinových přednáškách opřít, abych se v informacích neztrácela.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Předmět je pro mě přínosný, a líbí se mi jeho současná podoba. Na rozdíl od přednášky upřednostňuji ve cvičení praktický rozbor a dialog.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Oprava: 1.připomínka ze 7.1. byla určena k jinému předmětu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2016, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Vnímám tento předmět jako jeden z nejpřínosnějších v tomto semestru. Pokud by bylo možné provádět seminář v menším počtu studentů, bylo by možné, aby se všichni zapojili. Takto se zapojují jen "odvážlivci" a ostatní si pouze pasivně zapisují cizí myšlenky. Je mi ale jasné, že navýšit počet seminářů pravděpodobně není v možnostech katedry. Za výuku v semináři velmi děkuji.
PhDr. Věra Brožová, Ph.D. [41-KCL], Literárně historický proseminář II [OB2304105, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.08.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
S dr. Brožovou velmi zajímavý a přínosný předmět. Oceňuji především poutavou vyprávěcí formu výuky. Předmět by zasloužil větší časovou dotaci.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.06.2016, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Jeden z důležitých a přínosných předmětů. Vyučující předmět vede velice dobře. Je velká škoda, že k předmětu nepokračuje přednáška z prvního semestru, zbylo by v seminářích více času na rozbor děl a debatu.
PhDr. Věra Brožová, Ph.D. [41-KCL], Dějiny české literatury I, II [OB2304114, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Přednášky jsou velice chaotické a studenti se tak musí uchýlit k samostudiu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.01.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Předmět byl pro mě přínosný. Vzdělaná vyučující s otevřeným přístupem ke studentům rozhodně vytvořila příjemnou atmosféru výuky (a to jak na přednáškách, tak na navazujících seminářích). Struktura přednášek byla ovšem trochu chaotická.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Předmět mě obohacuje, ale byla bych spokojenější, kdyby vyučující zvolila o něco systematičtější způsob výuky. Ráda získávám nové vědomosti, ale potřebuji mít i nějaké pevné body o které bych se mohla ve dvouhodinových přednáškách opřít, abych se v informacích neztrácela.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2016, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Přednášky jsou přínosné, je škoda, že předmět nenavazuje i v druhém semestru.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2017, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Paní PhDr. Věra Brožová je velmi milá a její výklad je nesmírně zajímavý. Nicméně bych ocenila větší strukturovanost přednášek, někdy jsem se mírně ztrácela a nestíhaly mi dojít některé souvislosti.
Mgr. Tomáš Havelka, Ph.D. [41-KCL], Úvod do studia starší české literatury [OB2304116, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
S přednáškami jsem byla velmi spokojená.Jedna z nejlepších přednášek. Zajímavé, poutavé předávání informací.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2015, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Výklad byl zajímavý, ale příliš se věnoval neliterárním tématům. O starší literatuře jsem se kvůli tomu nedozvěděl téměř nic, mám mnoho souvislostí a podrobností bez základů, na které bych je mohl umístit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.01.2017, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Přednášky doktora Havelky mě velice bavily a byly přínosné. Téma jsem si díky němu oblíbila. A oceňuji i další aktivitu, možnost exkurzí, výletu, návštěvy knihovny či zpracování divadelní hry. Děkuji.
Mgr. Štěpánka Klumparová, Ph.D. [41-KCL], Interpretace základních děl české literatury I [OB2304117, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2013, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Velmi přínosný předmět, vedený výbornou pedagožkou.
Mgr. Iva Krejčová, Ph.D. [41-KCL], Literárně historický proseminář I [OB2304102, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2015, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Velmi dobra profesorka. Svym studentum se venuje, cemu student nerozumi, srozumitelne vysvetli.Vic takovych!
