Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Dušan Foltýn [41-KDDD], Výběrová přednáška B [OB2305127, přednáška]
Tento cyklus přednášek považuji za opravdu velmi zdařilý a doufám, že se bude opakovat, protože je přínosný a podnětný nejen pro studenty dějepisu. Myslím, že jedná o jedinečnou zkušenost, kterou nám nemůže nikdo zprostředkovat a poslechnout si téma heydrichiády z úst těch, kteří ji na vlastní kůži zažili je neopakovatelné.
Velice silný zážitek, potkat se s osobami, které byli v centru dění v roce 1989, děkuji :)
doc. PhDr. Jiří Hnilica, Ph.D. [41-KDDD], Výběrová přednáška E [ON2305406, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Cyklus přednášek o Heydrichiádě se mi moc líbil, a to jak téma, tak to, že se vystřídalo několik odborníků na dané oblasti a také to, že jsme měli možnost slyšet vzpomínky pamětníka. Určitě by bylo pěkné, kdyby KDDD měla v budoucnu tu možnost zajistit další takový cyklus přednášek.
prof. PhDr. Petr Charvát, DrSc. [41-KDDD], Výběrová přednáška A [OB2305123, přednáška]
Přednášky prof. Charváta jsou zcela mimořádné, i přes nepřízeň v podobě pozdních časů, člověk neváhá přijít a naslouchat jeho výkladu. Je to jeden z mála učitelů, kteří mají přirozený respekt, přátelskou tvář a umí skutečně dobře předávat své znalosti.
Poutavé přednášky, kde se student může dozvědět řadu zajímavostí z dějin starověkých civilizací!
prof. PhDr. Petr Charvát, DrSc. [41-KDDD], Specializační seminář I - A [ON230511A, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Takhle by měl přibližně vypadat seminář. Musím pogratulovat. Téma eugeniky bylo pro mnoho z nás nové a zpočátku nezajímavé, nicméně Mgr. Švorc se s tím popasoval přímo skvěle. Aktivní vtáhnutí do hodiny, aktivní spolupráce, vysvětlení daných témat, nememorování se nesmyslné tuny faktů. Člověk, když odcházel z hodin, tak měl cestou domů tendenci si o daných tématech zjišťovat více a ve finále se toho naučil o mnoho více, než kdyby jen poslouchal nekonečný výklad.
prof. PhDr. Petr Charvát, DrSc. [41-KDDD], Výběrová přednáška A [ON2305401, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Klasicky skvělé. Více nemá smysl dodávat.
prof. PhDr. Kateřina Charvátová, CSc. [41-KDDD], Výběrová přednáška B [OB2305127, přednáška]
Oceňuji, že nás vyučující nabádala k hodnocení výuky..:) Styl výuky mi vyhovoval, děkuji za vytvoření moodlu. Nevadilo by mi více domácích úkolů - jsou sice během roku neoblíbené, ale při učení jazyka je lepší procvičovat přes rok než se ho snažit naučit před zkouškou, jak nás vyučující upozorňovala.
Rád bych především vyzdvihl perfektně připravenou oporu výuky na moodlu. Je přehledně strukturovaná, zajímavá a velmi užitečná. Kéž by si i ostatní vyučující, např. na katedrách cizích jazyků, dali taky tu práci a vytvořili pro své předměty takto vynikající podporu na internetu.
Velice mě však mrzí, že i přes moodl je náplň předmětu možná až příliš obsáhlá, procvičování je málo, ...ale plně chápu, že je to dáno skromnou časovou dotací.
Vyučující se velmi milá, má perfektní pedagogický přístup a v tomto směru je velice schopná. Opět věc, která mnohým vyučujícím na PedF chybí.
Kurz klasické tradice se mi zdá zajímavý a i důležitý a přínosný. Jen nevím, zda by nebylo lepší jeho název pozměnit na Latina I, bylo by to více výstižné a méně matoucí, jelikož k tradicím antického starověku se nemáme téměř vůbec šanci dostat, což je škoda. Ovšem i na samotnou výuku latiny je 90 minut týdně dost málo a tak velká část práce zůstane na samostudiu. Velice si cením přístupu paní docentky ke studentům a také materiálů ke studiu na moodlu. Čemu ale nerozumím, je velký počet domácích úkolů, které vyučující všechny ani nekontroluje a tak se stává, že student neví, co má v úkolu, nad kterým strávil i třeba poměrně dost času, špatně. Z mého pohledu by bylo lepší mít úkolů spíše méně, za to ale dostat ke všem zpětnou vazbu.
doc. PhDr. Jana Kepartová, CSc. [41-KDDD], Výběrový seminář I - A [OB230523A, seminář]
Zajímavý a motivující styl výuky. Mě alespoň motivoval a moje sestra, která má latinu na gymnáziu, mi záviděla. Učebnice mi vyhovuje, nevýhodou je její vyšší cena. Ocenil bych dřívější dobu výuky (v rámci dne) - viz tento letní semestr.
doc. PhDr. Jana Kepartová, CSc. [41-KDDD], Specializační seminář I - A [ON230511A, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2015, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Velmi zajímavé a neobvyklé téma (Fenomén Asterix), navíc využitelné pro práci s dětmi. Semináře mne velmi bavily a těšila jsem se na ně.
doc. PhDr. Petr Koura, Ph.D. [41-KDDD], Výběrová přednáška C [OB2305234, přednáška]
Hodnotím pana Mgr. Koloucha. Seminář je jeden z předmětů katedry D, který mě nejvíc zaujal a poskytl mi nejvíce informací, které nebyly podávány jako suchá fakta. Kladně hodnotím i lidský přístup a spravedlivost pana doktoranta.
Mgr. Robert Skopek [41-KDDD], Antické kořeny evropské civilizace [OBUZ05V015, přednáška]
Zajímavé přednášky, které byly výborně strukturované a pestré. Jen si nemohu odpustit poznámku - první přednáška odpadla a já se to dověděl až ze dveří posluchárny - to se mi za rok a půl studia ještě nestalo...
Mgr. Robert Skopek [41-KDDD], Dějiny antického starověku [OB2305116, přednáška]
Bezesporu jednou z nejnáročnějších zkoušek, které jsem za svůj dosavadní studijní život vykonal, považuji jednoznačně zkoušku z Antiky u pana Mgr. Roberta Skopka. Antika je vzhledem k nástavajicím historickým obdobím naprosto klíčová, i proto jsme museli nashromáždit, co nejvíce materiálů, abychom ji dokázali vnímat, jako vyvíjející se celek, zasahujicí do všech odvětví lidského života. Pan Mgr. Robert Skopek nám všechny tyto potřebné materiály poskytl na svých přednáškách, které byly po všech stránkách vyčerpávajicí. Dodatkové materiály nám byly denně k dispozici na iternetové stránce moodle, která koresponduje s informacemi nám sdělenými při přednáškách. Výklad byl strukturován, co nejsrozumitelněji, tak abychom se v jednotlivých momentech stále orientovali. Za největší devizu považuji již zmíněný styl výuky, při kterém se jednotlivé informace prolínají tak, abychom si uvědomili pravou skutečnost věcí. Nic nevzniká jen tak pro nic za nic, leč každý prvek, který je určitým způsobem vyobrazen má své opodstatnění. Děkuji,
Tomáš Řezáč
Hodiny antiky mě naprosto uchvátily, rozhodně se napíšu na rozšiřující předměty s Mgr. Robertem Skopkem, umí perfektně přednášet a vyprávět danou látku.
doc. Petr Sláma, Ph.D. [27-SZ], Křesťansko-židovské kořeny evropské civilizace [OBUZ05V025, přednáška]
Obohacující, přínosný předmět. Předem je třeba počítat s tím, že během semestru je třeba plnit zadané úkoly, které jsou časově náročné ale zároveň zajímavé.
PhDr. Lubor Václavů [41-KDDD], Výběrová přednáška D [OB2305236, přednáška]