Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PhDr. Veronika Havelková, Ph.D. [41-KMDM], Asistentská praxe z matematiky [OB2310V06, praxe]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2014, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Asistentská praxe byla pro mne jedním z nejpřínosnějších předmětů na fakultě. Škoda, že je zaměřená pouze na matematiku, rozhodně bych ocenila podobný předmět i z češtiny, angličtiny, případně dalších oborů.
Tento předmět hodně oceňuji, protože je to aktuálně jediný, kde si mohu vyzkoušet skutečnou práci učitele. Vřele bych ho doporučil celeé fakultě, nejen matematickým oborům. Malinko mi k tomu chybí větší žívá diskuze o tématech a problémech na která stedenti během praxí narazí, přeci jenom online forum ještě není příliš zažítý způsob komunikace o problémech školy pro většinu lidí.
PhDr. Veronika Havelková, Ph.D. [41-KMDM], Elementární matematika [OB2310206, seminář]
Lepší než 45 minut výuky každý týden, kdy se nic nestihne, by bylo lepší 90 minut výuky prvních 6 týdnů, kdy by si student osvěžil tyto elementární znalosti, ... nebo alespoň 90 minut jednou za 14 dní.
doc. RNDr. Antonín Jančařík, Ph.D. [41-KMDM], Přípravný seminář k závěrečné práci [OB1310109, seminář]
Asistentská praxe na ZŠ Brána Jazyků Mikulandská byla báječná. Tamější paní učitelka je kreativní, podává žákům učivo srozumitelně a nám praktikantkám dávala cenné rady, dělila se s námi o své poznatky a zkušenosti.
Mgr. Derek Pilous, Ph.D. [41-KMDM], Úvod do LaTeXu [OB2310253, seminář]
Vzhledem k tomu, že paní magistra neporačuje ve výuce navazujícího předmětu AGII, pak vyučující navazujícího předmětu očekává jistou znalost, kterou budeme my, studenti, postrádat. Mřížové body jsou fajn, ale nelze na nich stavět půlku semestru.
Kladně hodnotím dostupnost materiálů z výuky.
Děkuji za podnět. Budeme to s vyučující řešit.
Naďa Vondrová
Mgr. Veronika Tůmová, Ph.D. [41-KMDM], Asistentská praxe z matematiky [OB2310V06, praxe]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.12.2015, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Tento kurz hodnotím velmi velmi kladně.
Poznala jsem nové lidi, nové děti, vyzkoušela jsem si asistenci (pomoc) slabším i nadaným žákům. Zkusila jsem si na chvíli učit v hodině. Pomáhala jsem opravovat sešity s DÚ nebo se samostatnou prací. Vyráběla jsem pomůcky do hodin. Viděla jsem různé metody a přístupy různých učitelů. Měla jsem možnost sdílet své poznatky s ostatními účastníky kurzu.
Přestože tento kurz není primárně určen studentům Učitelství pro 1. stupeň ZŠ a přestože jsem se bála, že nebudu mít dostatek zkušeností (začátek 2. ročníku), cítím, že mi to dalo nejvíc zkušeností za dosavadní studium. Vybrala jsem si skvělou paní učitelku, která vyhovovala mým představám. Dostala jsem se do 3. třídy ZŠ a viděla mnoho. Nejvíc se mi líbilo, že jsem zažila celý den a pak i týden v jedné třídě a viděla, jak se děti učí. Nejen matematiku, ale i ostatní předměty. Zažila jsem s nimi celou jednu látku. Sledovala jsem, jak je paní učitelka s látkou seznamuje, jak ji s nimi procvičuje a viděla jsem výsledky. To bylo pro mne asi nejdůležitější.
Velmi doporučuji. Já jsem nanejvýš spokojená. Děkuji
Jako vyučujícího jsem zde označil Mgr. Veroniku Tůmovou. Nemůžu nezmínit Mgr. Jaroslavu Kloboučkovou, ke které na praxi chodím. Pokud bych měl hodnotit ji jako vyučující, odpovědi by byly na chlup stejné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.05.2016, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Pro obor Učitelství pro 1. stupeň je tento předmět důležitý v tom, že se setkáte s různými přístupy k matematice, s různými učiteli a s různými učebními metodami.
Já jsem pomáhala celý semestr v jedné třídě, kde jsem po chvíli viděla i výsledky své práce. Pro začínající učitele je to minimálně skvělá příležitost, jak si to učení vyzkoušet.
prof. RNDr. Naďa Vondrová, Ph.D. [41-KMDM], Asistentská praxe z matematiky [OB2310V06, praxe]
Obecně velmi pěkný předmět, kde funguje spolupráce se školami a fakultou. Paní docentka je dobře dostupná, i když jsem ji za celou dobu ani jednou neviděl. Zvážil bych jedno krátké setkání, např. na začátku semestru, kdy by všem v krátkosti řekla, o co půjde, předmět by byl daleko osobnější.
Pavel Sovič, 10.02.2015, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Líbí se mi, že semináře se účastní i lidé, kteří nejsou zaměstnanci katedry. Skvělé na semináři je to, že hosté jsou nejen z ČR.
prof. RNDr. Naďa Vondrová, Ph.D. [41-KMDM], Didaktika matematiky III [ON2310N009, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2013, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
ochotná pomoci, všechno předem dané a určené, palec nahoru =o))
prof. RNDr. Naďa Vondrová, Ph.D. [41-KMDM], Didaktika matematiky I [ON2310002, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Děkuji za vstřícnost.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Předmět je veden velmi prakticky a v 1. semestru mi přišel výrazně nejzajímavějším a rozhodně pro práci učitele nejužitečnějším. Myslím, že by bylo lepší ho mít klidně více hodin.
prof. RNDr. Naďa Vondrová, Ph.D. [41-KMDM], Didaktika matematiky I [ON2310002, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Děkuji za vstřícnost.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
viz. přednáška
prof. RNDr. Naďa Vondrová, Ph.D. [41-KMDM], Didaktika matematiky III [ON2310009, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2014, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
U tohoto předmětu bych uvítal větší hodinovou dotaci. Vzhledem k úvodním praxím na SŠ a nepředvídatelnému rušení výuky v průběhu semestru bylo hodin až nezvykle málo, což si myslím, že je škoda.
Pavel Sovič, 15.12.2014, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Tento předmět považuji za svůj nejpřínosnější během celého studia na fakultě. Doc.Vondrová je člověk na svém místě. Klade nároky, které nejsou malé, ale nemám problém s tím se věci doučovat a přemýšlet nad nimi. Líbí se mi dostatek materiálu a skvěle propracovaný kurz v moodlu, kde člověk plní úkoly na které dostává zpětnou vazbu a to jak od spolužáků, tak od přímo vyučující. Zároveň je pěkné vidět, že když člověk dodržuje během výuky na ZŠ předkládané nápady, tak v reálné výuce většinou fungují. Navíc je kurz, kde vyučující k výuce přistupuje didakticky a názorně. Jsem velice spokojen a nadšen :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.01.2015, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Asi nejlepší a hlavně nejpřínosnější předmět (spolu s DMI a DMII) za celé studium na fakultě. Požadavky na splnění jsou poměrně rozsáhlé, nicméně adekvátní důležitosti předmětu. Mám jedinou výtku. Přišlo mi, že jsme se během předmětu věnovali převážné vyučování na gymnáziu a o střední odborných školách, případně učilištích mnoho řečeno nebylo. Přeci jen je rozdíl mezi výukou na gymnáziu s hodinovou dotací např. 5-4-4-4 a SOŠ s dotací 2-2-2-2.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.01.2016, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Děkuji za setkání s panem profesorem Hejným. Považuji si zejména jeho velmi cenných didaktických rad. Setkání s ním mě vždy nabije novou energií a obnoví moje přesvědčení.
Mgr. Michal Zamboj, Ph.D. [41-KMDM], Syntetická geometrie III [OB1310N007, přednáška]
Jednoduše řečeno, všechny požadavky ke splnění jsou o něco těžší, než by podle mě měly být. Rozumím, že je třeba držet určitou úroveň předmětu, ale nesouhlasím s tím, aby ke splnění bylo nutné absolvovat relativně náročnou písemku, dělat celkem pracnou seminárku a JEŠTĚ NAVÍC povinně řešit domácí úlohy, které jsou naprosto brutální:D
doc. RNDr. Jaroslav Zhouf, Ph.D. [41-KMDM], Analytická geometrie II [OB2310N204, cvičení]
Ústní zkouška z tohoto přemětu je dle mého neadekvátní a zbytečná a je jen kvůli tomu,aby se vyšlo vstříc navýšeným kreditům. Není tam žádná teorie, která by se dostatečně neprozkoušela při testu. Chudák pan doktor Zhouf neměl co zkoušet a tak vlastně jen zjišťoval, jestli jsme test neopsali...
doc. RNDr. Jaroslav Zhouf, Ph.D. [41-KMDM], Geometrie [OKN2310N15, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Klasická geometrie, s výkladem problémy nebyly. Narozdíl od Bc. studentů byly i včas opravené testy. Bohužel asi právě na úkor Bc. studentů.
doc. RNDr. Jaroslav Zhouf, Ph.D. [41-KMDM], Geometrie [ON2310N215, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Perfektně vedený seminář, vzbudil můj zájem o danou problematiku a značně rozšířil mé znalosti v tom ohledu.
Mgr. Jana Žalská, Ph.D. [41-KMDM], Metody řešení úloh středoškolské matematiky [ON1310N002, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Celkově z mého pohledu velmi zbytečný předmět a i koncepce byla zvláštně zvolená.