AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. PhDr. Petr Chalupský, Ph.D. [41-KAJL], Vybrané kapitoly z anglické a americké literatury I [ON2301V101, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Jste opravdu profesionál, nedokážu si představit, jak bych zvládla situaci, kdy mi studenti před druhou hodinou oznámí, že se jim nelíbí styl výuky a chtějí ho od základů změnit. Musím jen dodat, že to nebyl rozhodně názor většiny, i když to tak bylo prezentováno. Podle mě je důležité naučit se vytáhnout z velkého množství informací jen to nejpodstatnější. Že to někteří i starší kolegové neumí a místo 10min prezentace měli 45min, to je druhá věc.
Navíc já jsem byla přesně ten typ studenta, pro kterého byl předmět míněn původně- nijak jsem si v literatuře nebyla nikdy jistá a pomohlo by mi, kdybych byla "donucena" se v tom trochu doma zorientovat a pak i něco odprezentovat. Praktického jazyka máme tak málo, že každá věta v hodině vyřčená v angličtině se počítá, zvlášť před staršími spolužáky, kteří jsou k projevům ostatních docela kritičtí.
Líbilo se mi, že jste ale hned flexibilně reagoval na nové požadavky na formu předmětu. Psaní eseje v hodině bylo fér, témata na první pohled nebyla lehká, ale dal jste nám každému kvalitní zpětnou vazbu v konzultačkách, takže to byl opravdu přínos. Děkujeme a škoda, že neučíte i ten další seminář, nebo víc podobných volitelných předmětů...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2014, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
V mnoha ohledech velmi inspirativní, navazující na znalosti studentů a zároveń obohacující o nové poznatky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Definitivně nejlepší a nejpřínosnější předmět tohoto semestru, a to nejen v rámci katedry Aj.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Díky tomuto předmětu jsme si zopakovali to, co jsme brali z britské literatury v rámci bakalářského studia, a zároveň pan doktor Chalupský obohatil semináře o nové informace, mnohdy velmi humorného charakteru. Velice oceňuji prezentace, které jsme měli za úkol předvést, což byl skvělý trénink pro nás jako budoucí učitele, abychom byli schopni mluvit před publikem. Celkově hodnotím předmět jako velmi zajímavý a přínosný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Dr. Chalupskému jako obvykle není co vytknout. Nejlepší předmět tohoto semestru!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Jeden z nejlepších seminářů, který jsem na naší fakultě měla. Pan doktor svým nadšením pro literaturu strhává i studenty a zároveň tím vytváří i pozitivní klima. Prezentace sice vypadaly na začátku trochu děsivě, bylo ale pro nás dobré vyzkoušet si prezentovat bez jakýchkoli materiálů a na konci jsme si to, myslím, už všichni užívali. Díky prezentacím ostatních spolužáků mám také teď list knih, které si chci určitě přečíst.

Výběr poviné literatury považuji za skvělý, rozšířili jsme se díky němu naše dosavadní vzdělání a zároveň se ale i při čtení bavili.

Celkově hodnotím seminář jako nejlepší, na který jsem tento semestr chodila.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2016, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Předmět mě bavil, poučil a musím říct, že mě i celkově dost motivoval ke studiu literatury. Aktivity s handouty jsou skvělé. Ocenila jsem přístup k tématům, které byly pojaté z „jiného konce“, jako třeba divadlo a náboženství napříč historií literatury. Z prezentací se mi líbily především ty, co byly osobnějšího rázu, jako např. na postmoderní dílo vlastního výběru. Myslím, že nemusím rozvádět, jak vynikající nápad je napsání eseje.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2017, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Výborný a velmi přínosný předmět. Pan docent Chalupský velmi dobře zapojuje do výuky i studenty a to formou přípravy krátkých prezentací. Celý předmět je koncipován jako příprava na Soubornou zkoušku z literatury. Celou dobu byl z jeho strany velký zájem o to, aby nám jednotlivá témata co nejvíce přiblížil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2017, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Je pro me dulezite naucenou latku opakovat, jsem tedy rada, ze existuje tento predmet, kde si student latku pripomene a detailneji pobere i s novymi informacemi. Je to velmi dobry zpusob pripravy na statnice. Snazila jsem se nalezt na fakulte predmet, ktery by probiral samostatnou historii anglicky mlivicich zemi. To se mi nepodarilo. Tento predmet tomu vsak alespon prispiva. Dekuji
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK