AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PhDr. Bohuslav Dvořák, Ph.D. [41-KAJL], Základy lingvodidaktiky [ON2301005, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Jeden z nejlepších a nejpřínosnějších předmětů na PEDAGOGICKÉ fakultě - víc takových
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Na semináři jste často mluvil o nepodstatných věcech, resp. máte takový styl vyprávění jako můj tatínek- dlouho popisuje všechny okolnosti a pozadí, než se dostane k jádru věci.
Seminář byl přínosný, ale možná by šlo stáhnout některé věci na minimum (např. rozkopírovat styly uspořádání lavic ve třídě, takhle jsme ztráceli čas kreslením stolečků a židliček) a třeba by zbylo víc prostoru pro naše micro-teaching. To by se opravdu hodilo, zvlášť před praxí na ZŠ- někteří spolužáci nikdy neučili, pomineme-li soukromé doučování one-to-one.
Konečně ale trocha didaktiky, díky za ní.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.12.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Děkuju, tento předmět měl jako jeden z mála na NMgr smysl.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Super předmět, super forma.
Ze začátku mi přišlo, že jedeme dost pomalu a že se zabýváme blbostmi, ale musím uznat, že jsme si ujasnili pořádně při diskuzích i při velmi jasném a dobře strukturovaném výkladu ty naprosto základní věci.
Což dokonale odpovídá názvu předmětu.
Rozhodně bych na něm nic neměnila. Obsahoval prvky jasného výkladu, naší diskuze, našich nápadů, i řešení konkrétních situací a nechyběl rozumný počet domácích úkolů s rychlou a důkladnou zpětnou vazbou vyučujícího. Co jsem se měla naučit jsem se naučila snadno, pamatuji si to a přitom mě nikdo nemučil. Jsou předměty, ze kterých je člověk vystresovaný i když to umí pozpátku a týden po zkoušce či zápočtu si tak vzpomene, že si z toho vlastně vůbec nic nemapatuje a už vůbec nic užitečného... a tenhle předmět takový nebyl.
Víc takových předmětů, i vyučujících.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2017, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Hodně teorie, ale podaná přehledně, strukturovaně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2017, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Vyučující je velice energický a o tématu přednáší zapáleně - hodiny tak nejsou nudné a mají svižné, přesto ne příliš rychlé tempo. Obsah předmětu byl zajímavý a předmět tak vnímám jako velice přínosný pro svůj profesní rozvoj.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK