Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Tento seminář mě opravdu velice zaujal. Metoda šachů aplikovaná na mladší děti mě překvapila. K semináři nemám žádné negativní připomínky a jsem ráda, že jsem tento seminář absolvovala.
Výuku paní doktorky hodnotím jako velice přínosnou. Řadu příkladů a metod používám ve své praxi nyní já i mé kolegyně. Jediné mínus spatřuji v nedostatku dostupné literatury z oblasti geometrie.
Moc ráda bych poděkovala paní doktorce za skvělý, lidský, přístup k nám studentům! Také si velice vážím toho, že si ve svém volném čase udělala čas a šla nám předvést svou praxi s dětmi ve školce. Bylo to velice přínosné.
Uvítala bych více hodin teoretické výuky pro dálkové studium.
Nejpřínosnější předmět ve škole vůbec, skvělá výuka, motivace a poctivý přístup ke vzdělávání, takových učitelů mnoho není, skutečně se orientuje ve svém oboru! a má ho ráda, tím to je.
PhDr. Michaela Kaslová [41-KMDM], Nadprůměrné dítě v matematice [OKPV10004, soustředění]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.06.2016, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Vynikající přednáška PhDr. Kaslové, plno přínosných materiálů, poznatky z praxe, skvělá úroveň. Děkuji za nasazení vyučující, je radost na její přednášky chodit!
PhDr. Michaela Kaslová [41-KMDM], Matematika a volný čas [OKPV10005, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Předmět jsem neplnil, nestíhal jsem výuku, proto nehodnotím. Píši sem proto, že jedna kolegyně dálkařka též nestihla první seminář a bylo jí vzkázáno, ať už ani nechodí.
Dost přísné vzhledem k tomu, že jde o volitelný předmět a navíc pro kombinované studenty. Ne nadarmo jsou asi na kombinovaném studiu, kdyby měli dostatek času, studovali by prezenčně.
Myslím, že by to tu mělo zaznít, přestože ona studentka to nechtěla nijak dál řešit.
Radim Krištof, studentská rada matematiky
PhDr. Michaela Kaslová [41-KMDM], Cesty poznávání v matematice I [OK0610612, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2017, 4. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Kéž by takto vyučovali matematiku všichni pedagogové (a je jedno zda Hejného metodu či nikoliv, ostatně nejlepší je, pokud můžeme studovat, co nejvíce přístupů)!
PhDr. Michaela Kaslová [41-KMDM], Metody řešení matematických úloh [O01310261, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2014, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Oceňuji milý a vstřícný přístup k Erasmus studentům. Byla jsem celý zimní semestr v Anglii na Erasmu a paní Kaslová nám poskytla naprosto výborné a dlouhé (3 hodiny)konzultace, díky kterým se mi podařilo porozumět tématu a tím pádem posléze úspěšně napsat zápočtový test. Děkuji!