AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PaedDr. Marie Hofmannová [41-KAJL], Oborová praxe II [ON2301013, praxe]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2013, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Oborová praxe byla velmi přínosná a dobře zorganizovaná. Líbí se mi, že se na nás chodí dívat různí vyučující z katedry. Díky tomu máme dobrou zpětnou vazbu. Akorát bych ještě ráda dostala nějaký feedback k portfoliu. Nebylo tam nic, takže nevím, jestli jsem ho zpracovala dobře nebo jak...
  • Luisa Dudáková nebyla po dobu praxe mojí studentkou.
  • L.Dudáková nebyla pro předmět praxe mojí studentkou.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2016, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
    Mám jen drobnou organizační poznámku. Aktualizovala bych častěji seznam fakultních učitelů. Čtyři nebo pět vyučujících, které jsem oslovila jako první, by tam asi úplně neměli být (z důvodů jako mateřská dovolená, zkrácený úvazek, drtivá většina hodin na špatném stupni gymnázia...).
    Mgr. Karel Žďárek, Ph.D. [41-KAJL], Oborová praxe II [ON2301013, praxe]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2015, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
    Nevím, proč je zde jako vyučující uveden Mgr. Žďárek, když se na organizaci praxe nijak nepodílel. Protože však byl na praxi mým mentorem, mohu ho zde alespoň pochválit za vynikající vedení a doporučit příštím ročníkům.
    Zastřešujícím vyučujícím na fakultě byla v mém případě dr. Hofmannová, s níž jsem však příliš do styku nepřišla. Společná reflexe praxe pod jejím vedením mi přišla poněkud povrchní a její tvrzení, že na metodách výuky zas až tak nesejde, že nejdůležitější je stejně rapport, mi přišlo nevhodné. Rapport je samozřejmě důležitým faktorem výuky, avšak degradace výukových metod může ve studentech vzbudit dojem, že na jejich reflexi mohou rezignovat.
     
    Univerzita Karlova | Informační systém UK