Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PhDr. Věra Brožová, Ph.D. [41-KCL], Dramatický a divadelní seminář [OB2304V14, seminář]
Předmět mě obohacuje, ale byla bych spokojenější, kdyby vyučující zvolila o něco systematičtější způsob výuky. Ráda získávám nové vědomosti, ale potřebuji mít i nějaké pevné body o které bych se mohla ve dvouhodinových přednáškách opřít, abych se v informacích neztrácela.
Vnímám tento předmět jako jeden z nejpřínosnějších v tomto semestru. Pokud by bylo možné provádět seminář v menším počtu studentů, bylo by možné, aby se všichni zapojili. Takto se zapojují jen "odvážlivci" a ostatní si pouze pasivně zapisují cizí myšlenky. Je mi ale jasné, že navýšit počet seminářů pravděpodobně není v možnostech katedry. Za výuku v semináři velmi děkuji.
Jeden z důležitých a přínosných předmětů. Vyučující předmět vede velice dobře. Je velká škoda, že k předmětu nepokračuje přednáška z prvního semestru, zbylo by v seminářích více času na rozbor děl a debatu.
PhDr. Věra Brožová, Ph.D. [41-KCL], Dějiny české literatury I, II [OB2304114, přednáška]
Předmět byl pro mě přínosný. Vzdělaná vyučující s otevřeným přístupem ke studentům rozhodně vytvořila příjemnou atmosféru výuky (a to jak na přednáškách, tak na navazujících seminářích). Struktura přednášek byla ovšem trochu chaotická.
Předmět mě obohacuje, ale byla bych spokojenější, kdyby vyučující zvolila o něco systematičtější způsob výuky. Ráda získávám nové vědomosti, ale potřebuji mít i nějaké pevné body o které bych se mohla ve dvouhodinových přednáškách opřít, abych se v informacích neztrácela.
Paní PhDr. Věra Brožová je velmi milá a její výklad je nesmírně zajímavý. Nicméně bych ocenila větší strukturovanost přednášek, někdy jsem se mírně ztrácela a nestíhaly mi dojít některé souvislosti.
PhDr. Věra Brožová, Ph.D. [41-KCL], Literatura pro děti a mládež [ON2304114, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Báječná vyučující. Je tak plná informací, že je ani nestíhá všechny odříkat. Je na ní vidět nadšení a zápal, kterým pozitivně nakazuje studenty. Někteří jsou rozčarováni z poněkud zmateného postupu, ale mně naopak vyhovuje, že dr. Brožová odskakuje, když ji něco napadne a jako jedna z mála, myslím, stíhá sledovat i současnou literární scénu. (U jiných mám pocit, že se zacyklili někde u toho Máchy.)