prof. PhDr. Tomáš Kubíček, Ph.D. [41-KCL], Interpretace základních děl české literatury I [OB2304117, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2015, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Ocenil jsem zajímavé podání předmětu i péči o to, abychom vše správně pochopili. Někdy mi chyběla zpětná vazba.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2016, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Výborné skloubení nových (a prohloubení již známých) poznatků o základních dílech s tipy a možnostmi, jak o nich učit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2017, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Pokud plánujete jen tak sedět a neúčastnit, nečíst zadaná díla, nic si z toho podle mého názoru neodnesete. (Ne že by to nešlo.) Avšak pokud ne, získáte jiný pohled na věc, která se vám mnohdy zdála naprosto samozřejmou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2017, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Škoda, že stejným stylem nejsou dělané Vybrané kapitoly ze světové literatury. Tento předmět vnímám jako velmi přínosný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2017, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Forma studentských referátů mi přijde v případě seminářů prof. Kubíčka naprosto scestná. Lidé typu pana Kubíčka by měli hodinu a půl přednášet a neztrácet zbytečně čas diskusí s lůzou, jako jsme my. Ale i těch deset minut výkladu za hodinu dvacet přetrpování našich vystoupení rozhodně stojí.
prof. PhDr. Dagmar Mocná, CSc. [41-KCL], Dějiny české literatury III [OB2304107, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Navrhuji seznam 60 knih rozdat už na začátku prvního semestru.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2014, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Předmět je velmi náročný, protože látka je obsáhlá. Vyučující se však snaží, aby co nejvíce studentů předmět splnilo - jsou dostupní na konzultacích, doporučují materiály, při nezvládnutí testu vše znovu vysvětlí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2015, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Na to, o jak zajímavý předmět se jedná, je málo přednášek, což je velká škoda. Nejen, že by se pak člověk cítil více připravený na zkoušku, ale také by se toho více dozvěděl od erudovaných profesorů, což je mnohdy lepší, než si to přečíst v odborných publikacích.
Na začátku semestru bylo řečeno, že termíny zkoušek budou i v únoru, nestalo se tak ale. Splnit vše v lednu se tak stalo, vzhledem k druhému oboru, velmi nesnadné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2015, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Výborný předmět, který výrazně rozšiřuje obzory. Vytváří kulturně-historické zázemí, které člověka ponese celým životem. Písemná část zkoušky byla obtížná (jedna otázka byla nejasně zadaná), ale ústní pak byla obohacujícím zážitkem (asi jako kdyby laskavý mistr Yoda zkoušel rytíře Jedi).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2017, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Je obrovská škoda, že přednáška je pouze jednou za 14 dní, protože paní profesorka Mocná je skvělá a mohla by nám studentům mnoho předat. Příprava na zkoušku se kvůli nízké hodinové dotaci stává zcela samostudiem.
prof. PhDr. Dagmar Mocná, CSc. [41-KCL], Dějiny české literatury IV [OB2304110, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2013, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Chápu tyto přednášky jako doplnění četby beletristické i odborné a jako takové se mi zdají přínosné a zajímavé. Pokud by ovšem měly být hlavním zdrojem našich znalostí pro soubornou zkoušku, potřebovaly by nejspíš mnohem vyšší dotaci hodin.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2015, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
zajímavé informace, základní nit srozumitelně podaná. Někdy bylo pro mě osobně těžší pochopit okrajovější témata.
prof. PhDr. Dagmar Mocná, CSc. [41-KCL], Interpretace základních děl české literatury I [OB2304117, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2013, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Semináře jsou postavené na referátech studentů, požadavky na ně jsou ale jasně formulované a referáty jsou tematicky rozdělené, proto jsou kvalitnější a lépe zpracované, než je obvyklé. Svůj podíl na tom má jistě i profesorka Mocná, která díky své přirozené autoritě dostane ze studentů to nejlepší.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2014, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Velmi oceňuji přístup paní profesorky Mocné zapojit studenty do průběhu semináře, její neustálé povzbuzování k diskusi a zj. snahu o získání zpětné vazby na posledním semináři.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2015, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Skvělý předmět, hodně odvislý od aktivity studentů. Vytváří prostor k diskuzi a rozvíjí schopnost argumentovat. Člověk se tu cítí dobře.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.12.2015, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Velice přínosný seminář, který otevírá otázky hodnoty, kvality a aktuálnosti kanonických děl. Vnímám to jako velmi užitečné pro budoucí praxi.
prof. PhDr. Dagmar Mocná, CSc. [41-KCL], Interpretace základních děl české literatury II [OB2304118, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.05.2014, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Pro mě opět jeden z nejlepších a nejpřínosnějších seminářů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.06.2015, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Velmi zajímavý a přínosný předmět. Až mě mrzelo, že u státní zkoušky jde potom úplně o něco jiného (předmětu to trochu ubírá smysl, například na KČJ je podobný předmět posledního semestru - Komplexní jazykové rozbory, který v zásadě také rozebírá texty, a navíc je využitelný u státnic.) Navrhoval bych buď změnit předmět na analytický rozbor textu, nebo změnit zadání státních zkoušek..
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.06.2015, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Báječný předmět (stejně jako v zimním semestru). Opět mám pocit, že jsem se díky němu, co se týče poznání, posunula vpřed.
prof. PhDr. Dagmar Mocná, CSc. [41-KCL], Rozvoj čtenářství v současném světě [OKO131352, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2013, 3. Ročník, Vychovatelství, bakalářské
Vyučující byla velmi milá, komunikativní a ochotná mi pomoci s přípravou na absolvování předmětu (byla jsem po nehodě).
Velmi děkuji za tento vstřícný přístup.
Předmět mě zaujal a i vypracování seminární práce bylo potěšení.
Skuhrovcová
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2013, 3. Ročník, Vychovatelství, bakalářské
Zcela v pořádku, dala připomínky k mé seminární práci, které jsou přínosné.
Mgr. Ina Palacká [41-KCL], Seminář z české literatury [OB2304V01, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2014, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Líbila se mi i speciální hodina o filmu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2014, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Oceňuju výuku paní magistry a hlavně výborné hodnocení každého zadaného úkolu (psané/slovní). Tato zpětná vazba je neocenitelná a zatím nejlepší, se kterou jsem se setkala. Zvláště pak chci vyzdvihnout psanou formu zpětné vazby.
Během semestru byly úkoly snadno dostupné a přiměřeně náročné.
Velmi bych ocenila, kdyby byly v semestru dostupné i prezentace z přednášek.
Mgr. Ina Palacká [41-KCL], Interpretace základních děl české literatury I [OB2304117, seminář]
Tereza Brožová, 23.01.2017, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Vyučující je velice milá, její semináře jsou zajímavé, dozvídáme se nejen o literárních dílech jako takových, ale bavíme se jak o historii, tak i o současnosti. Seminář vždy začíná kladením otázek na zamyšlení, na které můžeme, ale i nemusíme, na konci hodiny odpovídat. Např.: "V čem si jsou podobní Měsíce od Tomana a Tomáš "Ortel". Snaží se v semináři navodit příjemnou atmosféru a jelikož naše generace spíš sedí, mlčí a poslouchá, snaží se nás rozmluvit vcelku nenásilnou formou, kdy při jakékoliv naší odpovědi si student nepřipadá, jako kdyby řekl totální "blbost" - na to jsou na katedře jiní odborníci :-)
Mgr. Drahoslava Pechová [41-KCL], Literatura pro děti a média [OK0504117, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2016, 1. Ročník, Pedagogika, navazující magisterské
Předmět vedla paní doktorka Laufková. Hodiny byly pro mojí budoucí profesi velmi přínosné a interaktivní. Z hlediska obsahu, atmosféry a přístupu vyučující nemám co vytknout. Je to skvělá osoba, která se snaží studentům vždy vyjít vstříc.
doc. PhDr. Miloš Sládek, Ph.D. [41-KCL], Úvod do studia starší české literatury [OB2304116, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
S přednáškami jsem byla velmi spokojená. Jedna z nejlepších přednášek. Zajímavé, poutavé předávání informací.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2015, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Výklad byl zajímavý, ale příliš se věnoval neliterárním tématům. O starší literatuře jsem se kvůli tomu nedozvěděl téměř nic, mám mnoho souvislostí a podrobností bez základů, na které bych je mohl umístit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.01.2017, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Přednášky doktora Sládka mě velice bavily a byly přínosné. Téma jsem si díky němu oblíbila. A oceňuji i další aktivitu, možnost exkurzí, výletu, návštěvy knihovny či zpracování divadelní hry. Děkuji.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK