AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PhDr. Hana Havlůjová, Ph.D. [41-KDDD], Didaktika dějepisu I [ON2305113, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Naprostá spokojenost.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.12.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Je to první přínosný předmět pro budoucí pedagogickou praxi. Proto možná škoda, že není více hodinově dotován.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Seminář byl zvládnutý skvěle. Aktivní přístup paní doktorky byl výborný a motivoval člověka si shánět informace nad rámec. Naprostý opak k obecné a školní didaktice, které člověka naprosto odrazují od toho jít učit a je to pouze nesmyslné "encyklopedické memorování o kritice bezhlavého encyklopedismu". Člověk si občas říká, zda by nešlo ty obecné didaktiky vyškrtnout a přidat dotaci oborovým - pro studenta by to bylo určitě přínosnější.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Skvělý a přínosný seminář.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Když porovnám obecnou didaktiku a dvě oborové didaktiky (D a OV), tak didaktiku dějepisu beru jako nejvíc přínosnou a nejvíc se zaměřující na naši budoucí praxi.
PhDr. Hana Havlůjová, Ph.D. [41-KDDD], Didaktika dějepisu I [ON2305113, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Na přednáškách oceňuji zejména to, že jsou na nich strukturovaně a v úplnosti prezentovány informace, které tvoří část státnicových otázek z dějepisu, což u ostatních předmětů postrádám.
PhDr. Hana Havlůjová, Ph.D. [41-KDDD], Didaktika dějepisu II [ON2305123, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.09.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Oborové didaktiky jsou mnohem přínosnější než obecná didaktika. Prosíme o navýšení hodinové dotace.
PhDr. Hana Havlůjová, Ph.D. [41-KDDD], Didaktika dějepisu III [ON2305232, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2015, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Nejlepší oborová didaktika, dala mi toho nejvíc. Na posledním semináři jsem si uvědomila,že mi to všechno bude chybět.
Mgr. Tomáš Mikeska [41-KDDD], České dějiny v kontextu světových [OBUZ05V014, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.01.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Pravděpodobně nejlepší hodina, co jsem tento semestr měla, jenom je mi líto, že předmět nebyl na celý ročník
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Pohled do kuchyně historickým postavám skrze velmi poutavé přednášky. Kdyby byl předmět rozdělen do dvou semestrů, určitě bychom se dozvěděli mnohem víc a podrobněji. Škoda.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Velmi poutavé pro lidi, kteří se alespoň minimálně orientují v dějepise. Pan magistr podává informace poutavou formou, v jiném kontextu a vše spojuje do jednotlivých celků, narozdíl od např. tsředoškolského pojetí.
Na pozornost jsou přednášky poměrně náročné, jsou nabité od začátku do konce, nicméně pan magistr Mikeska dává předmětu šťávu. Jen tentokrát z 12 přednášek odučil sedm, jedna byla suplovaná a 4 odpadly.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2014, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Zajímavě podaná historie s minimálním množstvím nezáživných dat. Co víc si od dějepisu přát.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2015, 1. Ročník, Speciální pedagogika, bakalářské
Tento volitelný předmět rozhodně stojí za to, pan Mikeska má skvělé a zajímavé hodiny, nelpí na zbytečných datech a jde mu spíše o souvislosti, které dokáže velice dobře podat studentům.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2016, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Nikdy jsem se toho tolik nenaučila o našich dějinách jako tady! Výklad byl sice nadupaný a bylo toho hodně, ale moc mě to bavilo a bylo to srozumitelné. Konečně jsem pochopila, o čem ten dějepis je, když mě nikdo nenutil biflovat se nicneříkající jména a data...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2016, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Dobře strukturovaný předmět pro nehistoriky. Jako studentka ZSV vnímám předmět jako další potřebné prohloubení znalostí - i vzhledem k tomu, že jedním z povinných předmětů v rámci ZSV je regionální historie.
Mgr. Tomáš Mikeska [41-KDDD], Orientační praxe pro studenty dějepisu [OB2305001, praxe]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Dobrý den, zajímalo by mě, jestli jste si četl naše reflexe? díky.
Mgr. Tomáš Mikeska [41-KDDD], Didaktika dějepisu III [ON2305232, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2015, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Velmi oceňuji přístup vyučujícího ke studentům. Řada praktických rad, návrhy ke zlepšení metod, které používáme, nápady na nejrůznější hry - to je přesně přístup, který mi doteď na katedře dějepisu chyběl. Je vidět, že člověk, který má zkušenosti z praxe, předá studentům často mnohem více než sebelepší teoretik. Snad jediným stínem na celém semináři je pocit, že některá témata ke státnicím nebyla zpracována dostatečně. Úroveň prezentací spolužáků se velmi lišila. Také mne mrzí, že jsme neměli možnost vyzkoušet si práci s interaktivní tabulí či se více věnovat analýze dostupných učebnic, což však bylo vyváženo smrští nápadů a inspirací pro praktickou výuku. Děkuji za tento předmět.
PaedDr. František Parkan [41-KDDD], České dějiny v kontextu světových [OKBUV05014, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.07.2014, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Vyučujícímu se daří vzbudit (či prohloubit) zájem o předmět
PaedDr. František Parkan [41-KDDD], České dějiny pro 1. st. ZŠ [OK0605119, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.05.2016, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
vynikající předmět, škoda, že napatří mezi povinné a nemá vyšší časovou dotaci
PaedDr. František Parkan [41-KDDD], Praxe na ZŠ [ON2305125, praxe]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.09.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Uvítala bych menší počet náslechových hodin ve prospěch například více odučených hodin. Náslechy v takto velkém počtu se mi ke konci zdály neproduktivní a neúčelné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.05.2015, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Pohodová praxe, jednoduchá domluva, jasně stanovené požadavky, ochotný pedagog. Tak by to mělo vypadat.
PaedDr. František Parkan [41-KDDD], Didaktika dějepisu III [ON2305232, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2014, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
V seminářích jsme se věnovali mnoha tématům, které souvisejí s výukou dějepisu - jak má správně vypadat test, jak provést analýzu učebnice, apod. Velkým přínosem byla exkurze do nakladatelství Fraus, kde jsme se mohli seznámit vyzkoušet si práci s učebnicí dějepisu pro interaktivní tabuli.
PaedDr. František Parkan [41-KDDD], Praxe na SŠ [ON2305234, praxe]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2015, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Všechno podle představ, vstřícný přístup.
PaedDr. František Parkan [41-KDDD], České dějiny v kontextu světových pro 1. st. ZŠ a NŠ [O0110508A, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.01.2014, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Velmi zajímavý a přínosný předmět, PaedDr. František Parkan přednáší bez připravených prezentací velmi poutavě, dokáže vše spojit do kontextů tak, že mi konečně začaly být jasné věci, které doposud v učebnicích nejsou dobře zpracovány. Určitě by mě zajímalo prohloubení jednotlivých oblastí dějin v jeho pojetí.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK