AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Ivana Jančovičová [41-KAJL], Souborná zkouška z anglické lingvistiky pro magisterské studium [OSOZ3A, nic]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.06.2013, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Zamyslela bych se nad tím, jestli jsou souborné zkoušky k něčemu dobré. Pro studenty to znamená, že musí ve 14 dnech stihnout zakončit všechny předměty a ještě se naučit na 2 neuvěřitelně psychicky náročné zkoušky. Nehledě na to, že se stejně vše vyzkouší za 3 týdny u státnic. Pokud na nich katedra trvá, alespoň bych navrhovala oddělit souborky víkendem, aby mohl student zregenerovat mozek. Protože mít jeden den na vzpamatování a na přepnutí na literaturu je zoufale málo.

Další otázkou je forma zkoušky z lingvistiky. Takovouto celkovou písemnou analýzu jsme si během studia ani jednou nevyzkoušeli. Podtržené povinné části byly tak dlouhé, že když jsem zanalyzovala 1., už jsem téměř dosáhla zadaného počtu slov. A celou dobu jsem pochybovala, jestli vlastně nemám psát něco úplně jiného. Nemohly by tam alespoň být trochu konkrétnější úkoly namísto podtržených vět?

V závěru bych se chtěla zeptat na toto. Jestliže je studium rozděleno na bakalářské (zaměřené na literaturu a lingvistiku) a magisterské (zaměřené více na didaktiku), proč tedy nejsou magisterské souborné zkoušky z didaktiky? Takhle akorát vyjadřujete, že didaktika je v oboru Učitelství pro střední školy to nejméně důležité.

Jinak mám katedru angličtiny opravdu ráda. Ale tohle byste mohli zvážit. Děkuji všem vyučujícím KAJL za 5 let kvalitní výuky!
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK