AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
prof. PhDr. Anna Hogenová, CSc. [41-KOVF], Filozofický diskurz I [OBUZ1201, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2014, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Profesorka Hogenová je opravdu znamenitý člověk. Na její přednášky jsem docházela pokaždé s nesmírnou chutí poznat, co jiní již poznali. Ctím její touhu probouzet v lidech otázky a zasévat pochybnosti do zdánlivě utříbených hlav. Patří jí můj velký dík!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2016, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Jedny z nejlepších přednášek!
prof. PhDr. Anna Hogenová, CSc. [41-KOVF], Etický kurz A I [OB2312019, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2016, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Velice přínosné. Výklad paní profesorky mi pomohl pochopit některé zásadní filosofické pojmy a myšlenky, ale i mě dále motivoval k zájmu o filosofii. Mile mě překvapila i otevřenost k dotazům ze strany studentů. Děkuji.
prof. PhDr. Anna Hogenová, CSc. [41-KOVF], Etický kurz A I [OB2312019, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2015, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Jeden z nejlepších seminářů, které jsem zatím na KOVF měla. Velmi milý přístup paní profesorky Hogenové vede k tomu, že látka je vysvětlena efektivně, jasně a tak zajímavě, že motivuje k hlubšímu poznávání a zamyšlení, a to je, dle mého názoru, u tématu "etika a pravda" nejdůležitější.
prof. PhDr. Anna Hogenová, CSc. [41-KOVF], Profesní etika [OKNUZ12106, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2015, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Neobyčejně zajímavé přednášky, řekla bych dechberoucí, vysoká míra odbornosti. Srozumitelné, jasné vyjadřování.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2015, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Bylo mi ctí poznat tak úžasného člověka, jakým je paní profesorka. Více snad není co dodat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.06.2015, 1. Ročník, Speciální pedagogika, navazující magisterské
Chtěla bych se paní profesorky velice zastat, protože pro mne byly její přednášky přínosem, donutily mne k tomu, zamyslet se nad mnoha životními a lidskými skutečnostmi.Myslím si, že pro pedagoga je právě toto velmi důležité i co se týče profesní etiky, protože někteří pedagogové dosud nechápou lidský a jiný rozměr každé lidské bytosti, potažmo žáků. Její přístup ke mne jako studentce byl velmi lidský a u zkoušky vstřícný. Její kniha "Bloudění jako úděl" mi velmi pomohla v těžké životní situaci (náhlé úmrtí otce na onkologickou nemoc). Myslím si, že některým studentům by více slušela pokora. Jsou to zejména studenti mladších ročníků, kteří nemají v životě ještě tzv. odžito. Děkuji Vám paní profesorko, protože mně jste předala daleko více než někteří jiní.
Jitka Ryšavá
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.05.2016, 1. Ročník, Speciální pedagogika, navazující magisterské
Paní profesorka Hogenová dokáže zaujmout pouhým slovem (bez použití jakékoli výpočetní techniky), její přednášky i zkoušky vedou k dalšímu zamyšlení ... Pokud budu mít možnost, ráda se zúčastním jejich dalších přednášek.
prof. PhDr. Anna Hogenová, CSc. [41-KOVF], Filosofie výchovy [ONUZ12V107, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.01.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Tento předmět v pojetí Anny Hogenové, v podstatě jako všechny její přednášky, je opravdu přínosný. Donutí se studenty nejen zamyslet nad filosofickými problémy ale také nad současným životem. Jedinou malou připomínku bych akorát měla k výstupu, kdy podmínkou bylo napsat zhodnocení knihy Čas jako problém, ale tato kniha je na naší fakultě dostupná pouze v obchodě s literaturou. Možná by nebylo od věcí mít pár výtisků i v knihovně Pedf.
prof. PhDr. Anna Hogenová, CSc. [41-KOVF], Profesní etika [ONUZ12106, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2015, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Výborné přednášky. Takový styl výuky etiky mi sedí (umět se ptát, ne jen učit se pojmy a jména), ovšem pak nerozumím stylu zkoušení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2016, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Zajimave a velmi hutne prednasky rozsirujici obzory a vzbuzujici ve mne misty i napeti bytostneho tazani. Ocenuji smysl pro humor, hlubokou znalost oboru a nadseni pro predavani ho dal.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2017, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Profesní etika v podání paní profesorky je výjimečně obohacující a předává esenci poznání, která pokládá základy všem ostatním předmětům.
prof. PhDr. Anna Hogenová, CSc. [41-KOVF], Výběrový kurz D - filosofie 3 [ON2312011, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.06.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Zajímavé přednášky, vybraná témata a vynikající přístup profesorky Hogenové. Její přednášky jsou motivující a zpřístupňují filosofii studentům. Děkuji.
doc. Mgr. David Rybák, Ph.D. [41-KOVF], Výběrový kurz I - filosoficko-religionistický- Tři modely výchovy v evropské duchovní tradici [OB2312028, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.06.2014, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Jako všechny předměty pana ucitele Rybaka i tento byl pro me velmi podnetny a cenný. Nesmírně si vážím zivosti myšlení vyucujiciho a jeho ochoty zamyslet se nad jakýmkoli navrženým.podnětem vždy s důkladností a otevřenosti. Za velkou cast sveho rozvoje na vysoke skole vdecim prave predmetum doktora Rybaka a diskusím s nim.
PhDr. Milena Tichá, CSc. [41-KOVF], Úvod do studia společenských věd I [OB2312101, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2017, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Zpracování bakalářské práce je nedílnou součástí úspěšně zakončeného bakalářského studia, přesto mu je během něj věnováno jen velmi málo prostoru při výuce samotné, proto bych orientaci seminářů na budoucí zpracování BP hodnotil velmi kladně.
  • Děkuji. M.T.

     
    Univerzita Karlova | Informační systém UK