AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Antonín Jančařík, Ph.D. [41-KMDM], Lineární algebra [OKB2310N09, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.06.2014, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Bohužel, předmět vedený panem doktorem Jančaříkem je absolutně nepřínosný. Jediné, co jsem si z něj odnesl je, že vím, že na soubornou a statní zkoušku se budu muset připravit sám a úplně znovu, abych něco vůbec uměl. A to mám velkou výhodu v tom, že jsem již Lineární algebru absolvoval na jiné fakultě s mnohem vyšší úrovní výuky. Co se týče mých spolustudentů, tam vidím, že jediní, kteří tuší, co se v Lineární algebře vlastně děje jsou právě ti, kteří to studovali někde jinde. Zároveň je obrovský rozdíl v požadavcích na studenty kombinovaného a denního studia, což mi přijde nelogické, protože to pak znehodnocuje výuku a udělený titul oběcně, když se učí nekonzistentně. Předmět v KS pod vedením pana doktora Jančaříka je vlastně "dávačka", kde jde jen o to, naučit se 3 triviální typy příkladů. Nejraději bych absolvoval tento předmět pod vedením jiného vyučujícího, což bohužel v mém programu nešlo.
prof. RNDr. Jarmila Novotná, CSc. [41-KMDM], Lineární algebra II [OB1310101, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Byl vidět znatelný rozdíl mezi studenty dálkového a denního studia, kdy denní byli připraveni a vedeni paní profesorkou, dálkoví měli na Lineární algebru I. pana doktora Jančaříka a pojmům, které paní profesorka považovala za probrané, často nerozumněli. Tímto nerovným začátkem jsme tak, srovnáváním znalostí na podobnou úroveň, strávili nemalé množství času, což je škoda pro studenty denního studia.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2017, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Upřímně jsem doufal, že druhý semestr lineární algebry zodpoví otázku využitelnosti předmětu pro pedagogickou činnost na ZŠ a SŠ, kvůli které obor studuji. Pravdou je však naprostý opak. Celé to působí jako rozrůstající se snůška matematického vědátorství, kterou běžný smrtelník - a dokonce ani běžný učitel - nemá šanci využít. Paní profesorka má navíc jeden z nejslabších výkladů z celé katedry, na co nejobecnějších a nejpřesnějších vyjádřeních trpí názornost a srozumitelnost. U podobných úloh se mnohdy liší značení, v principu jednoduché a elementární postupy jsou popisovány přepísmenkovaně, některé mezikroky v důkazech jsou přeskočeny, zatímco jiné ne, a ve výsledku mnohdy vyjdou srozumitelnější přímo ze skript. Jediné, co to všechno zachraňuje, je vstřícná a sympatická osobnost paní profesorky. Jo a ty termíny zkoušek v osm ráno jsou vražedné:D
prof. RNDr. Jarmila Novotná, CSc. [41-KMDM], Aplikace algebry [OB1310506, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2016, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Obdivuji dostupnost paní profesorky, její odpovědi jsou vždy stručné, jasné, a během několika hodin.
prof. RNDr. Jarmila Novotná, CSc. [41-KMDM], Lineární algebra [OB2310N009, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Perfektně strukturovaný výklad, ke kterému nelze mít jedinou výtku! Paní profesorka je neuvěřitelně milá, trpělivá, skoro jako vlastní babička. Byla radost jí poslouchat, někomu možná připadala uspávající, výklad měla v podstatě jako skripta, mě naopak strukturovanost pomohla.
Ochotná cokoli probrat, dovysvětlit a neuvěřitelně rychlá v odpovědích na e-maily (například v neděli odpoledne do hodiny).
prof. RNDr. Jarmila Novotná, CSc. [41-KMDM], Pre-algebra [OB2310008, cvičení]
Eliška Hillebrandová, 18.01.2016, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Skvělé cvičení, doporučuji.
prof. RNDr. Jarmila Novotná, CSc. [41-KMDM], Pre-algebra [OB2310008, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.12.2014, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Jo je to fajn, super učitelka.
prof. RNDr. Jarmila Novotná, CSc. [41-KMDM], Symetrie v algebře [OB2310260, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2016, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Paní profesorka má vždy dobře připraven výklad, hodině velmi škodí její nízká hodinová dotace, kvůli které se v podstatě nedá stihnout avizovaný sylabus.
prof. RNDr. Jarmila Novotná, CSc. [41-KMDM], Integrovaná výuka matematiky a cizího jazyka [OKN1310N01, praktická cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Paní profesorka je doslova miláček studentů, nejen já, ale i spousta mých kolegů a kolegyň si zapisuje předměty s paní profesorkou především kvůli ní.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK