AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. PhDr. Mgr. Catherine Ébert-Zeminová, Ph.D. [41-KFJL], Francouzská literatura 20. století II [ON2306015, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.09.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Výklad je zajímavý, paní doktorka je člověk na svém místě, o svém oboru má dokonalý přehled. Nároky jsou sice vysoké, ale ne nesplnitelné. Je znát, že se snaží lépe strukturovat hodiny a méně odbíhat od tématu. Uvítala bych víc práce s textem.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Výklad paní doktorky je velmi těžké sledovat. Není jasně a přehledně strukturován, a tak se stává, že po několika minutách student ztratí nit a už nemá šanci ji najít, protože netuší, kam paní doktorka svým výkladem směřuje a nelze tedy předvídat vývoj přednášky.
Často mám dojem, že poslouchám člověka trochu z jiné planety, který nám nechce poodkrýt taje francouzské literatury, nýbrž nás do spleti literárního bludiště zavést ještě hlouběji.
Prostě a jednoduše - nečekat pohyb z bodu A do bodu B, ale spíše pohyb po nepravidelných geometrických linkách, na jejichž konci může čekat Něco, ale také Nic.

doc. PhDr. Mgr. Catherine Ébert-Zeminová, Ph.D. [41-KFJL], Francouzská literatura 20. století II [ON2306015, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.09.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
stejné jako v hodnocení přednášky
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.09.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Kvalita a množství poznatků, které studentům vyučující předává, jsou veliké. Velice rád bych vyzdvihl francouzštinu, kterou vyučující se studenty komunikuje a která je velmi inspirující. Nejsem však přesvědčen praktickým využitím předaných informací v profesi učitele. Uvítal bych jakékoli propojení probírané látky s učitelstvím, které by podle mého názoru mělo být součástí předmětů magisterského studia na pedagogické fakultě.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK