AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. PhDr. Mgr. Catherine Ébert-Zeminová, Ph.D. [41-KFJL], Francouzská literatura 20. století I [ON2306014, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.01.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Francouzskou literaturu mám velmi ráda, ale nevyhovuje mi pouhé předávání poznatků, které je moc rychlé a monotónní. Prezentace mi v hodině vyhovovaly, neboť jsem měla možnost pochopit jak si s úkolem poradili jiní spolužáci, navíc zpestřily hodinu. Uvítala bych např. práci s antologií, vlastní aktivitu i ostatních v hodině spojenou s průběžnou přípravu na hodinu (např. domácí práce s úryvky).
Pavel Sovič, 03.02.2015, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Myslím, že přednášky jsou na velice vysoké úrovni a to jak po jazykové stránce, tak po obsahové. Paní doktorka se stále ptá, zda vše chápeme apod.a je velice příjemná. Chtělo by to ovšem zapracovat na stránce didaktické. Problém je v tom, že ve výuce je používáno velké množství synonym a složitých francouzských slov a student se velice snadno ztratí ve výkladu. Přednášky jsou na můj vkus více filosofické než literární. Další problém je to, že malá časová dotace vede k tomu, že se stihne probrat tak jedna polovina toho, co je naplánováno v sylabu. Ve výsledku jsem si ve výkladu nějak nemohl najít strukturu. Chyběla mi nějaká základní osnova, nějaké letmé panorama dle kterého bych se řídil. Na druhou stranu spousta nastíněných pojmů není vysvětlena povrchně, ale jde se do hloubky. Dost věcí jsem díky tomu pochopil.
doc. PhDr. Mgr. Catherine Ébert-Zeminová, Ph.D. [41-KFJL], Francouzská literatura 20. století I [ON2306014, seminář]
Pavel Sovič, 03.02.2015, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Velice málo se pracuje s konkrétními texty. Předmět je spíše přednáškového charakteru. Škoda
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK