AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
prof. RNDr. Ladislav Kvasz, DSc., Dr. [41-KMDM], Elementární matematika z pohledu vyšší matematiky [ON2310N002, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2014, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Předmět mne velice zaujal a inspiroval k dalšímu poznávání. Svoji strukturou se lišil od ostatních, ale to je pro tento předmět jistě lepší. Je pak už pouze na studentovi, jak hluboce bude propojovat jednotlivá témata probíraná na hodinách, či každé uchopí odděleně. Pan profesor mne vždy zaujme svým příjemným výkladem s "fascinujícími" rozměry a přehledem, což vyžaduje téměř 100% soustředění, aby se člověk neztratil. Proto si myslím, že prodloužená hodina pro tento předmět je příliš, ke konci jsem již soustředěnost ztrácel, což mne mrzelo a bylo mi i trapné vůči panu profesorovi. Jediné, co jsem "jsme" si neuměl představit je zakončení předmětu. Probralo se několik témat z rozdílných oblastí matematiky, nevěděl jsem na co se zaměřit, rozsah mi přišel velmi veliký. Po první vypsané zkoušce pan profesor do SISu vypsal jednotlivé otázky, což mnohým z nás pomohlo. Ujasnil jsem si tak oblasti, na které se zaměřit více, i když jsem je z hodin například považoval za méně důležité. Předmět se mi velice líbil a zaujal mne. Kdyby byl předmět podobného typu každý semestr, znalosti studenta by byly jistě komplexnější a souvislejší.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2015, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Velmi zajímavý předmět. Jenom jsme se většinu věcí dozvídali tak trochu "z rychlíku".
prof. RNDr. Ladislav Kvasz, DSc., Dr. [41-KMDM], Elementární matematika z pohledu vyšší matematiky [ON2310N002, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2014, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Předmět mne velice zaujal a inspiroval k dalšímu poznávání. Svoji strukturou se lišil od ostatních, ale to je pro tento předmět jistě lepší. Je pak už pouze na studentovi, jak hluboce bude propojovat jednotlivá témata probíraná na hodinách, či každé uchopí odděleně. Pan profesor mne vždy zaujme svým příjemným výkladem s "fascinujícími" rozměry a přehledem, což vyžaduje téměř sto procentní soustředění, aby se člověk neztratil. Proto si myslím, že prodloužená hodina pro tento předmět je příliš, ke konci jsem již soustředěnost ztrácel, což mne mrzelo a bylo mi i trapné vůči panu profesorovi. Jediné, co jsem "jsme" si neuměl představit je zakončení předmětu. Probralo se několik témat z rozdílných oblastí matematiky, nevěděl jsem na co se zaměřit, rozsah mi přišel velmi veliký. Po první vypsané zkoušce pan profesor do SISu vypsal jednotlivé otázky, což mnohým z nás pomohlo. Ujasnil jsem si tak oblasti, na které se zaměřit více, i když jsem je z hodin například považoval za méně důležité. Předmět se mi velice líbil a zaujal mne.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK